Ik heb nu een ati Radeon 8500 en heb net 2 beeldschermen aangesloten. Maar nu krijg ik op beide hetzelfde beeld maar dat wil ik niet ik wil van mijn ene beeldscherm met mijn muis naar de andere hoe krijg ik dit voor elkaar?
Verwijderd
ehm, met 2 videokaarten...
of heeft je videokaart 2 uitgangen?, ik neem aan van wel
moet je even goed instellingen nalopen, ik weet alleen hoe t zit met 2 videokaarten
of heeft je videokaart 2 uitgangen?, ik neem aan van wel
moet je even goed instellingen nalopen, ik weet alleen hoe t zit met 2 videokaarten
Verwijderd
bij de geavanceerde instellingen van je desktop (waar ook je refresh rate instellingen staan) is een extra tabblad waar je kan instellen hoe je je dualhead display wil laten werken
[topic=357463/1/25]
[topic=367954/1/25]
[topic=372232/1/25]
Zelf effe zoeken...
[topic=367954/1/25]
[topic=372232/1/25]
Zelf effe zoeken...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Huh? Rechtsklik bureaublad, instellingen en dan kun je een monitor selecteren (vinkje bureaublad naar deze monitor uitbreiden)Op dinsdag 15 januari 2002 16:10 schreef NickName het volgende:
Het is een videokaart maar ik kan die instellingen niet vinden
Weet Windows wel dat er twee monitoren aanghangen? (anders krijg je die optie niet)
Verwijderd
Gewoon de optie "Desktop uitbreiden naar deze monitor" aanvinken... Dan nog de monitor aan de goede kant zetten (op het beeld dan
) en gaan 
/me ]heeft ook dual
/me ]heeft ook dual
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()