Toon posts:

Hoe iets gedaan te krijgen bij KPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag maar weer eens gebeld met KPN MXScream :r
Waarom mijn ADSL upgrade van basic naar fast na ruim 6 weken waarvan 3,5 week zonder line-sync nog steeds niet werkte.
Mevrouw ging dit even navragen, na een paar minuten in de wacht (ik wacht pas 6 weken dus die paar minuten kunnen er ook nog wel bij...)
Kortweg kwam her er op neer dat er eigenlijk nog niets was gebeurt, 3 weken terug was de nieuwe modem opgehangen, de dag later geplande lijntest die ik de volgende dag bevestigd kreeg dat ie geslaagd scheen nog niet te hebben plaatsgevonden, kpn kon/wou/mocht mij niets vertellen en als ik verder geen vragen had was het gesprek ten einde.
Doorverbinden met een manager kon niet, want de manager wist toch niks, en zijn manager mocht ik niet spreken, want ze kon of mocht niemand doorverbinden en er was toch niemand die een planning wist ofzo... :(

Is er een manier om ook maar iets gedaan te krijgen bij die [piep]ambtenaren bij die [piep] [piep]monopolist KPN :r

:( :'( |:( :r ;(

[edit]
Even wat mogelijke flames weggehaald...

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 18:00
sinds wanneer is een kpn-er een ambtenaar ?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 09:58

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op dinsdag 15 januari 2002 16:17 schreef Operations het volgende:

Is er een manier om ook maar iets gedaan te krijgen bij die kloteambtenaren bij die gore kutmonopolist :r KPN :r

:( :'( |:( :r ;(
Gewoon met half nederland naar de consumentenbond/kassa/radar* bellen/mailen/faxen*

Is al eens eerder gedaan.... ;)

*doorhalen wat niet van toepassing is.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 16:25 schreef Weps het volgende:
sinds wanneer is een kpn-er een ambtenaar ?
Sinds KPN ooit staatsbedrijf was..
Het zijn misschien op papier geen ambtenaren (meer) maar ze gedragen zich er wel naar.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Op dinsdag 15 januari 2002 16:17 schreef Operations het volgende:
Is er een manier om ook maar iets gedaan te krijgen bij die kloteambtenaren bij die gore kutmonopolist :r KPN :r
Boeie :Z

En bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 16:35 schreef MetHod het volgende:

[..]

Die instelling is dus juist het probleem daarzo...
Rekeningen sturen kunnen ze als de beste en voor de rest kan de klant verrekken :(
Maar owee als je 2 dagen te laat bent met je rekening betalen, dan hangen ze aan de telefoon waar het geld blijft...
En bedankt!
Ik neem aan dat jij bij KPN werkzaam bent gezien je je aangesproken schijnt te voelen...

Verwijderd

Stug volhouden en NAMEN NOTEREN van diegene waarmee je afspraken maakt.

Sorry voor het schreeuwen maar ik kan het niet genoeg benadrukken dat je de naam van de medewerker moet noteren en de desbetreffende medewerker net zo lang met je vraag bestoken totdat je bevredigend antwoord hebt. Kwestie van de aanhouder wint :)

Mijn ervaring is dat als je expliciet naar de naam vraagt men wat meer op de hoede is en wat meer bereid is je te helpen met je probleem.

Een laatste tip is om altijd netjes blijven, schelden helpt nooit en zal slechts averechts werken.

Verwijderd

Moet je eens vragen. Om je modem in de centrale opnieuw te laten configureren. Dit kan door iemand in het kantoor van KPN op afstand gebeuren. Suc 6 dr mee :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 16:58 schreef Tuxus het volgende:
Moet je eens vragen. Om je modem in de centrale opnieuw te laten configureren. Dit kan door iemand in het kantoor van KPN op afstand gebeuren. Suc 6 dr mee :)
Enig idee waar ik dan heen zou moeten bellen??
bij 0800-MXSTREAM kunnen ze niets, ze weten niet eens zeker of er wel een modem hangt geloof ik...

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 17:30 schreef Operations het volgende:

[..]

Enig idee waar ik dan heen zou moeten bellen??
bij 0800-MXSTREAM kunnen ze niets, ze weten niet eens zeker of er wel een modem hangt geloof ik...
Helaas kunnen ze alleen maar zien wat er op het scherm verschijnt, het nut om naar een manager ( van een callcenter/helpdesk ) te vragen snap ik niet aangezien deze personen alleen verstand hebben van cijfers en niet van techniek ed.

Gewoon de naam vragen van de persoon en vragen of hij/zij het desnoods maar bij de juiste afdeling laat checken, of er een storing voor aanmaakt. Vraag ook of ze een en ander naar jou terug willen koppelen...

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 16:35 schreef MetHod het volgende:

[..]

En bedankt!
Waarschijnlijk is de topicstarter nu zijn weer een beetje afgekoeld, zo'n forum als dit is uiteraard bedoeld om je af te reageren, zodat wij allen ervan mee kunnen genieten, maar dat wist je zeker nog niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 19:17 schreef CheS het volgende:

[..]

Helaas kunnen ze alleen maar zien wat er op het scherm verschijnt, het nut om naar een manager ( van een callcenter/helpdesk ) te vragen snap ik niet aangezien deze personen alleen verstand hebben van cijfers en niet van techniek ed.

Gewoon de naam vragen van de persoon en vragen of hij/zij het desnoods maar bij de juiste afdeling laat checken, of er een storing voor aanmaakt. Vraag ook of ze een en ander naar jou terug willen koppelen...
Dat heb ik ook geprobeert, maar de dame die ik aan de lijn had vanmiddag zei mij echt niets te kunnen vertellen (okay dat kan) maar ook niemand te weten die dat wel zou kunnen. Ze kon/mocht me niet doorverbinden met een andere afdeling, ze kon me niet doorverbinden met iemand die mij wél zou kunnen doorverwijzen.
Ze zei op een gegeven moment letterlijk 'Ik kan u hierover niets vertellen, u moet maar gewoon afwachten, en als u geen verdere vragen meer heeft is dit gesprek ten einde'

Ik weet het niet, maar zo hoort een bedrijf niet met klanten om te gaan.
Ik was boos, enigzins kortaf en wellicht onredelijk, maar als een kwade klant aan de lijn hangt kan een bedrijf dat niet overlaten aan een (onervaren) telefoon-opneem-bijbaan-student, daar horen ze een team van tweede-lijns supportmensen voor te hebben die contact hebben met de technische afdelingen, die afspraken kunnen en mogen maken, en die de zaak in de gaten houden, met als doel zowel KPN als de (betalende!!!) klant een goede oplossing te bieden.
" De klant is koning, mits deze zich koninklijk gedraagt "
Klant is koning. Op het moment dat de klant zich niet meer koninklijk gedraagt is er al iets goed misgegaan, en moet de klant helemaal goed geholpen gaan worden.
Na 6 weken netjes blijven was vanmiddag het kookpunt bereikt (zoals al uit de eerste post bleek :) )

[edit]
Overigens mogen ze die hele adsl lijn anaal inbrengen daarzo, een opzeggingsfax in inmiddels naar XS4ALL verzonden. Cistron here i come :)

[edit2]
Ik vind het btw een schril contrast tussen hoe KPN met particulieren omgaat en hoe KPN met bedrijven omgaat.
Vorige week voor een klant van me werk te maken met een afdeling van KPN die frame-relay netwerken beheerd.
Ik kreeg rechtstreekse telefoonnummers van de techneuten, ik kon die direct bellen en terwijl ik aan de lijn hing werden er routerinstellingen veranderd die ik nodig had; één router was fout aangesloten door de monteur, toen belden ze mij of ik de kabels even wilden controleren want ze kregen geen contact. (in plaats van 'afblijven, we sturen volgende week wel eens een monteur, en tot die tijd werkt het niet' wat ik heel eerlijk gezegd verwacht had)
Misschien omdat op die markt er wél veel meer concurrentie is (versatel enzo) en omdat bedrijven iets eerder met schadeclaims en advocaten enzo klaarstaan...

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 19:35 schreef Operations het volgende:

[..]

Dat heb ik ook geprobeert, maar de dame die ik aan de lijn had vanmiddag zei mij echt niets te kunnen vertellen (okay dat kan) maar ook niemand te weten die dat wel zou kunnen. Ze kon/mocht me niet doorverbinden met een andere afdeling, ze kon me niet doorverbinden met iemand die mij wél zou kunnen doorverwijzen.
Ze zei op een gegeven moment letterlijk 'Ik kan u hierover niets vertellen, u moet maar gewoon afwachten, en als u geen verdere vragen meer heeft is dit gesprek ten einde'

Ik weet het niet, maar zo hoort een bedrijf niet met klanten om te gaan.
Ik was boos, enigzins kortaf en wellicht onredelijk, maar als een kwade klant aan de lijn hangt kan een bedrijf dat niet overlaten aan een (onervaren) telefoon-opneem-bijbaan-student, daar horen ze een team van tweede-lijns supportmensen voor te hebben die contact hebben met de technische afdelingen, die afspraken kunnen en mogen maken, en die de zaak in de gaten houden, met als doel zowel KPN als de (betalende!!!) klant een goede oplossing te bieden.
[..]

Klant is koning. Op het moment dat de klant zich niet meer koninklijk gedraagt is er al iets goed misgegaan, en moet de klant helemaal goed geholpen gaan worden.
Na 6 weken netjes blijven was vanmiddag het kookpunt bereikt (zoals al uit de eerste post bleek :) )

[edit]
Overigens mogen ze die hele adsl lijn anaal inbrengen daarzo, een opzeggingsfax in inmiddels naar XS4ALL verzonden. Cistron here i come :)
De helpdeskmedewerker kan contact voor je opnemen met een 2e lijns medewerker, zeker al deze jou geen bevredigend antwoord kan geven. Het kan niet zo zijn dat als ze het niet weet jij maar af moet gaan zitten wachten tot er wel iets gebeurd. ( dat ben ik uiteraard met je eens )

Als ze geen redelijk antwoord kan/wil geven en niet 2e lijns info voor je op wilt vragen dan kan je wel naar de manager vragen en deze voorleggen dat je niet geholpen kan worden door de betreffende medewerker en of hij dan maar verdere actie onderneemt.

Het lijkt mij dat het gesprek pas beeindigd kan worden als je minimaal weet of er ook echt een oplossing gezocht gaat worden..

Je hebt kans dat de verbinding inmiddels al anaal is ingebracht en ze daardoor niet meer de juiste gegevens boven water kunnen krijgen :) en mocht ie er al weer uit zijn dan zou ik er ook niet meer aan willen komen.....

Verwijderd

[edit2]
Ik vind het btw een schril contrast tussen hoe KPN met particulieren omgaat en hoe KPN met bedrijven omgaat.
Vorige week voor een klant van me werk te maken met een afdeling van KPN die frame-relay netwerken beheerd.
Ik kreeg rechtstreekse telefoonnummers van de techneuten, ik kon die direct bellen en terwijl ik aan de lijn hing werden er routerinstellingen veranderd die ik nodig had; één router was fout aangesloten door de monteur, toen belden ze mij of ik de kabels even wilden controleren want ze kregen geen contact. (in plaats van 'afblijven, we sturen volgende week wel eens een monteur, en tot die tijd werkt het niet' wat ik heel eerlijk gezegd verwacht had)
Misschien omdat op die markt er wél veel meer concurrentie is (versatel enzo) en omdat bedrijven iets eerder met schadeclaims en advocaten enzo klaarstaan...

Dit wordt door een bedrijfsonderdeel afgehandeld, terwijl een ADSL verbing in diverse systemen en door diverse afdelingen behandeld wordt. In zo'n geval is het ok een stuk eenvoudiger te constateren waar de fout ligt en hoeft er geen heel intern onderzoek plaats te vinden......

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 19:51 schreef CheS het volgende:

Als ze geen redelijk antwoord kan/wil geven en niet 2e lijns info voor je op wilt vragen dan kan je wel naar de manager vragen en deze voorleggen dat je niet geholpen kan worden door de betreffende medewerker en of hij dan maar verdere actie onderneemt.

Het lijkt mij dat het gesprek pas beeindigd kan worden als je minimaal weet of er ook echt een oplossing gezocht gaat worden..
Probleem is alleen, ook de manager mocht ik niet spreken van haar. Ze kon niet doorverbinden vanaf dat toestel. (en toen ik voorstelde even te wachten zodat ze de manager kon gaan halen viel dat niet helemaal in goede aarde geloof ik :) )

Ik ga er ook niet meer achteraan bellen, mocht het nog gaan werken dan is dat leuk meegenomen, deze maand betaal ik toch niet.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik moet de dag nog meemaken om iets van de KPN gedaan te krijgen.... we hebben al een (gefirewallde) digistream lijn van 2 Mbit/s, maar we wouden voor tests een ADSL lijn aangesloten krijgen, alleen voor de afdeling ICT.

Deze lijn werdt in Juli 2001 aangevraagd, via onze zakelijke ingang bij de KPN. Zij gaven aan binnen 4 weken de ADSL aansluiting (middels xs4all als provider) te kunnen opleveren.

EDIT: het gaat om een centrale waar al meer dan een jaar MXStream en Versatel beschikbaar is.... en dan ook nog BBned sinds zomer 2001.

In December, na eindeloze telefoontjes, en dus een goede 5 maanden verder hebben we er de brui aangegeven. Nog dezelfde dag ging er een aanvraag uit naar BBned. Precies 12 werkdagen later was de werkende BBned lijn (met BBned als provider ook) opgeleverd en werkend.

Nu vraag ik je? Wij zijn een klant die voor heel nederland o.a. Digistream en Frame-Relay lijnen hebben, en we geven tonnen per jaar uit aan de KPN, en dan kunnen ze nog niet fatsoenlijk een ADSL lijntje leveren??? Waren ze bij verkoop soms bang dat we naderhand die Digistream verbinding zouden opzeggen ofzo?

Ik kan er maar niet bij waarom een groot bedrijf als KPN gewoon niet in staat is fatsoenlijke service te verlenen. Alles gaat daar als ambtenaars op de stapel, en een KPN-er zal bij het woord "spoed" eerst proberen uit te leggen waarom het niet spoed kan, en wat ze daar allemaal wel niet voor opzij moeten leggen....

De KPN is het meest schofterige bedrijf van Nederland dat ik ken. Ik kan een boek schrijven over de slechte ervaringen die ik met dat bedrijf heb gehad... de goede ervaringen zijn op 1 hand te tellen. En dan moet ik nog heel hard nadenken wanneer dat ook alweer was....

KPN :r

Sorry, maar ik heb nog steeds ruzie met dat bedrijf, en door de hokjesgeest die daar heerst (geen enkele afdeling communiceerd efficient met elkaar) lukt het me gewoon niet om zaken voor elkaar te krijgen, hoe hard ik ook schreeuw.

Ik ben er ook van overtuigd dat de prijsverhoging van MXStream meer te maken heeft met de hoge kosten die ze hebben aan het ongeorganiseerd, onefficient en niet-communicerend werken, dan aan de kosten van exploitatie.

In het kort: je krijgt niets gedaan bij de KPN zonder LANG te wachten en 15 keer te bellen op dure nummers. Het woord "service" is totaal onbekend bij de KPN.... of de definitie van "service" is helemaal verkeerd begrepen door dat stelletje halfzotte ambtenaren.

Anti KPN-er :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Knoetje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 13:39
Tip: Schreeuwen help niet, kwaad worden ook niet

De persoon die je aan de lijn krijgt kan er toch ook nix aan doen dat het het niet doet, maar kan wel tot een oplossing leiden...

Alles is najagen van wind...

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 00:35 schreef maartena het volgende:
Ik moet de dag nog meemaken om iets van de KPN gedaan te krijgen.... we hebben al een (gefirewallde) digistream lijn van 2 Mbit/s, maar we wouden voor tests een ADSL lijn aangesloten krijgen, alleen voor de afdeling ICT.

Deze lijn werdt in Juli 2001 aangevraagd, via onze zakelijke ingang bij de KPN. Zij gaven aan binnen 4 weken de ADSL aansluiting (middels xs4all als provider) te kunnen opleveren.

EDIT: het gaat om een centrale waar al meer dan een jaar MXStream en Versatel beschikbaar is.... en dan ook nog BBned sinds zomer 2001.

In December, na eindeloze telefoontjes, en dus een goede 5 maanden verder hebben we er de brui aangegeven. Nog dezelfde dag ging er een aanvraag uit naar BBned. Precies 12 werkdagen later was de werkende BBned lijn (met BBned als provider ook) opgeleverd en werkend.

Nu vraag ik je? Wij zijn een klant die voor heel nederland o.a. Digistream en Frame-Relay lijnen hebben, en we geven tonnen per jaar uit aan de KPN, en dan kunnen ze nog niet fatsoenlijk een ADSL lijntje leveren??? Waren ze bij verkoop soms bang dat we naderhand die Digistream verbinding zouden opzeggen ofzo?

Ik kan er maar niet bij waarom een groot bedrijf als KPN gewoon niet in staat is fatsoenlijke service te verlenen. Alles gaat daar als ambtenaars op de stapel, en een KPN-er zal bij het woord "spoed" eerst proberen uit te leggen waarom het niet spoed kan, en wat ze daar allemaal wel niet voor opzij moeten leggen....

De KPN is het meest schofterige bedrijf van Nederland dat ik ken. Ik kan een boek schrijven over de slechte ervaringen die ik met dat bedrijf heb gehad... de goede ervaringen zijn op 1 hand te tellen. En dan moet ik nog heel hard nadenken wanneer dat ook alweer was....

KPN :r

Sorry, maar ik heb nog steeds ruzie met dat bedrijf, en door de hokjesgeest die daar heerst (geen enkele afdeling communiceerd efficient met elkaar) lukt het me gewoon niet om zaken voor elkaar te krijgen, hoe hard ik ook schreeuw.

Ik ben er ook van overtuigd dat de prijsverhoging van MXStream meer te maken heeft met de hoge kosten die ze hebben aan het ongeorganiseerd, onefficient en niet-communicerend werken, dan aan de kosten van exploitatie.

In het kort: je krijgt niets gedaan bij de KPN zonder LANG te wachten en 15 keer te bellen op dure nummers. Het woord "service" is totaal onbekend bij de KPN.... of de definitie van "service" is helemaal verkeerd begrepen door dat stelletje halfzotte ambtenaren.

Anti KPN-er :)
En bij welk bedrijf mag jij dan wel niet werken ???
Kunnen we even beoordelen of dan dan wel zo'n super dienstverlener is ........ |:(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op woensdag 16 januari 2002 07:57 schreef CheS het volgende:

[..]

En bij welk bedrijf mag jij dan wel niet werken ???
Kunnen we even beoordelen of dan dan wel zo'n super dienstverlener is ........ |:(
NU heb je me :) Ik werk namelijk bij ConneXXion, het welbekende busbedrijf. Geen perfecte reputatie, maar we doen het een STUK beter dan de Nederlandse Spoorwegen. Zelfs met files rijden de meeste bussen toch nog binnen de gestelde marge op tijd.

Verder werk ik op de afdeling ICT, en ik kan je verzekeren dat daar *wel* sprake is van goede service naar de klant, al dan niet vast gelegd in een SLA. Er zijn dus duidelijke afspraken wanneer een dienst geleverd wordt, en hoelang een storing mag duren.

Spijtig moet ik concluderen dat de gebieden waarop wij niet voldoende service kunnen geven voornamelijk veroorzaakt worden door het niet tijdig reageren van de KPN.... zelfs als we 2 maanden van te voren aangeven dat er een nieuwe lijnaansluiting nodig is op een bepaalde lokatie (of een upgrade, er wordt veel intern geschoven wordt met personeel op dit moment) dan nog komt het voor dat de bewuste KPN moneteur gewoon zijn afspraak niet nakomt en wij dus voor jan met de korte achternaam staan te wachten.

Ik vindt het erg nobel van je om de KPN te verdedigen, maar de waarheid is gewoon dat de KPN geen goede service kan of wil verlenen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
[off-topic]
Op woensdag 16 januari 2002 11:05 schreef maartena het volgende:

[..]

NU heb je me :) Ik werk namelijk bij ConneXXion, het welbekende busbedrijf. Geen perfecte reputatie, maar we doen het een STUK beter dan de Nederlandse Spoorwegen. Zelfs met files rijden de meeste bussen toch nog binnen de gestelde marge op tijd.
Dan mag jij van mij wel eens in harmelen op de bus komen wachten die is niet echt vaak op tijd ofzo hoor.
[/off-topic]

Maar het is ieder geval ontzettend slechte dienst verlening van de kpn en je word er helemaal ziek van omdat je er ook niks tegen kan doen. Maar ik moet toegeven dat is echt niet alleen zo bij de kpn ik heb al met verschillende grote bedrijven meegemaakt dat het net zo erg is je word constant doorverbonden en dan zeggen ze uiteindelijk toe dat het geregeld gaat worden en dan kom je er een paar weken later achter dat het nog steeds niet werkt en dan bel je nog maar weer eens een keer en dan weten ze opeens nergens meer van enzo.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 11:05 schreef maartena het volgende:

[..]

:) Ik heb je
Ik moet altijd veel en veels te lang wachten. ( ff overdrijven ), de prijzen voor een ritje, terwijl je vaak niet eens een zitplek heb, zijn exhorbitant hoog ( hou het even in tweakers termen ), ze rijden altijd weg als je met je tong op je hielen aan komt rennen ( das pas service)

Verder werk ik op de afdeling ICT, en ik kan je verzekeren dat daar *wel* sprake is van goede service naar de klant, al dan niet vast gelegd in een SLA. Er zijn dus duidelijke afspraken wanneer een dienst geleverd wordt, en hoelang een storing mag duren.

Zo verlenen de meeste afdelingen binnen KPN ook een prima service naar de klant, bij mijn bedrijfsonderdeel maar liefs 95% tevreden klanten ( NIPO ).

Dus eigenlijk is conneXXion ook maar gewoon K*T ondanks dat jullie ICT afdeling het goed doet toch ;)

Spijtig moet ik concluderen dat de gebieden waarop wij niet voldoende service kunnen geven voornamelijk veroorzaakt worden door het niet tijdig reageren van de KPN.... zelfs als we 2 maanden van te voren aangeven dat er een nieuwe lijnaansluiting nodig is op een bepaalde lokatie (of een upgrade, er wordt veel intern geschoven wordt met personeel op dit moment) dan nog komt het voor dat de bewuste KPN moneteur gewoon zijn afspraak niet nakomt en wij dus voor jan met de korte achternaam staan te wachten.

Als een monteur geen opdracht heeft, dan komt deze niet.

En ja de vaste verbindingen laten erg lang op zich wachten, mede door leveringsproblemen en de vele aanvragen van verschillende telco's en ISP's en van de OPTA mogen we deze zeker niet te lang laten wachten.

Ik vindt het erg nobel van je om de KPN te verdedigen, maar de waarheid is gewoon dat de KPN geen goede service kan of wil verlenen.

Bij de AH om de hoek wordt ik altijd onvriendelijk geholpen en is de service ondermaats, daarmee stel ik dat al de AH'tje geen goede service kunnen of willen verlenen.

Verwijderd

TIP: Vraag naar Tim Teunissen nadat je optie 2 in het menu hebt gekozen. Die heeft verstand van zaken en zet zich in om iets gedaan te krijgen :)

Verwijderd

Tip: Laat zowel bij de administratieve (optie 2) en bij de technische afdeling (optie 4) de boel uitzoeken. Idd de personen die je in eerste instantie aan de lijn krijgt zullen je persoonlijk niet veel verder kunnen helpen, echter zij kunnen je wel doorverbinden naar een 2e lijn (of jou door hen laten terugbellen) die wel actie voor je ondernemen. Als zo'n typetje zegt dat ze dat niet kan, moet je ophangen en weer bellen, tot je een persoon aan de lijn krijgt die wel enigszins helder kan nadenken (ze zitten er echt tussen, geloof me maar).
Feit is idd wel dat dit wel eens vrij traag kan gaan.....aantal aansluitingen is enkel toegenomen en het aantal personen dat in dienst is getreden zal, KPN's positie in ogenschouw nemende, niet zijn toegenomen, kortom meer werk voor minder mensen.

Het verschil in benadering tussen particulieren en bedrijven lijkt mij logisch, bedrijven leveren nou eenmaal meer geld op. Is misschien lullig maar voor niets gaat slechts de zon op....aangezien mxstream een consumentenprodukt is zal je hier idd onderop een hele stapel problemen komen te liggen.
Pagina: 1