Voor wie het nog niet kent: Dragon Court (RPG)

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Voor wie het nog niet kent:

http://wild.ffiends.com/DCourt/Game.stm

Dragon Court is een kleine, gratis online RPG. Leuk om op je werk even te spelen, bijvoorbeeld. Je krijgt elke 24 uur een aantal quests (turns), naarmate je sterker wordt krijg je meer. Al met al ben je elke dag ongeveer 10 a 15 minuten aan het spelen. Het is vrij simpel, maar ziet er toch heel leuk uit. Er is ook een Dragon Court II, maar daarvoor moet je centjes betalen.

DC is best wel oud en bekend, toch vond ik dat ik iedereen die dit spel nog niet kende even op de hoogte moest brengen van het bestaan ervan. Zeker aangezien er op GoT nog geen topics over waren. Na bijna een jaar pauze ben ik het weer gaan spelen. Vet cool :)

Give it a try.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

heel leuk idd, alleen wel jammer dat je maar weinig beurten krijgt per uur ofzo

(gelijk afgemaakt door een Centaur maar ok :P)

• Captain Pervert
Ja ik geloof dat ergens tussen 0:00 en 4:00 onze tijd zeg maar een 'dag' om is, dan krijg je weer nieuwe quests. Weet ik eigenlijk niet heel zeker. Maar hoe sterker je wordt, des te meer quests je elke dag krijgt. Je begint met 30 ofzo, ik kan me herinneren dat ik het dubbele had na een tijdje. Het is daarom ook leuker om met meerdere characters te spelen. Ik heb er nu 2, is voorlopig wel genoeg (speelde ooit eens met 5 of 6 tegelijk ofzo, was ik elke dag wel ff mee bezig :P).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Idd leuk spelletje voor als je niks te doen heb, maar dat beurten systeem is zwaar :r

• Captain Pervert
Nja het is wel uitgedacht. Op deze manier heeft iedereen evenveel kans...

• Captain Pervert
Nah, aso's! Ik dacht dat hier zoveel RPG nerds zaten? :D

• II_BurN_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 07:00
Zit al 2 dagen te w8en op een gvd mail met password... :(

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-11 11:33
Ik is RPG nerd, maar ik vinnut niet zo super eigenlijk, 'k snap er verder ook nix van. Althans ik snap het quest gebeuren niet. Ik klik op quest en vervolgens moet ik een monster killen (wat me overigens niet lukt) .... lekkere quest :?

There is no magic.

• Captain Pervert
Op vrijdag 18 januari 2002 17:34 schreef The_Will het volgende:
Ik is RPG nerd, maar ik vinnut niet zo super eigenlijk, 'k snap er verder ook nix van. Althans ik snap het quest gebeuren niet. Ik klik op quest en vervolgens moet ik een monster killen (wat me overigens niet lukt) .... lekkere quest :?
Ok, je hebt RPG's en RPG's. Dit is een mooie, grafische en veel uitgebreidere versie van de oude text-based RPG's uit de 80's. Daarin had je zeg maar een basis, en kon je ook quests doen. Je komt een monster tegen, bladiebla. En je bent weer terug. Een jaar terug speelde ik nog zo'n RPG op internet, (had een link hier ergens van GoT) maar daar was geen reet aan.

Je moet het niet zozeer vergelijken met Final Fantasy, Ultima Online etc. Dat is als appels en peren :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op vrijdag 18 januari 2002 17:34 schreef The_Will het volgende:
Ik ook RPG nerd zijn :P , heb spel al eerder gespeeld maar het kan me helemaal niet boeien ;( doe ik liever RuneScape :)
Pagina: 1