Op dinsdag 15 januari 2002 21:44 schreef Tampie2000 het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat GoT elke avond om 3 uur down voor backup

Nee, dat was meer een opmerking in de trant van "Achja, GoT gaat elke dag wel een keer down", waar ik het niet mee eens ben, magoed

Het ging ook om de middag, volgens mij.
Nou ik zie het niet zitten om elke dag in te loggen hoor, en als je dan zo graag op school wil gotten (school en gotten? hoort dat bij elkaar?), dan gooi je maar gewoon de cookies weg als GoT plat gaat.
1. zovaak gaat got niet plat als jij op school zit ( zit je om 3 uur 's nachts op school?)
Zie boven

2. op school hóór je helemaal niet te gotten.
Wie bepaald dat? Al ik info nodig heb, of ik heb pauze, dan houd niemand mij tegen om dat op GoT op te zoeken hoor.
3. je laat andere gotters meer werk doen omdat jij te lui bent om cookies weg te gooien.
Dat van die cookies wist ik niet, dan moet je niet aan komen kakken dat ik lui ben. Dat maak jij er van, ik stel normaal een vraag hoe ik iets in een bepaald geval op moet lossen. En dat er dan een aantal mensen zijn die mij lui vinden, tsja... beetje nogal negatieve instelling.
Persoonlijk vind ik dat je lui bent als je te beroerd bent om na een downtime even in te loggen.
Maar goed, ik heb mijn antwoord, topic mag dicht als het zo moet.
De sfeer is weer geweldig hier...