Toon posts:

HA901D piept

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanmiddag piept mijn Iiyama HA901D (van 10 december 2001) een heel klein beetje als ik van resolutie wissel.

Het is sinds vanmiddag. Toen kon de monitor het signaal niet goed vinden (was beetje vaag), en kwam er een superfel wit scherm in het midden, die niet weg ging. Toen heb ik de monitor uitgezet omdat hij anders door zou branden (Was echt superfel wit). Opnieuw aan gaf hetzelfde effect. Toen ik mijn PC rebootte was het weer goed, ook op de normale resolutie.

Sindsdien maakt hij dus als ik in hoge resoluties zit (Refresh rate 85 of 100 maakt niet uit), en wil wisselen naar andere resoluties, een korte hoge irritante piep.
Het lijkt op het begin van het eind {nu al?!}
Heeft iemand dit ook gehad, en weet misschien iemand wat ik er aan kan doen.

Ik kan natuurlijk wel IIyama er gelijk bijroepen maar dan krijg ik waarschijnlijk een 15" leenmonitor en ik wil op Drome natuurlijk wel een fatsoenlijke hebben, anders kan ik niet gamen...

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik heb dit altijd, bij welke monitor dan ook, gehad. En volgens mij is dat dus volstrekt normaal.

Verwijderd

Topicstarter
Hij deed et eerst niet... Het standaard geluidje wat hij maakte heeft ie nog steeds, alleen nu is dat piepje er bij gekomen...

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
Die van mij maakte vroeger bij het aanzetten ook een hele hoge piep toon, maar na 10 minuten of zo was dat dan weg getrokken.
Het kwam alleen voor als hij lang had uitgestaan.
ik heb er nu geen last meer van, weet echt niet waar het aan lag.