De laatste 2 dagen werd mijn download met @home soms heel traag, ook surfen, ik denk ff kijken waar het ligt. Wat blijkt, er wordt volgens zonealarm geupload met een snelheid van zo'n(ik heb 5 minuten geklokt)0,5 mb(byte!!) per minuut. Morpheus staat hierbij aan, sluit ik dat af, krijg ik binnen 5-10 minuten honderden dan wel niet het maximum van 500 alerts.
0,5 Mb per minuut is niet echt superveel hoor. Da's 500/60 = 5 kb/s upstream.
Als ik het goed begrijp ligt dat volgens jou aan Morpheus? In Morpheus kan je een max upstream instellen, via Tools -> Options -> Advanced. Verlaag dat getal daar eens, ik weet zo niet wat er standaard staat.
Over die alerts van Zonealarm kan ik je weinig vertellen, ik gebruik geen Zonealarm.
//edit
Verzin de volgende keer een wat duidelijkere titel aub.
Als ik het goed begrijp ligt dat volgens jou aan Morpheus? In Morpheus kan je een max upstream instellen, via Tools -> Options -> Advanced. Verlaag dat getal daar eens, ik weet zo niet wat er standaard staat.
Over die alerts van Zonealarm kan ik je weinig vertellen, ik gebruik geen Zonealarm.
//edit
Verzin de volgende keer een wat duidelijkere titel aub.
eh sorry typefoutje ik bedoel natuurlijk 0,5 Mb per seconde, terwijl @home een max heeft van 16 Kb. Dit eindigde elke keer als ik alle uploads in Morpheus beeindigde. De upload staat in Zonealarm(bytes send).