Trillingen in beeld

Pagina: 1
Acties:

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 09:00
Ik zie tijdens het normaal gebruik van de computer constant trillingen in het beeld.

Ik gebruik een Samsung 950p op een Creative Geforce2 MX met nvidia 22.80 drivers. Dit alles bij een resolutie van 1280x1024.

De trillingen zijn alleen goed te zien in de hoeken van het beeld. Waar kan dit aan liggen?

Ook bij de nieuwste drivers van Nvidia zijn ze aanwezig.

Iemand een ID?

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je misschien storingsbronnen te dicht in de buurt van je monitor staan, luidsprekers/speakers of een andere monitor bijvoorbeeld? Daar zou 't aan kunnen liggen, hoewel dit bij moderne spullen niet vaak meer voorkomt...

• ManiacScum
  • Laatst online: 26-06 09:00
Nee niet echt, maar ik zie tot mijn grote verwondering dat het trillen na een tijdje weggaat want ik heb er nu geen last meer van.

Maar toch hoort dit niet.

Oh ja ik heb een printer direct naast de monitor staan en een surround setje van Creative ook direct naast en op de monitor staan. Alleen deze laatste kan het volgens mij niet zijn omdat deze hier speciaal voor zijn ontwikkeld.

• Kramers
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Mijn ouwelui hebben een voeding van een modem naast hun monitor staan.
Hierdoor rechtsonder in het beeld, trillerdietriltril.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Heb ik soms ook wel eens, printers willen dit ook nog wel eens veroorzaken... Ook daar zit het een en ander aan elektronica in.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:06
ik heb een keer perongeluk me wekker naast me monitor gezet en bij een vriend heeft zelfs een keer een lamp! voor dagen zoekwerk gezocht (en tig keer een windows install!!)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Pagina: 1