hoi,
Eweka.nl is ondertussen al redelijk bekent onder de GoTters. Vooral om hun ONduidelijkheid
'K stel voor om een aantal goede vragen te bedenken, en dan een gezamelijke mail te sturen ofzo...
Dus een mail met vragen die TOT in de PUNTJES exact is, zodat er op elke vraag een fatsoenlijk antwoord is.
Dus: welke vragen vallen er te stellen?
ikzelf had al een paar ideetjes:
[edit]
mischien moet dit dan ookwel "Het grote Eweka topic" worden ofzow
Eweka.nl is ondertussen al redelijk bekent onder de GoTters. Vooral om hun ONduidelijkheid
'K stel voor om een aantal goede vragen te bedenken, en dan een gezamelijke mail te sturen ofzo...
Dus een mail met vragen die TOT in de PUNTJES exact is, zodat er op elke vraag een fatsoenlijk antwoord is.
Dus: welke vragen vallen er te stellen?
ikzelf had al een paar ideetjes:
(ik schat BBned voor het Premium (BabyXL levert geen 8mbit) BabyXL voor het Deluxe pakket (BBned levert geen 1024/256) En mischien ook BBned voor het basic pakket. (BabyXL heeft toch 128K up ?)Via welke ASP gaan de verbindingen? Het schijnt dat BBNED EN BabyXL gebruikt worden, wie wordt voor welk pakket gebruikt?
Welke overboeking wordt er gehanteerd? Er wordt gezegt dat er geen overboeking wordt gebruikt, maar dat betekend dat voor elke 12 (premium) gebruikers 100Mbit wordt gerekend aan de backbone...beetje onwaarschijnlijk.
Of is dit zo totdat de backbone volzit, en dat er dan begonnen wordt met overboeking?
Wat is de minimale contractsduur? Er wordt gesproken over 1 jaar en 3 jaar?
Als de contractsduur minimaal 3 jaar is, wat staat er dan op contractsbreuk van de klant zijn kant ? (eerder willen opzeggen van het abbonement)
Hoe kan het dat er totaal GEEN datalimiet is?
Als ik een beetje server heb draaien, heb ik de maandkosten er snel weer uit namelijk.... (150GB per maand, 150x €1 = €150 per maand aan dataverkeer.....)
heeft iemand nog aanvullingen ?Welke peerings zijn er?
[edit]
mischien moet dit dan ookwel "Het grote Eweka topic" worden ofzow