• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Gisteravond begon mijn nokia 8310 zicht plotsklaps om de 5 minuten te resetten. Ik het apparaat uit en aan gezet, maar dat mocht niet baten.

Het kreng had zichtzelf **min of meer** terug gezet in de fabrieksinstelling zij het dat er geen geluid meer uit te krijgen is.

Het apparaat draait V3.07 software. Iemand al eens hetzelfde meegemaakt ?

Anyway ik heb mijn oude 8210 maar weer van stal gehaald. Maar ja daar is het display weer een beetje twijfelachtig van :)

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

Gecondoleerd ;(

Terug naar de winkel dus :)

Verwijderd

Inderdaad, dat valt toch gewoon onder garantie?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

tja..alleen garantie op gsm's uit de winkel he :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

LOL!!! >:)

Verwijderd

Das mooi kut...
Een coll van me had ook al probs met die software, er zou ook nog geen nieuwe firmware beschikbaar zijn :'(

Hij had problemen bij het gebruik van de radio en problemen met de weergave van zijn complete contactpersonenlijst (telefoonnummers)

Suc6, terug met dat ding naar waar je hem gekocht hebt.
Hoe kleiner de telefoon hoe eerder problemen zou je haast denken.

8210 is gaar, maar mijn Motorola V50 ook al, display probs :(

• jant
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 20:42 schreef dizzystef het volgende:
Das mooi kut...
Een coll van me had ook al probs met die software, er zou ook nog geen nieuwe firmware beschikbaar zijn :'(
V4.04 is wel beschikbaar, maar kennelijk alleen op telefoons die verkocht worden. Er is nog geen servicepunt in Nederland die nieuwe releases kan uploaden.

Intussen schijnt er al een v4.5x te zijn, maar die is alleen nog voor intern gebruik bij Nokia.
Suc6, terug met dat ding naar waar je hem gekocht hebt.
Hoe kleiner de telefoon hoe eerder problemen zou je haast denken.
Feitelijk zijn alle nokia's wel bug gevoelig. Mijn 8210 draait op v 5.25 en momenteel worden ze verkocht met V 5.29 als ik me niet vergis. En dat in een jaartje tijd... Wellicht dat MS die zooi ontwikkeld :)

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Verwijderd

nokia's zijn een beetje vlut op gebied van software
en displays dat lereren ze nooit af siemens is wel goed

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

jaspernl

de tijd vliegt

Op dinsdag 15 januari 2002 21:07 schreef jant het volgende:
[..]
Feitelijk zijn alle nokia's wel bug gevoelig. Mijn 8210 draait op v 5.25 en momenteel worden ze verkocht met V 5.29 als ik me niet vergis. En dat in een jaartje tijd... Wellicht dat MS die zooi ontwikkeld :)
Die van mij draait inmiddels op V5.27 (16/2/01).
Elke keer ( :( ) als ie gerepareerd wordt, duwen ze ook de laatste firmware d'r op...

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

• jant
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 12:00 schreef finelookingme het volgende:
nokia's zijn een beetje vlut op gebied van software
en displays dat lereren ze nooit af siemens is wel goed
Toch wonderlijk dat die Nokia's zo populair zijn....

Zit hem voornamelijk in de bediening heb ik begrepen. Misschien dat Sendo een optie is voor mijn volgende telefoon.

Verwijderd

Inderdaad, bediening van Nokia's is geweldig. Als je denkt: zo zal het wel werken, dan werkt het ook zo. Indat menu zal die optie wel zitten, dan zit die ook daar. Tenminste, dat vind ik. :9

Kwaliteit is erg modelafhankelijk; 6110 was bijvoorbeeld geweldig goed; 8210 is over het algemeen drama, 8850 is nog erger.

• jant
  • Niet online
Ik heb geloof ik ook nog een 5110 met diplay problemen liggen.. 3210 is ook goed. Althans ik heb er twee en beide functioneren nog tot op de dag van vandaag.

Gister even Duster (compressed air) los gelaten op mijn 8210 en het ziet er naar uit dat het display het weer redelijk doet.

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

Mits je 8310 niet gestolen is ofzo kun je heb gewoon opsturen naar een NSC hoor. Ook zonder aankoopbon wordt het geval gewoon onder garantie behandeld. Aan de hand van het IMEI nummer wordt bepaald of een telefoon nog garantie heeft. De laatste softwareversie voor je 8310 is 4.53 en heel veel problemen zijn daarmee opgelost.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25

AMDFreak

Intel is zo..

Als een gek naar terug naar de winkel jij :)

Mijn Siemens C45 is nog rete stabiel :P

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• jant
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 20:53 schreef InterFreak het volgende:
Als een gek naar terug naar de winkel jij :)
Gister heb ik hem weggebracht. Ben hem een week of drie kwijt. Was zowaar nog een hele zoektocht naar het bonnetje, maar die lag nog op de achterbank van mijn auto.
Mijn Siemens C45 is nog rete stabiel :P
Bah een edelgermaanse telefoon. ;)

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11-2025

jaspernl

de tijd vliegt

Op woensdag 16 januari 2002 12:08 schreef jaspernl het volgende:

[..]

Die van mij draait inmiddels op V5.27 (16/2/01).
Elke keer ( :( ) als ie gerepareerd wordt, duwen ze ook de laatste firmware d'r op...
Nou... beetje offtopic, maar goed...

Hij is weer 's terug van reparatie. Versie 5.29 nu...

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Verwijderd

Ik heb de versie 4.53 en loopt als een trein. je moet gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht heb en laten upgraden. Of naar de Nokia store en die sturen hem dan ook op. Bij de Nokia store is het wel iets sneller in praktijk dan bij de dealer. (ben er zelf ook 1)

Als het dan nog niet goed is, dan moet de dealer je een nieuwe geven. Dit is een typische garantiefout en dan heb je recht op een niewe. het toestel is al niet goedkoop.
Als de dealer je daarna geen nieuwe wilt geven dan moet je contact opnemen met hun Customer Care. Dat zijn ze verplicht. Succes,

The Meth

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Op donderdag 17 januari 2002 16:39 schreef Peter1 het volgende:
Inderdaad, bediening van Nokia's is geweldig. Als je denkt: zo zal het wel werken, dan werkt het ook zo. Indat menu zal die optie wel zitten, dan zit die ook daar. Tenminste, dat vind ik. :9

Kwaliteit is erg modelafhankelijk; 6110 was bijvoorbeeld geweldig goed; 8210 is over het algemeen drama, 8850 is nog erger.
heb jij een 8210 of een 8850? Ik heb nooit problemen met mijn 8850 gehad. In jaartje +- 350 uur mee gebeld. Dan is ie aan vervanging toe, dan vind ik dat een toestel versleten is. Maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

al mijn telefoons zijn zo rond de 300 a 350 uur afgeschreven geweest. Zo ook mijn 6110 en 6210 en 2110. Heb nu een 6310.

Ze hebben wel allebei last van het displayprobleem maar gewoon kwa betrouwbaarheid is het goed. (software). Had met mijn 7110 meer problemen (die heb ik dan ook maar 3 maanden gehad)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Pagina: 1