Eindelijk na de bios update van gisteren voor m'n Epox 8KHA+ kan ik m'n multiplier van m'n duron instellen... hoger dan 1225 was niet stabiel tot nu toe toen ben ik uitgegaan van 1200Mhz en heb de mp steeds verlaagd ik ben nu uitgekomen op 172 x 7 = 1204Mhz
ik kan de fsb misschien nog een klein beetje verhogen maar ik denk niet dat dit heel veel uit zal maken...
Settings:
Vcore = 1.85
Vmem = 3.00
Timings = Turbo (kan niet sneller)
Nu de pics:

Nog iets raars: ik dacht nog ff te proberen of m'n dode XP1800+ het misschien door nieuwe bios toch deed (omdat ie overleed op 2.10 Vcore wattie aan zou moeten kunnen)... Eerst kreeg ik C3 te zien op m'n debug leds wat inhoud dat de bios wordt ge-decompressed naar m'n ram... daar bleef ie dan stilhangen... maar nu krijg ik het welbekende FF probleem
Settings:
Vcore = 1.85
Vmem = 3.00
Timings = Turbo (kan niet sneller)
Nu de pics:

Nog iets raars: ik dacht nog ff te proberen of m'n dode XP1800+ het misschien door nieuwe bios toch deed (omdat ie overleed op 2.10 Vcore wattie aan zou moeten kunnen)... Eerst kreeg ik C3 te zien op m'n debug leds wat inhoud dat de bios wordt ge-decompressed naar m'n ram... daar bleef ie dan stilhangen... maar nu krijg ik het welbekende FF probleem
edit:
dit bewijst maar weer eens dat er GEEN beter ram bestaat dan CRUCIAL
dit bewijst maar weer eens dat er GEEN beter ram bestaat dan CRUCIAL