dot.blaat
Verwijderd
flashen kan niet onder een besturingssysteem 
(moet tijdens het opstarten gebeuren met een diskette)
bij mijn weten toch
bij mijn weten toch
nee ik kan em in windows flashen 
[edit]
sjek maar eens de msi site die live update shit kan dat
[edit]
[edit]
sjek maar eens de msi site die live update shit kan dat
[edit]
Verwijderd
en hoe moet dat???
heb al gehoord van live bios, heeft dat er iets mee te maken? (msi pro2 ondersteund dat toch dacht ik
)
heb al gehoord van live bios, heeft dat er iets mee te maken? (msi pro2 ondersteund dat toch dacht ik
Zit als het goed is op je cd die bij je mobo zat.Op dinsdag 15 januari 2002 20:47 schreef BlackIllusion het volgende:
en hoe moet dat???
heb al gehoord van live bios, heeft dat er iets mee te maken? (msi pro2 ondersteund dat toch dacht ik)
Bij mij iig wel, ik heb een msi k7t turbo
Wèh zedde gij??
maar als ik op de site: http://www.abit.nl/drivers kijk zie ik alleen exe bestanden hoe moet ik die dan op een diskette brandenOp dinsdag 15 januari 2002 20:45 schreef BlackIllusion het volgende:
flashen kan niet onder een besturingssysteem
bij mijn weten toch
dot.blaat
waarom niet met een DOS bootflopje dan?
die EXE's zijn toch gewoon ingepakte .BIN bestanden met het BIOS image? En ze pakken zichzelf uit...
Oftewel: maak een DOS bootflop met een DOS versie of een Win9x versie, pleur dat .BIN bestand erop, zoek AWDFLASH.EXE (mogelijk zit die al bij die SelfExtracting EXE van de Abit site in) en gooi die er ook op. Start opnieuw op met de disk, en draai AWDFLASH... de rest wijst zich vanzelf.
die EXE's zijn toch gewoon ingepakte .BIN bestanden met het BIOS image? En ze pakken zichzelf uit...
Oftewel: maak een DOS bootflop met een DOS versie of een Win9x versie, pleur dat .BIN bestand erop, zoek AWDFLASH.EXE (mogelijk zit die al bij die SelfExtracting EXE van de Abit site in) en gooi die er ook op. Start opnieuw op met de disk, en draai AWDFLASH... de rest wijst zich vanzelf.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1