aansluiten leds

Pagina: 1
Acties:

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:15

compubink

...====...

Topicstarter
Ik heb mijn MSI K7N420Pro moederbord geïnstalleerd. Het ging helemaal goed, wel wat hoge temperaturen maar goed.

Nu was er 1 probleem: Waar moet ik de powerled aansluiten?
Er is een aansluiting voor de ide led (2pins), de power switch (2pins) en de reset switch (2pins).

Nu wil ik mijn powerled aansluiten. De enigste aansluiting die nog over is, is die voor de message led. Hier wil ik hem wel aansluiten, maar deze is maar 2pins, terwijl de poweled van mijn computer 3 pins is (pin 1 en 3 bezet).

Heb ik nou gewoon de aansluiting voor de powerled over het hoofd gezien?

Verwijderd

probably je vergist, want ik heb hetzelfde mobo reeds in een PC gestoken en ik herinner me je probleem niet..

Verwijderd

Staat toch gewoon in het boekje welke kabel je waar moet aansluiten.
Kijk anders een op http://www.msi.com.tw
daar staat vast en zeker ook wel een manual, voor als je die van jou kwijt bent.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sluit aan op 'Pow On', meestal 5 pins groot met 'Keylock' op de laatste 2 pins :7

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
moet je dat stekkertje ff veranderen zodat de contactjes naast elkaar zitten.. je kunt die draadjes met wat handigheid zo uit het stekkertje halen en ze op een andere manier er weer inzetten, zodat hij op een 2 polige aansluiting past... ik heb laatst een ECS K7S5A in een kast gezet en die had hetzelfde probleem dat het stekkertje van de PowerLED niet overeen kwam met de aansluiting op het mobo..
maar zoek nog maar ff naar de powerled aansluiting want die moet er echt wel opzitten...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ff voor je in de manual gekeken.. de powerled kun je gewoon aansluiten, zit boven de aansluiting voor de pc-speaker.. (gewoon de 3 pins stekker)
Pagina: 1