Het Diablo2 Merc Topic

Pagina: 1
Acties:

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 15:21

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Wat stop jij op je Mercenary ... en welke gebruik je ...

Ik heb zelf een Act3 Sorc merc met cold-damage bij mijn necro .. met een volle Isenharts set ...

En ben met mijn Act2 merc met Holy Chill bij mijn sorc aan het zoeken naar Hwanin's ... waarvan je alles behalve de belt op de merc kan stoppen ..

Maar wat hebben jullie op je merc (als je hem gebruikt) of wat zou er geadviseerd worden voor de verschillende merc-types ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Boneweave met 2 sockets 826 def, gaat nog een smoke runeword in (1000+ def) Cruel Collossus sword voor act5 of honor phase blade voor act3 merc tal rasha's crest voor act5 barb/Natalya's odium voor act3/2 merc

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Mercenary ???

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Ja :)
Het enige wat ik nodig heb is veel +skillz items. rest gaat op merc

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Might merc voor meer damage :)

of Thorns :)

hangt beetje van mn humor af welke merc ik kies :)

Verwijderd

Hoe gaat dat overbrengen van chips end stuff (jaja chips, ik ben al ver....) naar een ander poppetje om ruimte te besparen?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
om hoeveel gaat het :? grote aantalen van die chipped gems zijn wel wat waard :)

maaruh overzetten moet met 2 players worden gedaan, 1iemand die je goed kent en kan vertrouwen....

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Mulen moet je idd doen met iemand die je vertrouwt ..

Een andere optie is ..
Game maken met passwd ...
Even beetje rondlopen en paar beesies doodmaken ..
Na minuut of 5 stuff ergens neerleggen en game verlaten .. snel je andere char pakken en game weer ingaan ..
Voila .. Als alles goed gegaan is en battle.net niet weeres kuren vertoond heb je daar mooi je stuff liggen ..

Games blijven namelijk een minuut of 5 aktief nadat de laatste spelers hem verlaten hebben ...
Maar als je een game maakt en gelijk weer verlaat bestaatie maar een minuut ofzow ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Vind persoonlijk dat Isenharts helemaal niet zo heel verkeerd is voor een merc ..

Die klojoo heeft gewoon op lvl 58 met die set op hell een hogere resist dan ik ;p
En gezien hij met magic werkt hoeft het allemaal niet zoveel damage te doen....
Voor de personen die niet weten wat de volle set doet kijk hier
en ik zal vanavond kijken ofik een screenshot ken maken.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Soullie

Planeshift

Clifkiller + Tal mask + vipermagi

Merc nonstop dood... en dat houd ik ook zo... :)

Verwijderd

bow of gore
helm of radiance
leather armor

bij mijn l33te lvl 4 paladin

na act1 geen merc meer, dan kan ik het wel zelf af.
mn barbie (nu lvl 48) heeft sinds lvlv 13 of 14 al geen merc meer gehad.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:25

Smurf

Detri

Op woensdag 16 januari 2002 22:07 schreef KnetterGek het volgende:
bow of gore
helm of radiance
leather armor

bij mijn l33te lvl 4 paladin

na act1 geen merc meer, dan kan ik het wel zelf af.
mn barbie (nu lvl 48) heeft sinds lvlv 13 of 14 al geen merc meer gehad.
Als je barbie straks in hell zit, en met zijn 2000 (of minder) dmg nix meer doodkrijgt, moet je eens een a2 merc uit nm aanschaffen, smaakje offensive. Die hebben might, en das bijna een verdubbeling van je dmg :)

)

Verwijderd

ik heb een ring of regeneration :D

Verwijderd

Tip voor sorceress met mercenary:

Als je hydra gebruikt als je eigen skill, dan geldt de experience van alle kills van de hydra's ook voor je mercenary!

Ontzettend handig om 'm snel te laten levelen....

Verwijderd

Ik gebruik geen Merc. ik heb er iets op tegen, aangezien ze in de eerste diablo 2 erg vaak doodgingen, maar nu ik dat might idee van jullie heb, kan ik weleens overwegen er een aan te schaffen...
Maar toch heb ik een beetje een merc.fobie.

Verwijderd

Ik heb een act 2 merc.
Als wapen Spire of Honor, wat gewoon redelijk goeie damage doe.
Als armor heb ik hem Duriel Shell Case gegeven. Werkt lekker :) Ik gebruik sinds kort Shaftstop, dus die had ik mooi over.
Als helm heb ik een of andere unique, maar die moet ik eens replacen. Heb op mijn mule een paar leuke set helms, die veel meer def hebben en leuke extras.

Al met al doet mijn merc op nightmare lekker mee. Alleen hij wil zich nog weleens vastlopen tussen Bremm en zijn maten + several bloodlords. Heel soms met death ten gevolge. :9

Verwijderd

Ik gebruik mijn merc alleen voor de sex. Vind het het fijnst als-ie alleen een mask opheeft.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op donderdag 17 januari 2002 12:58 schreef Insomnia het volgende:
Ik gebruik mijn merc alleen voor de sex. Vind het het fijnst als-ie alleen een mask opheeft.
:Z

Hier hebben we nix aan.

BTW: waarom staat dit topic niet in het grote D2(X) topic?

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 13:00 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
waarom staat dit topic niet in het grote D2(X) topic?
Omdat het specifiek op een bepaald deeltje van Diablo2 LOD slaat .. en het anders ondergesneeuwd zou worden tussen alle andere posts ...

En het zo makkelijker praten is over een specifiek onderwerp ..

Althands .. dat was mijn reden om een apart topic te openen.

Ben trouwens nog steeds op zoek naar de h'wanin bill ..
Hoewel die bloodgore bill met lifeleach het ook aardig doet om me ventje heel te houden ...
Alleen council of een hele grote berg koeien leggen hem snel plat ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 13:00 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

:Z

Hier hebben we nix aan.

BTW: waarom staat dit topic niet in het grote D2(X) topic?
Nounou, beetje humor tussendoor kan geen kwaad lijkt me :+

Er worden trouwens zoveel berichten gepost waar we niks aan hebben (zie bv bericht in deze topic over die regeneration ring... duh!). Lijkt me niet handig om dan steeds een reactie plaatst waarin je dit kenbaar maakt (hebben we tenslotte niks aan ;))

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:55 schreef JiveDAF het volgende:

[..]

Omdat het specifiek op een bepaald deeltje van Diablo2 LOD slaat .. en het anders ondergesneeuwd zou worden tussen alle andere posts ...

En het zo makkelijker praten is over een specifiek onderwerp ..

Althands .. dat was mijn reden om een apart topic te openen.

Ben trouwens nog steeds op zoek naar de h'wanin bill ..
Hoewel die bloodgore bill met lifeleach het ook aardig doet om me ventje heel te houden ...
Alleen council of een hele grote berg koeien leggen hem snel plat ...
Als je Hardcore speelt heb ik de h'wanin bill wel voor je... Mits je er iets aardigs tegenover hebt te traden.... :)

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 15:47 schreef NorthernLight79 het volgende:

[..]

Als je Hardcore speelt heb ik de h'wanin bill wel voor je... Mits je er iets aardigs tegenover hebt te traden.... :)
Sweet love? (of ben ik nu weer niet serieus genoeg?)

Verwijderd

Nou vooruit dan maar. De meesten hier zullen het vast al wel eens gelezen hebben, maar voor die mensen die niet verder dan Tweakers.net komen: http://www.diabloii.net/townsfolk/mercs.shtml

Verwijderd

Signature van JiveDAF
AMD ThunderBird 1300@1400 + Thermalright SK6 & Arctic Silver II
Asus A7A266 266FSB & 512MB Twinmos/Nanya DDR
Hercules 3D Prophet II MX Retail & Creative Soundblaster Live 1024 Retail
Plexwriter 12/4/32s + Ultraplex 40TS & IBM GXP75 30Gb 2x
WOOOOOW Wat een configuratie!!! Ik ben echt heel erg onder de indruk!! Echt waar wat halen mensen zich in hun hoofd... Wat boeit het in godsnaam te weten wat jij allemaal in je kassie hebt zitten!! 1 woord: zielig!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 15:59 schreef DuLongue het volgende:

[..]

WOOOOOW Wat een configuratie!!! Ik ben echt heel erg onder de indruk!! Echt waar wat halen mensen zich in hun hoofd... Wat boeit het in godsnaam te weten wat jij allemaal in je kassie hebt zitten!! 1 woord: zielig!
Wat heeft dat met dit topic te maken? Vaag?

Verwijderd

oooohhhh alles in dit topic heeft met mercs te maken??

en dit dan:
Hoe gaat dat overbrengen van chips end stuff (jaja chips, ik ben al ver....) naar een ander poppetje om ruimte te besparen?

SaURoN
Check Signature

Door SaURoN - dinsdag 15 januari 2002 16:03

--------------------------------------------------------------------------------
om hoeveel gaat het grote aantalen van die chipped gems zijn wel wat waard
maaruh overzetten moet met 2 players worden gedaan, 1iemand die je goed kent en kan vertrouwen....

JiveDAF
Cold as ICE
Door JiveDAF - dinsdag 15 januari 2002 18:45

--------------------------------------------------------------------------------
Mulen moet je idd doen met iemand die je vertrouwt ..
Een andere optie is ..
Game maken met passwd ...
Even beetje rondlopen en paar beesies doodmaken ..
Na minuut of 5 stuff ergens neerleggen en game verlaten .. snel je andere char pakken en game weer ingaan ..
Voila .. Als alles goed gegaan is en battle.net niet weeres kuren vertoond heb je daar mooi je stuff liggen ..

Games blijven namelijk een minuut of 5 aktief nadat de laatste spelers hem verlaten hebben ...
Maar als je een game maakt en gelijk weer verlaat bestaatie maar een minuut ofzow ...

Plexwriter 12/4/32s + Ultraplex 40TS & IBM GXP75 30Gb 2x

ik heb een ring of regeneration

Sweet love? (of ben ik nu weer niet serieus genoeg?)

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 15:59 schreef DuLongue het volgende:

[..]

LOL ...

Mischien is het wel interessante informatie voor andere mensen in andere fora dan Spielerij ..
Ik zou mij zelfs van spielerij kunnen voorstellen als iemand iets niet werkend heeft gekregen en toevallig de zelfde config heeft als ik ......

Zou niet de eerste keer zijn dat ik een meeltje krijg van een mede-tweaker met vragen hoe ik iets gedaan heb, omdat ik toevallig ergens een post heb gedaan over dat topic..

Als je per post zou kunnen zeggen of je een sig er in zet of niet kun je zeggen .. 'heeft hier niks mee te maken'
Maar wat heb ik in godsnaam aan irc-quotes in ee sig van mensen die ik nooit gezien en gehoord heb ...

Zeg ik ook nix van.

En kunnen we nu even van dit soort bullshit afstappen en verdergaan met het topic ...
Ik vind het namelijk zielig dat er mensen rondlopen die het hele idee van een signature niet begrijpen.

/ontopicmode on

Jive's Box
Jive @ DNET

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op donderdag 17 januari 2002 16:10 schreef DuLongue het volgende:

en dit dan:
[..]

nee dit is een zinnige sig ....

/terug naar topic plz ....

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 16:18 schreef JiveDAF het volgende:

...

/ontopicmode on
/ontopicmode off :+

Verwijderd

/ontopicmode auto

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 16:10 schreef DuLongue het volgende:

en dit dan:
[..]
moet hij er dan aparte topics openen ? nee je hebt wel 17 posts en je gaat er 10 klagen, man, lighten up.

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Hier maar verder dan.
Diablo 2 LOD - Mercenary Topic

Want deze thread gaat alweer nerges over...

Jive's Box
Jive @ DNET

Pagina: 1