Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Kabeltje? Welk kabeltje zorgt ervoor dat je pas na te hebben gereset kan opstarten?Op dinsdag 15 januari 2002 17:50 schreef Dr.Nx het volgende:
Iets met een kabeltje ?
Heb je toevallig een Abit KT7A met een Asus v7700.
Ik heb het namelijk ook. Zodra men pc 5min. uitstaat en ik schakel hem weer in herkent ie men videokaart niet. Even de reset indrukken en hij boot netjes door.
Volgens de search hebben meer mensen met bovenstaande config er problemen mee.
Ik heb het namelijk ook. Zodra men pc 5min. uitstaat en ik schakel hem weer in herkent ie men videokaart niet. Even de reset indrukken en hij boot netjes door.
Nee, een ECS K7S5A met een ATI Radeon kaart...Op dinsdag 15 januari 2002 17:54 schreef TTT het volgende:
Heb je toevallig een Abit KT7A met een Asus v7700.
Heb ik ook. Was zomaar nodig. Dit keer had ik echt niets veranderd
.
Maar bij mij is het alleen vanuit een koude start, niet wanneer je een restart doet.
En ik heb geen id waardoor dit veroorzaakt wordt.
btw ik heb een
asus a7v duron 650@950 en wat verrot geheugen
Maar bij mij is het alleen vanuit een koude start, niet wanneer je een restart doet.
btw ik heb een
asus a7v duron 650@950 en wat verrot geheugen
Handtekening
Maar ik zal eens even een ander videokaartje erin prikken.. GeForce2MX.. kijken wattie dan doet..
Er staan dus meer computers met deze ziekte in dit land.. Hmmz, KAN IEMAND ONS HELPEN???Op dinsdag 15 januari 2002 17:56 schreef Balboa het volgende:
Heb ik ook. Was zomaar nodig. Dit keer had ik echt niets veranderd.
Heee! Met een andere videokaart doettie het wel..
(Abit Siluro GeForce2)
Verwijderd
Heeft er mij te maken, dat soms er te weinig stroom wordt doorgegeven aan de videokaart bij de start. Bij de start dient een behoorlijke boost door de AGP poort te moeten, gebeurd dat niet dan krijg je :
a) peeeeeeeeeeeeeeeeep peep peep Abit KT7(A)+Asus 7700
b) geen beeld maar ook geen peep van de post van het systeem.
Ik heb het hier nu nog maar zelden met mijn Abit Kt7 en Asus7700 door de videokaar er echt goed in de te doen, Heb schroefje van het bovenste plugje (stekkertje geluid als de compu aan de tv moet
geen idee eigenlijk,) toen paste de kaart beter in het slot, en nog maar zelden problemen hooguit 1 keer per week. Andere oplossing zou kunnen zijn het proberen van een andere voeding. Lees een voeding die beter voltages levert op 3,3; 5 en 12 Volt.
Want het is niet een ernstig probleem maar wel een irritant probleem
Ik heb het hier nu nog maar zelden met mijn Abit Kt7 en Asus7700 door de videokaar er echt goed in de te doen, Heb schroefje van het bovenste plugje (stekkertje geluid als de compu aan de tv moet
Ok, ik zal zo eens proberen de videokaart er snoeistrak in te schroeven..Op dinsdag 15 januari 2002 18:10 schreef CB het volgende:
Heeft er mij te maken, dat soms er te weinig stroom wordt doorgegeven aan de videokaart bij de start. Bij de start dient een behoorlijke boost door de AGP poort te moeten, gebeurd dat niet dan krijg je :
Ik heb het hier nu nog maar zelden met mijn Abit Kt7 en Asus7700 door de videokaar er echt goed in de te doen, Heb schroefje van het bovenste plugje (stekkertje geluid als de compu aan de tv moetgeen idee eigenlijk,) toen paste de kaart beter in het slot, en nog maar zelden problemen hooguit 1 keer per week. Andere oplossing zou kunnen zijn het proberen van een andere voeding. Lees een voeding die beter voltages levert op 3,3; 5 en 12 Volt.
eenzelfde probleem heb je met KT7A's met sommige athlonXP cpu's.
ligt aan een timingsprobleem, in dat geval
Verwijderd
probeer alle kabels op het moederbord nog eens aan te drukken bij mij was dat het geval 
Succes
Succes
Het is een AthlonXP maar die zorgt niet voor het probleem omdat de pc het wel doet met een andere videokaart.Op dinsdag 15 januari 2002 18:22 schreef GKLQuake het volgende:
eenzelfde probleem heb je met KT7A's met sommige athlonXP cpu's.
Hmmz, kan het nog eens proberen maar ik heb het al een paar keer gedaanOp dinsdag 15 januari 2002 18:23 schreef nuxylos het volgende:
probeer alle kabels op het moederbord nog eens aan te drukken bij mij was dat het geval
Succes
Pagina: 1