Toon posts:

[FREESCO] meerdere services

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om met freesco het volgende te doen:
Firewall, mailserver en ftp server.
Dit kan, dat weet ik. Is het tevens ook mogelijk om een proxy te zijn die users valideert en toegan geeft tot een pc die er achter staat (als file server).

Ik ben geen linux expert, maar kan wel snel dingen oppikken.
Als het niet mogelijk is met freesco, is er dan een alternatief. Natuurlijk wel met het in oog houden van de licenties en kosten (liefst geen >:) )

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 15 januari 2002 18:56 schreef just_started het volgende:
Dit kan, dat weet ik. Is het tevens ook mogelijk om een proxy te zijn die users valideert en toegan geeft tot een pc die er achter staat (als file server).
Ik ben geen linux expert, maar kan wel snel dingen oppikken.
Als het niet mogelijk is met freesco, is er dan een alternatief. Natuurlijk wel met het in oog houden van de licenties en kosten (liefst geen >:) )
Ehmm.. Je bedoelt, dat je een password moet invullen op je freesco-computer, en dat je dan pas verder kan ? Of bedoel je iets heeeeel anders ? :)
En met welke service wil je dan inloggen ? Httpd ? FTP ? Telnet ? SSH ?
Iets meer info is wel handig :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 18:56 schreef just_started het volgende:
Is het mogelijk om met freesco het volgende te doen:
Firewall, mailserver en ftp server.
er is heel veel mogelijk met freesco. Als je snel leert moet je eens op het forum van freesco rondkijken. Door enige problemen is dit nu tijdelijk:

http://www.freescosoft.com/forum

Je kunt natuurlijk ook een poort forwarden naar de betreffende pc en daar users valideren?