[MXStream] mxStream ACTIE!!!

Pagina: 1
Acties:

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Hmm..leuke actie van een aantal MxStream leden...begint alleen 1 dag te laat :( klik hier voor de actiesite!

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Goed plan, hopen dat het werkt, want anders zit ik dalijk met een niet werkende adsl verbinding :(

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik doe zeker mee !!

ik ga Rh 7.2 nog wel es voor de 2e x downen :)
of SuSE 6cds >:)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cool, ik doe mee :).

Verwijderd

yo leuk!

ik ga ook alles op max gooien.. 24 uur!
nog ff uitzoeken wat.. ik ga downen..
Kazaa here i come..

Verwijderd

Leuke en goede actie, maar waarom pas 1 FEB :?

Als KPN niet de snelheid verhoogt, ben ik al weg als het goed is.

Verwijderd

Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
LOL

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
idd

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 18:43 schreef Kev0867 het volgende:
idd
hier doettie t gewoon :)

[edit] de download ook niet |:( kwas te voorbarig :+

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit al drie dagen aan mijn max :P

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Tuurlijk, net alsof zo'n actie zin heeft. Er is al een rechtzaak begonnen, er is overleg geweest met een afvaardiging met de gebruikers en er gebeuren nog wat dingen. KPN is er echt wel mee bezig. Met zo'n actiehaal je denk ik allemaal de sympathie weg bij KPN en de pers voor ons 'arme' Mxstream gebruikers en zal denk ik niet zoveel opleveren.

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Duidelijk iemand die het jammer genoeg allemaal niet begrijpt hoe een verbinding in elkaar zit.
Wat je bij KPN afneemt is een vaste verbinding 512 kb 64 kb up. van je huis naar je internet provider. Het zal deze verbinding een rotzorg zijn hoeveel data er over deze lijn heen gaat want dat ding is gewoon zo snel veel of weinig data dat maakt je modem niet uit.
De bottleneck zit pas bij de routers (van je internet provider) die het allemaal internet op routeren. Op het moment dat die onderuit gaan pak je dus niet KPN maar je internet provider. Zover ik weet hebben die niet de prijs van het abbo verhoogd.
Bij de kabel werkt dit wel omdat ze in dat geval de lijn en de dienst leveren. In dit geval is de lijn duurder geworden en je valt de dienst aan. maar ja have fun |:(

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Bij mij zal het wel niet echt helpen, vanaf 19.00 download ik onder de 10kb tot 22.00. Ligt dit trouwens aan KPN/HCCNET(basic:512/64)? En kan ik daar ook wat aan veranderen?

Verwijderd

Het heeft geen nut...

bij ADSL maakt het niet uit hoeveel mensen er downen..
het blijft even snel..
ik down hier zo'n beetje 24.p dag :P
To The MAX!

DOWNLOAD TO THE MAX.. he he |:(

maareh KPN keep up teh good work 8-)

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 14-08 23:27

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Als je KPN beet wilt nemen, dan kun je beter met 100 man de uitgang van het KPN hoofdgebouw blokkeren om 5 uur smiddags >:) , daar hebben ze echt last van, haal je ook nog de publiciteit mee ;) . KPN routers trekken veel meer dan routers van je provider, dus de KPN krijg je nooit te pakken door maar veel te downloaden.

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• OruBLMsFrl
  • Laatst online: 14-08 23:27

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Als iedereen in Nederland met MxStream massaal zou gaan downloaden, dan gaan denk ik het eerst de wijkcentrales eraan. Zit je helemaal zonder internet, lijkt mij niet handig... :'(

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Verwijderd

Ben erbij :), zeker een goed plan, ook al zitten we dan straks misschien ff zonder Internet :(

Verwijderd

Natuurlijk heeft dit zin. En je kunt wel een eigen lijntje hebben en dat je niks temaken hebt met anderen. Dat is waar, maar tot op zekere hoogte. Als iedereen gaat bellen op een bepaald tijdstip... dan slaan die centrales op hol. Ookal heb je je eigen lijntje... Als iedereen nu max gaat downloaden op een bepaald tijdstip dan gaat de hele boel plat! Dat is in Amerika ookal een keer eerder gebeurt met hun DSL-aanbieder als gevolg van teveel dataverkeer uit protest.

Verwijderd

lijkt me eigenlijk wel een goed idee, om met z'n allen vanaf een bepaald tijdstip, flink de kazaa upload aan te zetten, is je dat met een paar honderd man doet :D

Verwijderd

Als we dit nou is in het weekend doen? iedereen die mee doet mail me ff ni_be@hotmail.com

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ben werken om die tijd..zal wel me kazaa aanzetten om te delen, en me dap instellen aanpassen dat die om 20:00 ff wat os-en moet downloaden.. >:)

Verwijderd

Die actie haalt toch niks uit stelletje domme }:O . Want ieder MXSTREAM gebruiker heeft zijn eigen bandbreedte dus ook al laat je alles op zijn max gaan dan klapt niet in een keer heel MXSTREAM er uit misschien een paar wijkcentrales maar meer ook niet. Dus suc6 met de actie. Ik doe zelf niet mee want ik geloof hier niet zo in.

Maar als het jullie lukt dan zijn jullie de best. >:)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:51 schreef jcartastic1 het volgende:
Die actie haalt toch niks uit stelletje domme }:O . Want ieder MXSTREAM gebruiker heeft zijn eigen bandbreedte dus ook al laat je alles op zijn max gaan dan klapt niet in een keer heel MXSTREAM er uit misschien een paar wijkcentrales maar meer ook niet. Dus suc6 met de actie. Ik doe zelf niet mee want ik geloof hier niet zo in.

Maar als het jullie lukt dan zijn jullie de best. >:)
De geschiedenis heeft uitgewezen dat het wel kan! Je kan toch ook een telefooncentrale platleggen. Je kan alles platleggen.

Verwijderd

Ik doe ook wel mee, ik ben benieuwd hoeveel mensen er nu ook daadwerkelijk aan deze actie mee doen. >:)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

i'm in, ik weet nog wel wat iso's en films die ik wil downloaden, ik ga zowel met download accelerator als met morpheus downloaden >:)

BETER GAAN ZE PLAT!!!

iStockphoto

Verwijderd

Waar sommige mensen hun vrije tijd al niet in steken... >:)

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-06 22:42
Wat wil je er mee bereiken? Dat de groep die het doet op het journaal wordt afgeschilderd als een stelletje debielen die menen voor de massa te moeten beslissen?

Ik ben zelf superpissed over de hele KPN-akties. Ik wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf. Maar in de meantime heb ik WEL een connectie nodig. Wanadoo Cable heb ik er niet voor nix uitgeflikkerd. Dat is NOG erger.

Dus wanneer jullie een grote groep mensen met dit soort nutteloze akties willen dwarszitten: be my guest.

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 16:54 schreef PowerRun het volgende:
Wat wil je er mee bereiken? Dat de groep die het doet op het journaal wordt afgeschilderd als een stelletje debielen die menen voor de massa te moeten beslissen?

Ik ben zelf superpissed over de hele KPN-akties. Ik wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf. Maar in de meantime heb ik WEL een connectie nodig. Wanadoo Cable heb ik er niet voor nix uitgeflikkerd. Dat is NOG erger.

Dus wanneer jullie een grote groep mensen met dit soort nutteloze akties willen dwarszitten: be my guest.
Nutteloos? Dat zal de tijd moeten uitwijzen. Als op 1 februari om 20 uur de boel plat gaat is ons doel bereikt!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Kappen met die puberstreken gewoon je Mxstream abonnement beeindigen.

Das pas een actie...

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• Y0ur1
  • Niet online
I'm in!

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Kappen met die onzin aub. Nou leuk als op 1 feb mxstream plat ligt. Dan kan ik, plus een hele hoop andere mensen, dus misschien een week niet internetten.
Wees blij dat je 24/7 een hele stabiele verbinding hebt. Daar kunnen kabel isps nog wat van leren. En dat tientje extra, ach.. dan maar een biertje per week minder.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 13:42

Crusader

Arc Nature

Hahahaha!!

Sorry hoor, maar je gelooft toch zeker zelf niet dat dit gaat werken?
Op een kabelinternet abonnementje geef ik je nog wel een kans, maar schijnbaar ken je de techniek achter ADSL niet.
Bovendien, wat is het verschil met 1 februari en met alle andere dagen in het jaar? Iedereen download elke dag al to the maxx dus die 1 februari is net als alle andere dagen.

Maarre, veel plezier hoor ;)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Dat verhaalt over die gegarandeerde bandbreedte per gebruiker gaat volgensmij niet op.

Iedereen heeft gegarandeerd zijn snelheid TOT de telefooncentrale in je woonplaats. Vanuit die centrale gaat het verder over 1 verbinding.

Maar die verbinding is dus niet
gebruikers * bandbreedte
maar eerder
gebruikers * bandbreedte / 10 (of andere waarde, is een gokje)

Omdat het dus bij normaal gebruik onzinnig is om een hele vette (en dure) verbinding te leggen.

Bij zo'n actie als deze zal waarschijnlijk gewoon de snelheid net als bij kabel omlaag gaan als je in n drukke wijk zit.

Verwijderd

Zielig. Die gasten denk echt dat het netwerk van KPN niet gebouwd is op maximaale belasting. :P

Verwijderd

stom stom en nog eens stom hoe wou je in godsnaam kpn platleggen met zulke onzin de meeste hebben een 512 of 1024 mb verbinding hoe meer jullie downloaden hoe langzamer het voor je zelf gaat zelfs de wijkcentrales leggen jullie niet plat en by de way hoe denken jullie hoe de kpn backbone plat te leggen denken jullie nou echt als je met een paar honderd man alles op max gaan gooie ndat de kpn backbone daar iets van voelt hij gaat nog rustig op vakantie die backbone bakkie koffie erbij theekransje enz ga zo verder heerlijkere tweakers zijn jullie ???puberale grapjes noem ik dit

Verwijderd

Ik zoek nog ISO's van SuSE en RH :-) en ik wil nog wel een paar films binnenhalen :-)

Verwijderd

Leuk zo'n water naar de zee dragen actie......
Je bereikt er echt niets mee.
Het telefoonverkeer en data verkeer worden al een tijdje gescheiden dus de telefooncentrale's hebben er geen sec. hinder van. En dat kleine beetje extra data van die paar gebruikers die aan de actie mee zouden doen is nihil.

Maar probeer het zou ik zeggen....

Verwijderd

ja sommige gotters hebben het al gezegd, maar ik wil het nog een keer benadrukken

Dit is een actie die nergens op slaat! kpn kan dat zeker wel aan; misschien providers niet, maar die providers zijn niet verantwoordelijk voor de prijsverhoging!
Pagina: 1