XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
vreemd probleem, al overnieuw geinstalleerd?
lijkt me niet echt een driver prob...
xou het eerlijk gezegd niet weten, heb je dit eerder gehad bij andere games?
nope heb er noooit last van, alleen bij dit spelOp dinsdag 15 januari 2002 15:23 schreef DarkShadow het volgende:
vreemd probleem, al overnieuw geinstalleerd?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Had ik ook, heb em eraf gegooid hdd gedfragmenteerd en opnieuw geinstalleerd en zonder internet verbinding gespeelt, gaat prima nu
ok, thnx zal t proberenOp dinsdag 15 januari 2002 15:32 schreef TAG_Speedy het volgende:
Had ik ook, heb em eraf gegooid hdd gedfragmenteerd en opnieuw geinstalleerd en zonder internet verbinding gespeelt, gaat prima nu
nog andere oplossingen?
uninstallen werkt niet, heb mn reg handmatig gecleaned, maar de setup weigert opnieuw te instaleren :(((
Ook niet in andere partitie of van andere cd speler (2e x heb ik em vanuit mijn brander laten lezen)?Op woensdag 16 januari 2002 00:59 schreef dadj het volgende:
uninstallen werkt niet, heb mn reg handmatig gecleaned, maar de setup weigert opnieuw te instaleren :(((
nope, krijg een scherm met modify, repair en uninstall maar geen een werkt..
Na de reg gecleaned te hebben zou je denken dat ik m opnieuw kan installen, maar niet dus
Na de reg gecleaned te hebben zou je denken dat ik m opnieuw kan installen, maar niet dus
Verwijderd
Ehh.. Misschien is het je screensavert. Dat soort dingen(naast MSN,ICQ en alles wat na een tijdje weer reageerd) hebben mij al eens vaker gelul gegeven.
nope, gebruik geen screensaver, icq gaat uit tijden gamen
Pagina: 1