Toon posts:

[WinXP > Win98SE] MSN werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een probleem, de computer voor me zusjes (is net een nieuwe :P) draait win98SE, mijne winXP nu heb ik dus inet geshared met het standaard proggie van winXP.
Alleen werkt behalve msn.
ik krijg gelijk bij aanmelden dat er iets niet klopt met de verbinding. internet firewall staat uit.
op de laptop van me pa werkte het wel en die draait ook win98SE het is dus echt heel vaag. ik gebruik dezelfde kabel etc
Deze computer draait dus XP en shared het internet

[ Casema ] ---> [ Deze Computer ] --> [ Andere Computer ]

wie kan me helpen? :)

Verwijderd

MSN is zelf aan het klooien momenteel, de helft komt niet over hier... dus ik zou als ik jou was morgen verder prutsen met MSN, als de rest wel naar behoren werkt ;)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik log in met mijn account op deze pc, werkt
ik log in met mijn account op andere pc, werkt niet...

ik maak wel ff screen van de error ;)

BTW: allebei msn 4.6

EDIT: kan het er mee maken te hebben dat de ene PC nederlandse MSN heeft en deze engels?

De Error:
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~dennis/msnerror.png

Verwijderd

Topicstarter
hmm :( engels maakt niet uit

Verwijderd

das een bekent probleem met XP heb het zelf ook gehad.
Soms als je overnieuw opstart doet hij het wel.
Anders moet je eens je firewall(standaard in XP) uitzetten wil ook wel eens helpen.

Ik heb ook zelfs ergens gelezen dat als je een netwerk hebt van XP bakken en je logt met meerdere mensen op die machine in dat dan alleen de eerste gebruiker die msn gebruikt dat kan gebruiken en de andere krijgen de zelfde melding als jij krijgt.

Maar dat heb ik zelf nog nergens gezien.

Verwijderd

Topicstarter
OMG!! :P mijn vader had norton internet security geinstalleerd op de andere computer en de firewall daarvan aangezet.
die blokeerde hem dus :*

Verwijderd

Ja oke dat is dus ook een firewall.
Irie dingen kunnen dat zijn soms
Maar het werkt dus al weer?? :P
Pagina: 1