Ik heb dus 2 geluidskaarten, eentje onboard, eentje pic. M'n moederbord is de MSI K7T Turbo, onboard audio is 'Chip Integrated DirectSound AC'97 Audio' volgens de MSI site. M'n PCI kaartje (SoundBlaster 128 PCI) werkt al een lange tijd, maar sinds kort ben ik een beetje bezig met mixen en is 't toch wel handig een tweede geluidskaart te hebben. Dus heb ik een koptelefoon in m'n onboard geluidskaart gedaan maar m'n PC ziet helemaal niks, staat geen onboard geluidskaart in m'n hardware profile, noch in volume control, etc. Iemand ideeen? Normaal gesproken zou Windows 'm automatisch moeten herkennen.
Idd check bois om hem aan te zetten.
En misscchien wordt ie wel atomatisch gedisabled wanneer er een PCI kaart in zit?
En misscchien wordt ie wel atomatisch gedisabled wanneer er een PCI kaart in zit?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mijn onboard (MSI) geluidskaart wil niet eens fatsoenlijk geluid afspelen als ik ook geluid binnenhaal. (Half-duplexkaart he
) Hoe krijg je het dan in hemelsnaam voor elkaar om met een onboard kaartje te mixen?
Ik heb ook zo'n MSI bordje met Creative Chip (Is toch identiek aan SB128?). Ik heb hem z.s.m. uitgezet en vervangen door een Xfire
.
Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn om ze allebij te gebruiken, maar je moet hem idd in de bios enablen, en er goed voor zorgen dat er geen DMA/IRQ/IO conflicten zijn!
Maar volgens mij moet het wel mogelijk zijn om ze allebij te gebruiken, maar je moet hem idd in de bios enablen, en er goed voor zorgen dat er geen DMA/IRQ/IO conflicten zijn!
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Pagina: 1