Heeft iemand een link waar die nieuwe evolutietheorie wordt uitgelegd? Dus niet die van Darwin (oud) maar zo'n nieuwe. Schijnt al vrij bekend te zijn, maar ik kan nix vinden
Dat is het? een link? ga je daar een topic voor openen? super!Op dinsdag 15 januari 2002 20:05 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Heeft iemand een link waar die nieuwe evolutietheorie wordt uitgelegd? Dus niet die van Darwin (oud) maar zo'n nieuwe. Schijnt al vrij bekend te zijn, maar ik kan nix vinden
Iedereen is speciaal, behalve ik.
Waar heb je het over?
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
ooo dat we afstammen van de vissen? en de ventielen?
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Er is recent een theorie bedacht dat we ooit ontstaan zijn uit twee personen - Adam en Eva. Dit staat goed uitgelegd op www.bijbel.nl
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Dus Adam En Eva waren geen mensen? Anders zou er ook geen sprake zijn van een evolutie. Of heb ik nou de defenitie van dat woord verkeerd.
Het was dan ook niet geheel serieus bedoelt. Sorry. (Of waren A&E aliens??)
De precieze theorie van Darwin uit The origin of species etc is ondertussen aardig aangepast, maar ik ken geen compleet andere evolutietheorie die serieus genomen kan worden.
De precieze theorie van Darwin uit The origin of species etc is ondertussen aardig aangepast, maar ik ken geen compleet andere evolutietheorie die serieus genomen kan worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Tja, op deze wijze voldoet deze topic niet aan de W&L Policy. Hier kan geen discussie ontstaan.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()