SB 128 of player live 5.1 of 5.1 bulk

Pagina: 1
Acties:

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15
Ik heb nu een SB 128 kaart, maar vraag me af of een Live player 5.1 veel verschil betekend. Ik heb een 2-speaker-set met subwoofer. klinkt wel aardig. Wat is het verschil met SB 5.1 bulk en SB 5.1 player

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een Live 5.1 geeft, zoals de naam al aangeeft, 5.1 geluid. Dat betekent dat je hier (analoog en digitaal) 5 satellieten en 1 subwoofer op aan kunt sluiten, om surround sound te krijgen, bijv. voor DVD's.

Als jij een 2.1 set (2 satellieten en 1 subwoofer) hebt, zal 't opzich niet zoveel uitmaken, behalve dat de Live ook nog bepaalde effecten kan toevoegen aan het geluid (bijv. een instelling dat het lijkt of je in een Concert Hall zit). Ook zit er misschien op een SB128 geen EAX (Enviromental Audio nogwat, oftewel: pas het geluid en de klank aan als je in een bepaalde ruimte zit, of in een open gebied).

Verder het verschil tussen bulk en retail (al vaak besproken): retail == mooie doos en drivers + extra software, bulk == antistatisch zakje en een drivercd

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023