DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).
Verwijderd
ik ga ook alles op max gooien.. 24 uur!
nog ff uitzoeken wat.. ik ga downen..
Kazaa here i come..
Verwijderd
Als KPN niet de snelheid verhoogt, ben ik al weg als het goed is.
Verwijderd
LOLSorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
Verwijderd
hier doettie t gewoonOp dinsdag 15 januari 2002 18:43 schreef Kev0867 het volgende:
idd
[edit] de download ook niet
Wat je bij KPN afneemt is een vaste verbinding 512 kb 64 kb up. van je huis naar je internet provider. Het zal deze verbinding een rotzorg zijn hoeveel data er over deze lijn heen gaat want dat ding is gewoon zo snel veel of weinig data dat maakt je modem niet uit.
De bottleneck zit pas bij de routers (van je internet provider) die het allemaal internet op routeren. Op het moment dat die onderuit gaan pak je dus niet KPN maar je internet provider. Zover ik weet hebben die niet de prijs van het abbo verhoogd.
Bij de kabel werkt dit wel omdat ze in dat geval de lijn en de dienst leveren. In dit geval is de lijn duurder geworden en je valt de dienst aan. maar ja have fun
Verwijderd
bij ADSL maakt het niet uit hoeveel mensen er downen..
het blijft even snel..
ik down hier zo'n beetje 24.p dag
To The MAX!
DOWNLOAD TO THE MAX.. he he
maareh KPN keep up teh good work
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar als het jullie lukt dan zijn jullie de best.
Verwijderd
De geschiedenis heeft uitgewezen dat het wel kan! Je kan toch ook een telefooncentrale platleggen. Je kan alles platleggen.Op donderdag 17 januari 2002 14:51 schreef jcartastic1 het volgende:
Die actie haalt toch niks uit stelletje domme. Want ieder MXSTREAM gebruiker heeft zijn eigen bandbreedte dus ook al laat je alles op zijn max gaan dan klapt niet in een keer heel MXSTREAM er uit misschien een paar wijkcentrales maar meer ook niet. Dus suc6 met de actie. Ik doe zelf niet mee want ik geloof hier niet zo in.
Maar als het jullie lukt dan zijn jullie de best.
Verwijderd
BETER GAAN ZE PLAT!!!
Ik ben zelf superpissed over de hele KPN-akties. Ik wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf. Maar in de meantime heb ik WEL een connectie nodig. Wanadoo Cable heb ik er niet voor nix uitgeflikkerd. Dat is NOG erger.
Dus wanneer jullie een grote groep mensen met dit soort nutteloze akties willen dwarszitten: be my guest.
Verwijderd
Nutteloos? Dat zal de tijd moeten uitwijzen. Als op 1 februari om 20 uur de boel plat gaat is ons doel bereikt!Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef PowerRun het volgende:
Wat wil je er mee bereiken? Dat de groep die het doet op het journaal wordt afgeschilderd als een stelletje debielen die menen voor de massa te moeten beslissen?
Ik ben zelf superpissed over de hele KPN-akties. Ik wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf. Maar in de meantime heb ik WEL een connectie nodig. Wanadoo Cable heb ik er niet voor nix uitgeflikkerd. Dat is NOG erger.
Dus wanneer jullie een grote groep mensen met dit soort nutteloze akties willen dwarszitten: be my guest.
Das pas een actie...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Wees blij dat je 24/7 een hele stabiele verbinding hebt. Daar kunnen kabel isps nog wat van leren. En dat tientje extra, ach.. dan maar een biertje per week minder.
Sorry hoor, maar je gelooft toch zeker zelf niet dat dit gaat werken?
Op een kabelinternet abonnementje geef ik je nog wel een kans, maar schijnbaar ken je de techniek achter ADSL niet.
Bovendien, wat is het verschil met 1 februari en met alle andere dagen in het jaar? Iedereen download elke dag al to the maxx dus die 1 februari is net als alle andere dagen.
Maarre, veel plezier hoor
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Iedereen heeft gegarandeerd zijn snelheid TOT de telefooncentrale in je woonplaats. Vanuit die centrale gaat het verder over 1 verbinding.
Maar die verbinding is dus niet
gebruikers * bandbreedte
maar eerder
gebruikers * bandbreedte / 10 (of andere waarde, is een gokje)
Omdat het dus bij normaal gebruik onzinnig is om een hele vette (en dure) verbinding te leggen.
Bij zo'n actie als deze zal waarschijnlijk gewoon de snelheid net als bij kabel omlaag gaan als je in n drukke wijk zit.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je bereikt er echt niets mee.
Het telefoonverkeer en data verkeer worden al een tijdje gescheiden dus de telefooncentrale's hebben er geen sec. hinder van. En dat kleine beetje extra data van die paar gebruikers die aan de actie mee zouden doen is nihil.
Maar probeer het zou ik zeggen....
Verwijderd
Dit is een actie die nergens op slaat! kpn kan dat zeker wel aan; misschien providers niet, maar die providers zijn niet verantwoordelijk voor de prijsverhoging!