Toon posts:

Is "Netsource Friaco Thuisnet" een beetje snel????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb isdn en er is nog geen kabel of adsl bij ons. Ik ben wat rond gaan kijken op internet en kwam toen dit tegen: "Netsource Friaco Thuisnet" Hiermee kan je voor 30 euro per maand van 18.00 en 08.00uur de hele tijd op internet zonder telefoontikken. Ik sta nog te twijfelen of ik het wel neem, omdat ik nog twijfel over de snelheid. Dus wie heeft een beetje ervaring met friaco thuisnet en vindt het vergeleken met andere isdnproviders wel snel, zodat ik dit mischien kan nemen?

Dit heb ik gevonden op:
( www.adslmetacrawler.nl )

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:36

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Mijn ervaringen zijn lekker snel, voor isdn dan. 6 tot 8 kbgemm. met downloaden.
Lijkt me erg goed. :)

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 20:24
Ik ben ook zeer tevreden
Snelheden boven de 7k is gemiddeld maar ik neem @work (24/7)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
eigenlijk in 1 woord : JA

(toch weer 4 maar goed )

nee even serieus het is gewoon normaal snel verwacht geen dingen die niemand kan bieden en bedenk wel de snelheid telt ietsje minder als de tikken eraf zijn :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 21:03

gebruikersnaam

Ja echt!

Enne hoe zit het met gamen onder Thuisnet?? beetje goed pingtijden?

Verwijderd

en moet je 400000000000.000 keer inbellen net als bij superweb, of krijg je hier verbinding op dezelfde dag als dat je inbelt? (bij superweb zette ik auto-redial op 99, en dan getright uitleggen dat ie die 99 50 keer mag proberen. PC aan, monitor uit, knettie naar bed, volgende morgen NOG aan het inbellen :( ) dat wil ik dus niet weer...

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:36

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op donderdag 24 januari 2002 21:17 schreef KnetterGek het volgende:
en moet je 400000000000.000 keer inbellen net als bij superweb, of krijg je hier verbinding op dezelfde dag als dat je inbelt? (bij superweb zette ik auto-redial op 99, en dan getright uitleggen dat ie die 99 50 keer mag proberen. PC aan, monitor uit, knettie naar bed, volgende morgen NOG aan het inbellen :( ) dat wil ik dus niet weer...
1x in bellen volgende ochtend er weer af en savonds weer inbellen.
sweekend vrijdag 1x inbellen en smaandags er weer af.

zit wel goed hoor ;)

Verwijderd

waarlijk een vreugdevolle mededeling. als die gasten nou eens opschoten met mij m'n login en pass toe te sturen dan kon het feest beginnen...

ik stel btw voor dat we dit topic wissen en friaco st5il houden zodat t lekker snel blijft :)

• RealBase
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-05 22:12

RealBase

Just laughin'

ik 'supernepte' altijd sochtends, zat ik er in een keer op, en sweekends ook, (behalve op zondag, want dan lig ik tot 2 uur op mn nest te rotten)
maareuh voor de goed orde:
[topic=337048/7/25]

voor de rest een slotje denkik

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

Pagina: 1