[Wine] Counter-Strike geeft error

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hallo,

Na lange tijd met windhoos te hebben gezeten vanwege de programma's ben ik na het lezen van enkele topics toch maar overgestapt op Linux. Ik ben best wel tevreden, maar zit (ook na het zoeken op google, en de search en de faq gebruikt te hebben) met het volgende probleem:
Als ik in counter-strike met alle updates eroverheen een game uit de lijst kies (ja ja, dankzij de howto heb ik dat wle aan de praat gekregen...) dan krijg ik de melding dat hij de custom game cstrike niet kan vinden! Natuurlijk heb ik deze wel geisntalleerd en ik zit ook in het counter-strike menu. Maar als ik op customize klik krijg ik juist weer half-life customize scherm te zien! Iemand enig idee?

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb dezelfde error wel onder windows gehad. Toen hielp een re-install van Counter-Strike.. Altijd het proberen waard, niet?

• sdomburg
Ik heb de uopdates van HL 1.1008 en CS 1.3 al overnieuw geprobeerd, maar ik zal ook half-life zelf eens opnieuw proberen te installeren...onder Windows nooit problemen mee gehad trouwens.

• sdomburg
Ok, herinstallatie werkt ook niet ;( Iemand anders een idee?

Verwijderd

staat je hl dir op ext{2,3} of op fat?
mag je daar schrijven?
en ik starte hl altijd op met wine hl -- hl.exe -console -game cstrike -numeric ping (+connect <server>)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 21:13

Servowire

prutser:~#

punt 1) Je MOET schrijfrechten op die disk hebben (mounten met jouw uid)

punt 2)
starten met:
code:
1
wine /mnt/ergens/half-life/hl.exe -- -console -toconsole -game cstrike

dan kom je ook direct in de console van HL, stuk sneller

iig werkt het zo bij mij altijd goed :)

suc6

met papier mache kun je alles maken!!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 14:28

Apache

amateur software devver

ik speel het zonder schrijfrechten op de partitie, maar spring ook direct naar de console, anders krijg ik dezelfde error, niet echt een gigantische ramp imo, met een papiertje met een ip op kom je een heel eind :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1