Toon posts:

Tweakers in Groningen met Athlon XP systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik bij iemand mijn XP testen? Op mijn mobo doet ie het niet meer, terwijl mijn duron het wel doet.
Zonder reden doet hij het eigenlijk niet meer. Ik was aan het OCen..en bootte op 1722Mhz (met goede koeling), ik daarna 1 Mhz FSB hoger en hij deed nix meer, na 100keer CMOS resetten ook niet! Terwijl ik de koeler niet heb aangeraakt.
Wie kan een mede-tweaker helpen?

Verwijderd

Je mag wel bij me langskomen (in groningen) om te zien hoe een echt Intel systeem draait? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Haha keb genoeg fijne intel systeempjes gehad..
Maar laatste AMD systemen toch stuk fijner.. >:) :P

Verwijderd

serieuzer.. alle baantjes even weer goed weghalen? misschien dat er iets contact maakt ergens?

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat ie daardoor niet boot? Ik had namelijk nix aan de cpu verandert...ooit een keer proberen te unlocken..
Maar ook al was hij verkeerd geunlocked..hij bootte wel gewoon!

Verwijderd

Tsja het hangt er van af _wat_ er allemaal contact met elkaar maakt.. maar een verkeerde unlock kan er idd voor zorgen dat je systeem niet boot.

Verwijderd

zorg gewoon dat je hele proc schoon is van potlood of wat dan ook voor iets wat je gedaan hebt. als je echt problemen houd moet je maar naar kampen komen >:) wil wel eens zien hoe een xp zich houd in mijn comp :).\

als je echt langs wilt komen moet je mailen naar dimaestro@gmx.net dan zullen we eens zien wat er te doen valt

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 18:26 schreef jurian het volgende:
zorg gewoon dat je hele proc schoon is van potlood of wat dan ook voor iets wat je gedaan hebt. als je echt problemen houd moet je maar naar kampen komen >:) wil wel eens zien hoe een xp zich houd in mijn comp :).\

als je echt langs wilt komen moet je mailen naar dimaestro@gmx.net dan zullen we eens zien wat er te doen valt
Kampen is me net iets TE ver :)

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12

Rico

Wie dit leest is gek....

Heb hier een Asus A7V133 rev 1.05 met bios 1007. Zou een XP op moeten kunnen,maar heb die er nog nooit op gehad.
Maar woon wel in Groningen.

Verwijderd

Topicstarter
moet je ff op de Asus site kijken!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Wat moet ik daar kijken?
Zeg toch dat er een XP op zou moeten kunnen, maar heb het nog nooit geprobeerd.

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 19:58
He Nostra, Herman hier van Northwar. Gecondoleerd met je XP. Ik hoop dat je je systeem nog weer werkend krijgt voor Northwar IV. Het zou wel zonder zijn als je zonder XP naar Northwar moest, net als mij maar ja, geld is op. www.northwar.nl voor iedereen die zich afvraagt wat Northwar is :). Als ik niet zo'n kloten koeler (qua bevestigen dan he :)) had dan zou je hier mogen testen. Neem die XP anders mee naar Northwar, mischien dat iemand daar nog een idee heeft. Anyway, suc6.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 20:05 schreef Rico het volgende:
Wat moet ik daar kijken?
Zeg toch dat er een XP op zou moeten kunnen, maar heb het nog nooit geprobeerd.
Oww ok..sorry had ik niet goed gelezen..

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op dinsdag 15 januari 2002 20:55 schreef NoStra het volgende:

[..]

Oww ok..sorry had ik niet goed gelezen..
/offtopic

Ik kan niet op IRC komen Nostra, anders was ik al daar.

/offtopic

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 20:56 schreef Rick2001 het volgende:

[..]

/offtopic

Ik kan niet op IRC komen Nostra, anders was ik al daar.

/offtopic
waarom neit???

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

En al getest?

Verwijderd

Topicstarter
DOOD..
tenminste..ik heb een nieuwe XP gehaald..en die doet het wel..dus hij is gewoon dood ja.
En een nog groter drama...ik ben de bon kwijt, dus kan wel fluiten naar garantie!

Verwijderd

troost je... zelfs met bon heb je geen garantie
amd geeft geen garantie meer op cpu's :)
tenminste dat heb ik een paar keer gelezen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 00:24 schreef SOEPKIPPIE het volgende:
Onzin..ze zijn verplicht op hun producten garantie te geven...zou een mooie boel worden dan!!

• Rico

Rico

Wie dit leest is gek....

Toch jammer. Maar had je hem al geunlocked? Want dan had je toch al geen garantie. Ja tenzij je het heel mooi kunt verwijderen.
Maar je kunt er wel een mooie sleutelhanger van maken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:29
Op donderdag 17 januari 2002 00:24 schreef SOEPKIPPIE het volgende:
Zit gewoon jaar garantie op, zijn ze ook verplicht volgens mij. En kreeg ook netjes bij de Funprice een nieuwe CPU voor mijn vage Athlon 1400.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1