Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dvd inlay

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Ik weet niet of et ook hier moet staan.. Maarrehmz.. ik kan die afmetingen nergends vinden.. Ik kan namelijk niet opmeten, omdat me enigste dvd een normale afmeting van een cd heb ..en ik oet die grotere hebben
Ik moet namelijk voor een schoolopdracht een hoesje ontwerpen in quarkXpress
dus moet ff die maten weten.. (en ik kan ze nergends vinden :'( )
weet iemand een linkje/afmetingen of ander topic?
(search is OF 64 paginas lang of niets )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

http://www.trackmasterav.com/Prices_CD&DVDPack_Mold.htm
http://www.sunpack.com/products/stockcat/5.html

The dimensions should be proportional to the normal DVD covers, not CD cover size. (5.25 inches wide by 7.25 inches tall, the spine being .5 inches wide.)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Weet iemand waar je dvdbox inlay papier voor de inkjet kan kopen? Ik moet er namelijk enkele tientallen bedrukken en het uitsnijden vanuit a4 papier lijkt me een beetje teveel handwerk... Alvast bedankt!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dan gebruik je een papiersnijder, lijkt mij goedkoper? :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
www.coverxp.com

Dat is een programma waar je je (eigen gemaakte) dvdhoesjes mee kunt uitprinten. Het heeft niet een speciale afmeting voor inlay erin zitten, maar als je kiest voor dvd.keepcase.splitted dan heb je volgens mij de preciese afmetingen van de binnenkant (buitenkant) van dvd. Je hoeft dan niet speciaal de inlay die jezelf maakt op de goede afmetingen te doen, maar het programma stelt het voor je in.

Ik gebruik zelf ook een papiersnijder, want als je speciaal papier hiervoor gaat nemen (als dat al bestaat) en je printer, print iets scheef dan klopt het al niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door stin op 29-01-2005 00:20 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

niet echt W&G voer, buiten het feit dat dit een nutteloze kick van een oude koe is...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.