[SbLive 5.1]3 Mp3's tegelijk, welke op voorgrond?

Pagina: 1
Acties:

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Hallo,

Zojuist had ik een MP3tje lekker hard aan en tegelijk was ik bezig met de Setup van RTCW. Niets mis op zich, beide geluiden werden afgespeeld.

Alleen ging RTCW naar mijn mening veel te hard door die veel mooiere MP3 heen! Nu is mijn vraag of het mogelijk is om softwarematig het volume per programma aan te passen.

Note
Overigens kan dit gewoon met de geluidsopties van Windows, maar dan moeten het wel verschillende soorten geluid zijn. Dus Midi, CD-audio & MP3, bijvoorbeeld.

Dividend for Starters

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Hmmm klinkt leuk.

Als het zeg maar 3 mp3tjes zouden zijn in mediaspeler kan je die allemaal appart regelen met die schuifjes.

Ik weet niet hoe je dit tijdens je instal zou kunen doen. Misschien je volume wat lager en winamp alles met 10 Db laten versterken?

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Je kan meestal wel in het spel het volume instellen. Dus je zet je winamp gewoon vol open, en dan doe je 't geluid van het spel zoals je dat wilt hebben.

Het master volume regel je met de windows-mixer, of (zoals ik) met de versterker.

Siditamentis astuentis pactum.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Zet winamp op de helft :). en doe dan alles open van het geluid (niet je speakers ;) ) en dan kun je met winamp regelen.

Winamp heeft een eigen regel systeem buiten dat van windows!

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56

Interstice

Hallo?

Op dinsdag 15 januari 2002 19:29 schreef Termin8or het volgende:
Zet winamp op de helft :). en doe dan alles open van het geluid (niet je speakers ;) ) en dan kun je met winamp regelen.

Winamp heeft een eigen regel systeem buiten dat van windows!
Maar uiteraard word het winamp geluidsniveau nog wel door de windows master volume beinvloedt in win 98se tenminste.

effe voor de duidelijkheid btw geen flame ofzo

Proud member of Tacopsclan [CLS]