Maximum effort - Deadpool
is nie van mijOp dinsdag 15 januari 2002 16:12 schreef ETM het volgende:
Ten eerste dit
ten tweede, wat moet jij nou weer met een laptop
ten derde, dus...
en ten 2e in nederland graag
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
succes
<edit> Sorry iemand was me net voor. ttrouwens ik heb dit nog nooit gebruikt, dus kan je geen ervaringen geven
</edit>
zal het ff checken
Verwijderd
Het klinkt misschien vreemd maar in 40% van de gevallen werkt het volgende:
Wanneer je een defecte HDD hebt zonder garantie en je wilt echt de data eraf krijgen kun je de HDD een nacht in de diepvrieskist leggen, dan direct aansluiten aan de notebook en starten die hap. Als een gek de data eraf halen en dan de HDD vervangen. LET OP!! doe wel een zak om de HDD heen zodat er geen vocht in kan komen, het gaat er om dat het ding zo koud mogelijk word.
Wanneer de data echt levensbelangrijk is dan raden we je aan om een proffesioneel bedrijf voor data herstel in de arm te nemen, maar wanneer het evt. mis mag gaan kun je dit dus proberen.
Groeten,
Jan Melle Brinkman
dus kan nergens de data naartoe schrijven
Maybe ff na het invriezen, het ding aan een pc met brander of grote hdd hangen ? Zijn gewoon verloopstukje voor te koop, kosten rond de EUR 10 ofzoOp dinsdag 15 januari 2002 16:32 schreef SaiYa-JiN het volgende:
uhuh ja probleem is standalone
dus kan nergens de data naartoe schrijven
Verwijderd
me baas wil ut terug dus betaald ie er ook wel voor
k heb die norman dingus
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Maar OK, eens het verhaal gelezen van iemand die het zelf (met tools/assistentie van http://www.datarecovery.nl/ ) heeft gedaan. Die was erg blij.
Meen me te herinneren dat die service zelfs gratis was.
thnx maar tis nie gratisOp woensdag 16 januari 2002 06:35 schreef sterretje het volgende:
Effe zoeken met altavista (als taal NL opgeven) geeft meteen een aantal hits
Maar OK, eens het verhaal gelezen van iemand die het zelf (met tools/assistentie van http://www.datarecovery.nl/ ) heeft gedaan. Die was erg blij.
Meen me te herinneren dat die service zelfs gratis was.
en die norman is wel erg duur zelfs mijn baas vond ut duur..
kost alleen al €375 en dan als de data eventueel gered kan worden nog eens minimaal €681
pff dat vond me baas zelfs te veel
ff afw88 wat datarecovery zegt
Verwijderd
dan eruithalen snel aansluiten en opstarten.
heb ik hier ook wel een keer gedaan en werkt meestal wel goed.
Verwijderd
Mijn Quantum Fireball Plus AS is een paar dagen geleden gecrashed en ik hoor nu alleen nog een getik. Ik meen te begrijpen dat er dus iets mis gaat tijdens de initialisatie. Zou het koelkast/diepvries verhaal een optie voor mij zijn. Zoja, kan iemand daar een verklaring voor geven?
Verwijderd
Ben benieuwd hoe deze case is afgelopen trouwens..... topicstarter -> feedback?
Dit topic is gesloten.
![]()