Headset zacht dankzij geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:18
Kheb een nieuwe headset gekocht namelijk de Philips SBC-HM300 nu zal dat wel weinig zeggen maar deze had ik dus op in de zaak waar ik hem kocht en stond hij redelijk hard, hij kon zelfs zo hard dat je oren ervan gingen tuiten.

Maar nu heb ik hem thuis aangesloten staatie ineens weer zacht !? Dat was dus ookal met mijn Trust Gamer Headset die op mn andere pc wel gewoon lekker hard kon ?! Dus ik denk dat het aan mn Audiokaart ligt, nu is dit een SiS 7012 (Ja, kheb een K7S5A mobo) Kan iemand me helpen ?

Thnx

Verwijderd

moved HA >> AVH

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
de versterker op je sound card heeft een zeer laag wattage
de enige oplossing is om hem aan je torentje te hangen waar je ook je soundcard op aan moet sluiten
too bad :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Mathizsias
Op dinsdag 15 januari 2002 15:29 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved HA >> AVH
Ja dat kan ook maakt naar mijn mening niet veel uit...

• Mathizsias
Op dinsdag 15 januari 2002 15:31 schreef ernst het volgende:
de versterker op je sound card heeft een zeer laag wattage
de enige oplossing is om hem aan je torentje te hangen waar je ook je soundcard op aan moet sluiten
too bad :)
Hoe weet je dat zo zeker ?

• ernst
ervaring :) als jij een andere oorzaak kan bedenken (8>

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Mathizsias
Weet jij een Geluidskaart die wel een hoog wattage geeft ?

• ernst
nee die zijn er niet :D je kan beter het goedkoopste PC speaker setje kopen met een uitgang voor koptelefoon
knip je gewoon de speakers los eentje kan weg en van de andere gebruik je alleen de versterker klote setje kost+- € 15

• ernst
weet je zo voldoende ?

Pagina: 1