Toon posts:

[X-Box] leuke spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een beetje rond zitten neuzen wat er allemaal aan spellen te koop zal zijn bij de lancering van de X-Doos. Kom uit op het volgende lijstje van games die me we leuk lijken.

-Halo
-Dead Or Alive 3
-Hunter - The Reckoning
-Gunvalkyre ( Ik weet niet of het zo goed is gespeld)

Heeft er nog iemand iedeen over andere games die een X-Box spelet niet mag missen?.

Verwijderd

Op dit moment is er nog niet zoveel voor de X-Box dus de spellen die jij genoemt heb zou ik op dit moment voor gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er al mensen die al op een x-Box hebben gespeeld?, Geimporteerd of op een demo stand in Nederland? Ervaring wil vaker al beter vertellen wat hele gave must have spellen zijn/zullen worden

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Halo heb ik 10 minuten gespeeld in rotterdam bij de discovery, maar ik vind de controls maar zuigen.

wacht maar totdat -TheWise- langskomt, die heeft er eentje.

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Unreal Championship wordt toch ook X-Box only?
Dan wacht ik daar op.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 16:26

Flexx

This side up

Er zal vast nog wel een muis en toetsenbord komen voor de X-box

Verwijderd

jet set radio future lijkt me eg cool

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:04
is al bekend wanneer de x-box in nederland verkrijgbaar is en hoeveel hij gaat kosten?

Verwijderd

Topicstarter
-Rallysport Challenge (was ik nog vergeten) erug cool spelleke

Verwijderd

Ok eigen ervaring dan:

Halo -> mooi, maar vind het niet spelen op een X-box...meer een PC spel
Unreal Championship -> idem dito (wapens zijn wel vet)
DOA3 -> vind ik erg lekker spelen, m'n favoriet tot nu toe
Abe's Oddysey -> zag er weird en tof uit, maar niet echt mijn soort spel, ik heb hem dus alleen gezien, niet gespeeld
Project Gotham Racing -> geef mij GT3 maar (maar geen slecht spel)

edit:
Ik ben het WEL met onderstaande poster eens dat Project Gotham een goed spel is, maar GT3 vonnik leuker, m'n opmerking "geef mij GT3 maar" kwam wat TE negatief over

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 19:49 schreef Netrab het volgende:
Ik heb nu al een beetje rond zitten neuzen wat er allemaal aan spellen te koop zal zijn bij de lancering van de X-Doos. Kom uit op het volgende lijstje van games die me we leuk lijken.

-Halo
-Dead Or Alive 3
-Hunter - The Reckoning
-Gunvalkyre ( Ik weet niet of het zo goed is gespeld)

Heeft er nog iemand iedeen over andere games die een X-Box spelet niet mag missen?.
Ik heb de volgende games en de volgende meningen, dus oordeel zelf of je het hiermee kan vinden (persoonlijk vind ik dat Project Gotham en Oddworld niet mogen ontbreken in jouw lijstje):

Halo: Net niet zo gaaf als Half-life qua suspense, maar toch spannend & leuk. Voor de verandering mag je maar 2 wapens tegelijk dragen, iets realistischer dan alle pc-games sinds Doom waarbij je launchers, kettingzagen en chainguns tegelijk draagt. Controls moest ik idd aan wennen, maar die zijn te customizen. Ik heb nooit eerder FPS op een console gespeeld, maar het gaat me inmiddels niet slecht af. (Noot: ik ben een van de weinigen die geloof ik geen moeite heeft met de standaard gamepad).
Project Gotham: Niet zo'n realistische game als GT3, maar daarom niet minder leuk, en zeker verslavend. Het gaat niet om tijd, maar om de grappen die je onderweg uithaald, zoals al slippend en slidend en op 2 wielen door de bochten gieren voor extra kudo's. Aanrader.
NHL 2002: Prima hockey-sim, puur aangeschaft omdat ik fan ben van de Carolina Hurricanes. Nog leuker tegen elkaar. Graphics zijn prima, ik mis alleen de sporen in het ijs van de schaatsen (die NHL Blitz wel heeft, trouwens. NHL2002 is meer realisme, NHL Blitz is meer fun).
NBA Live 2002: Ook erg goed, grafisch. Gezichtsuitdrukkingen en tattoo's alom, en erg leuk in de multiplay. Maar wederom meer realisme dan fun.
Oddworld: De humor van dit spel kan ik wel waarderen. Redelijk standaard spring- en puzzelwerk zoals we al eerder gezien hebben, maar de humor vind ik wel gaaf. De lol zit 'em in de zelfspot en onderdrukking van de twee anti-helden, Abe en Munch.
Cel Damage: Niet zo leuk als het op het eerste gezicht lijkt, wel stoere cel-shaded animaties. Alleen leuk om met z'n vieren te spelen, de computer speelt iets te sterk en iets te nadrukkelijk tegen menselijke spelers. Gemiste kans van EA.
Obi-Wan: Puur aangeschaft omdat ik SW-fan ben. Grafisch wederom puik, maar beetje eentonige gameplay. In het begin heb je al alle force powers en valt er weinig meer bij te leren. Aangezien dit spel zich afspeelt voor de eerste film, was het leuker geweest als Obi-Wan al trainend en lerend door het spel ging, a la Jedi Knight op de PC. Desalnietemin geinig om al springend blasterfire terug te kaatsen met je lightsaber. Bedenk dat LucasArts deze titel voor de PC gecancelled heeft omdat ze het zelf geen geslaagde titel vonden voor PC's. Voor die-hard SW-fans only (zoals ik).

Ik kijk uit naar GTA3 en Jet Set Radio Future, die allebei binnen 2 maanden uit moeten komen. DOA3 zat ik over te denken, maar ik wacht wel af tot Soul Calibur 2 uitkomt voordat ik m'n keuze maak.

Verwijderd

ik wacht eerst wel een jaar dan kan ik uitgebreid kiezen

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op dinsdag 15 januari 2002 21:18 schreef Artwido het volgende:
is al bekend wanneer de x-box in nederland verkrijgbaar is en hoeveel hij gaat kosten?
Als het goed is komt die op 14 maart in NL op de markt! Oftewel nog iets van 57 nachtjes slapen :9~

De prijs zal waarschijnlijk zo rond de 1000 piek komen ofzo
Stond gisteren op de frontpage van tweakers dattie in Duitsland 475 euro gaat kosten.

Ik ben nu aan het sparen voor een X-doos en hopelijk ben ik 1 van de eerste die 'm in huis heeft *D

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
en what about the gamecube?
wanneer en hoeveel?

wat ik het laatst heb gehoord (maar zal wel niet kloppen) is 15 maart en €250,-

Verwijderd

Halo
DoA3 (tsja als je van vechten houd)
Gotham
Rallysport challenge
Stond gisteren op de frontpage van tweakers dattie in Duitsland 475 euro gaat kosten.
Waarom zou dat op de frontpage van tweakers moeten staan? s al maanden bekend, alleen vreemd : Hier owrdt die 479 en in Duitsland dus 475...

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:55

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Zag gisteren op www.xbox.com dat er ook een nieuw spel in de maak is Wreckless! of zoiets...

Het idee was dat je bij de mafia zat en met een auto door een stad moet scheuren. Tot nu toe weinig bijzonders, maar het mooie zat 'm in het feit dat de hele stad kapot kan B-)

En nog ff over die prijs... gisteren stond er op de frontpage van tweakers dat er iets van 10 euro verschil zit tussen de inkoopprijs voor de reseller en de verkoopprijs. Oftewel, de winst moet gemaakt gaan worden met de spellen. De prijs daarvan zou geloof ik iets van 50 a 60 euro worden.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

is niet echt nieuw, komt maart uit, 28 maart hier in NL

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
-Bloodwake (lijkt me erg cool maar schijnt eentonig te worden door al het schieten)

-Wreckless (destruction derby/carmageddon 8tig)
-Amped
-Artic Thunder (beter als de PS2 versie)
-DOA3
-Gunvalkyrie (its sega... its good)
-soul caliber 2

dit was mijn favo lijstje :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02 21:04

Alpine

Twisted animator

De nieuwe Panzer Dragoon op de Xbox lijkt me geweldig. Ik zou zelfs de Xbox daarvoor alleen al kopen. :D Alleen is hij zo duur :(
Verder heb ik nog niet echt iets gezien op de Xbox dat me erg boeiend lijkt.
Pagina: 1