Hallo, hier ben ik weereens met een probleem wat ik al meer dan een jaar heb (geen oplossing gekregen destijds) . Mijn PCTV Rave weigert om teletekst te laten zien. De foutmelding die ik iedere keer weer krijg is: "language file not found!" . Jullie snappen wel dat ik alle mogelijke trucen al heb uitgehaald om e.e.a. te verhelpen (incl. raadplegen van Pinnacle en hun forum, Internet afgespeurd naar vergelijkbare problemen), keer op keer installeren (na eerst te hebben uninstalled, incl. cleanen van de registry, zorgen dat de landinstellingen goed staan (NL) etc. etc.. Gek wordt je ervan. En het stomme is dat het ooit wel gewerkt heeft. De 1e keer dat het toen ook niet werkte kon ik een oude install kopieeren en die heb ik over de nieuwe install heen gezet (gewoon copy + paste) en toen werkte het wel, die oude install heb ik al lang niet meer. Wie weet kan iemand me helpen door zijn complete install ergens gezipt neer te zetten zodat ik het daarmee kan proberen (ik heb het idee dat een bepaald bestand niet aanwezig is of iets dergelijks). Het installeren gaat overigen altijd zonder foutmeldingen.
Voor de volledigheid de gegevens waarmee ik werk:
Windows 2000 SP2, Pinnacle software t/m versie 4.02
Ik reken op jullie!
Voor de volledigheid de gegevens waarmee ik werk:
Windows 2000 SP2, Pinnacle software t/m versie 4.02
Ik reken op jullie!