Toon posts:

[cm] beste oplossing blowhole?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lo, mn eerste casemod is zowaar bijna af, kzit alleen nog een beetje met mn intake op de voorkant (blowhole right?!), t gat zit al in mn metalen kast, fan dr achter, alleen nu is mijn front (dat ding van plastic) een beetje bol (standaard norrod bigtower). Wat is de beste oplossing om het nu netjes te kunnen afwerken? Mijn plannen met een baspijp gaan niet echt op, omdat t simpelweg niet mooi aansluit door die bolle kap...

tnx

Verwijderd

waar heb je die fan nou zitten dan toch aan de binnenkant of niet??? wat is dan het probleem? ik heb m gewoon middenonder zitten en met boutjes vastgezet (kap eraf, kap er weer op) en klaar bijna geruisloos

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 19:58 schreef jurian het volgende:
waar heb je die fan nou zitten dan toch aan de binnenkant of niet??? wat is dan het probleem? ik heb m gewoon middenonder zitten en met boutjes vastgezet (kap eraf, kap er weer op) en klaar bijna geruisloos
hij zit gewoon op de voorkant onderaan, je zietet wel vaker.. hij zit ook wel netjes vast enzow, maar aan de de metalen kast..daarvoor zit bij mij nog een front van plastic en dit staat een beetje bol, nu ben ik naar een fatsoenlijke manier op zoek om een mooie buis (fan duct??) zegmaar naar mn fan te maken (5 cm 'dieper' in mn case)

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Gewoon toch die baspijp erin gooien. Ik had hetzelfde probleem, maar met die pijp is het toch mooier, ook al sluit het niet 100% aan. Dichtkitten met zwarte kit is ook een optie.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

wat je ook kunt doen is een gat in het frontje maken, net iets groter dan die baspijp zodat die baspijp er in klemt, en vervolgens de baspijp gelijk maken met het front, dus zorgen dat diezelfde bolling erin komt die ook in het frontpaneel zit.

een tweede optie is de baspijp bevestigen op de binnenkast, iets korter maken dan tot het frontpaneel, en het overige stukje met een rubbertje aanvullen. bij de halfords heb je een lange sliert rubber, is ongeveer 2,5 cm breed, die kun je er dan zo rond omheen doen. kost maar 4 piek, en werkt perfect. helaas geen foto's voor je dus ik hoop dat je iets uit me verhaal kunt halen

Verwijderd

ik ken ook wat mensen die er een bloempot in hebben verwerkt zit ook een mooi randje aan

Verwijderd

Topicstarter
hmm..hoop handige reply's.... ik ga t maars proberen met t klemmen van die baspijp denkik, en dan de rondingen gelijk maken. dank dank
Pagina: 1