Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mozilla of GoT?] Cursor verdwijnt soms....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg bij het gebruik van Mozilla bij het typen van berichten soms dat m'n cursor ineens pleitte is. Ligt dit nou aan T.net/GoT of aan Mozilla?

Ik gok dat 't aan Mozilla ligt...of ligt het probleem bij GoT/T.net?

btw: als dit niet in LA thuishoort... sorry!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb je het ook op andere sites/met een andere browser?

Ik heb er geen last van op GoT.

Mozilla gebruik ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nah nog niet gehad op andere sites... maar dat komt omdat er geen andere sites bestaan waar ik meer dan een half uur op zit en 4 threads van tegelijk heb lopen :)

... en die dan ook zoveel van die formulier-vensters hebben... :)

BTW: nu is m'n cursor weer weg...

/me is namelijk verslaafd aan die 'tabs' van Mozilla 8-)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vaagoh.for.president/bloat.jpg

Verwijderd

Toen ik mozilla gebruikte had ik dat probleem idd ook. Maar volgens mij niet alleen op GoT.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 15:44 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
het is te omzeilen door in mozilla op het blauwe vlak links naar de textbox te klikken, dan komt je cursor weer terug!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14

xshredx

ik heb het enkel in got (nu bijvoorbeeld ook dus)...
wel bedankt voor je tip Tampie2000!! werkt dus...
maar de andere fora waar ik op zit heb ik dit probleem nog nooit gehad met textarea's...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hmm, nooit last van.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Hmmz, nu we toch bezig zijn.

Ik gebruik opera 6, en als ik een lange reply aan het tikken ben met veel quotes, dan scroll ik altijd naar beneden en selecteer een stukje tekst en copy het en paste het in m'n berichtenvak. Alleen met opera 6 (bij 5.x was dit nog niet) als ik dan naar beneden scrollen en ook maar 1 keer klik met de muis hij weer helemaal naar boven springt. Dit is vrij irritant, iemand hier ook last van?

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik gebruik Netscape 6.x, en daar heb ik dus ook wel last van...behoorlijk irritant soms...blundertje van Netscape denk ik...

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die tabs zijn idd erg verslavend :o

Ander truukje om je cursor terug te krijgen is even pijl omhoog / pijl omlaag gebruiken (voor de toets-verslaafden). Het probleem is vanaf mozilla 0.9.6 trouwens een stuk minder geworden, is me opgevallen :)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 12:23 schreef morgoth het volgende:
Ik gebruik opera 6, en als ik een lange reply aan het tikken ben met veel quotes, dan scroll ik altijd naar beneden en selecteer een stukje tekst en copy het en paste het in m'n berichtenvak. Alleen met opera 6 (bij 5.x was dit nog niet) als ik dan naar beneden scrollen en ook maar 1 keer klik met de muis hij weer helemaal naar boven springt. Dit is vrij irritant, iemand hier ook last van?
Ik gebruik ook Opera 6, maar kennelijk zijn mijn replies nooit zo lang dat dit zich voordoet ;)
Pagina: 1