Toon posts:

Discman geeft zacht geluid via stereo

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een Philips Expanium 203, en als ik hem op mijn stereo aansluit via een output-kabeltje krijg ik maar een heel zacht geluid door de stereo. Weet iemand hoe dit komt en op hoe dit op te lossen is???

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volume opdraaien of de line-out uitgang ipv koptelefoonuitgang gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb mijn discman al op zijn hardst gezet, maar nog steeds klinkt er een zacht geluid..(de line-out en koptelefoonuitgang is bij mij dezelfde aansluiting)

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kijk eens of je mp3 misschien niet op een bangelijk laag volume staan opgenomen... dat kan het ook nog zijn

Verwijderd

Topicstarter
mmm nee dat denk ik niet, maar ik zal eens een 'gewone cd' proberen
edit:
nee, ook zacht geluid...

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
mm heb k ook wel es problemen mee...
probeer s n andere line in op je stereo...
die van je tv of cd ofzow...
suc6 da mee

Verwijderd

Topicstarter
maar tv aansluiting is een scartaansluiting, daar kan ik toch geen discman op aansluiten?

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Zit er iest op wat het maximaal hoorbare volume beperkt? AVLS of zoiets bedoel ik dan

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Hoe heb je de expanium op je stereo aangesloten??? als je dit via de 'aux' ingang hebt gedaan, zal er zeer waarschijnlijk een voorversterker tussen moeten :P. Als je stereo toevallig ook een ingang voor platenspeler heeft (phono), dan kun je die eens proberen. De phono ingang loopt meestal over een ingebouwde voorversterker.

Good luck

Verwijderd

Topicstarter
eehm nee, volgens mij niet hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 19:47 schreef MisterSmith het volgende:
Hoe heb je de expanium op je stereo aangesloten??? als je dit via de 'aux' ingang hebt gedaan, zal er zeer waarschijnlijk een voorversterker tussen moeten :P. Als je stereo toevallig ook een ingang voor platenspeler heeft (phono), dan kun je die eens proberen. De phono ingang loopt meestal over een ingebouwde voorversterker.

Good luck
ja ik heb hem alleen nog maar geprobeerd op de phonoaansluiting, de aux-ingang is een scartaansluiting, ik zou niet weten hoe ik daar een discman aan op zou moeten sluiten...

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Op dinsdag 15 januari 2002 19:50 schreef loekie2002 het volgende:

[..]

ja ik heb hem alleen nog maar geprobeerd op de phonoaansluiting, de aux-ingang is een scartaansluiting, ik zou niet weten hoe ik daar een discman aan op zou moeten sluiten...
je moet m niet op je phone aansluiten... dat werkt idd niet goed...
mijn tv-in is gewoon 2x tulp (alleen voor t geluid, dus geen scart)
maar probeer anders de 2 tulp van je cd speler.. plug die d'r ff uit, als je die hebt.. en dan daarop proberen..
suc6
Pagina: 1