Toon posts:

opstart probleem met netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[98se]. ondanks alle help functie en msn nu even geen oplossing voor het volgende. heb een 3com 3c900 kaart geinstalleerd. deze wordt door 98se wel ondersteunt. echter
het opstarten van pc duurt nu extreem lang. Volgens 3com niet normaal maar een oplossing kunnen ze niet geven. Bij apparaatbeheer geen bijzonderheden. Alles lijkt normaal.
Wil de kaart gaan gebruiken voor kabel. Is er aan de opstart snelheid van oc iets te doen. Hij blijft heel lang hangen in zwarte opstart scherm na windowsscherm.
256 mb intern amd 1ghz.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lijkt erop dat jouw netwerkkaart een ip probeert te bemachtigen? is het de netwerkkaart voor je internet of voor je interne netwerk?

Internet tja trage dns servers
Netwerk: zet je ip nummer op een vast ip zodat ie niet hoeft te zoeken naar een ip nummer

op het forum staat dat als je geluk hebt vast wel uitgelegt hoe je dat allemaal moet instellen :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
te gebruiken voor de nog aan te sluiten internet/kabel.
Kan ik nog iets aan de instellingen veranderen.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:23

Fuelke

Forza Ferrari

Heb ik ook gehad en toen heb ik gewoon de netwerkkaart er voorlopig uitgehaald. De kaart probeert idd een netwerkconnectie te vinden die er niet is. Je kan beter wachten tot de kabel effectief geinstalleerd wordt en er dan de netwerkkaart in pluggen. mijn netwerkkaart was BTW een Wisecom, dus het merk van je kaart maakt niet veel uit.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
zelfs bij het installeren al problemen met kaart. Bij opstraten was het stuurprogamma weg en moets ik de boel opnieuw installeren. Wellicht verwijderen dat daadwerkelijke installatie een goed idee.

Verwijderd

Gewoon wachten tot je daadwerkelijk aangesloten bent. Je zult zien dat wanneer je verbinding hebt, de computer weer sneller opstart dan bij geen verbindidng.

Verwijderd

Hm, ik had m'n Realtek kaartje er ook al weken van tevoren in, geen verschil gemerkt.

Verwijderd

Je kunt 'm ook zolang uitschakelen in je huidige hardware profiel.
Pagina: 1