Toon posts:

Diablo Lod of destrution Add onn

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Yoo diablo classic en diablo lord of destruction fans ik wil wel eens weten wat voor chars er rondlopen op b.net closed van de nederlanders. Volgens mij is het niet veel soeps als ik op nl channel zat was het altijd lvl 40 lvl 7 etc etc. Ik ben zelf ook wel laag geweest maar nooit lang ik zelf speel bijna niet in nederlandse games maar zat wel in een nederlandse clan :)misschien niet altijd even aardig maar toch wel beter als def clan en bs etc etc.
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dat de gene met de hoogste chars hier een namen van de chars neer willen zetten :) als jullie de eer van nederlanders hoog willen houden.

de gene die de meeste hoge chars heeft die krijgt 4 sojs van mij Tjalle_diem Sheeva_slayer.

nou ik hoop voor een hoop reply's anders moet ik de sojs maar aan een goed doel geven zoals ebay :)

Als je echt goed stuff op een char hebt laat dat dan ook ff weten :).

nou replye dan :D

Verwijderd

hahaha, je signature zegt wel genoeg he :p
4 sojs uitdelen riiiiiiiiightt

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[topic=370701/1/25]

en idd klinkt niet helemaal zuiver :)

Wat wil je met die acc namen doen ??

en waarom wil jij in godsnaam weten wat voor spullen er op die chars zitten :?

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
lol ik bedoel met hacken niet iemands account hacken maar websites enzo.

dus niet zo dom lulle newbie als je er niks van weet hou je mond dan. ik heb dit op meerdere forums gezet en in verschillende talen. mij clan leden zullen de gene die de topic wint de 4 sojs geven and believe it or not ITS JUST A GAME :z

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op dinsdag 15 januari 2002 15:06 schreef Smoke_screen het volgende:

dus niet zo dom lulle newbie als je er niks van weet hou je mond dan. ik heb dit op meerdere forums gezet en in verschillende talen. mij clan leden zullen de gene die de topic wint de 4 sojs geven and believe it or not ITS JUST A GAME :z
eeeeuuhh ik ben geen newb |:(

There is no art to find the minds construction in the face

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik ga me charcs hier nu niet eens posten , lijkt me niet erg zuiver :P
heb denk ik wel de meeste charcs in de 80 zitten hiero, maar niet de hoogste :P 10 charcs op +80 nu :o

btw je had toch niks meer:?
is btw ook eerlijker om iedereen 1 soj te geven....
duz de 4 hoogste allemaal 1 soj of weet ik ut

Verwijderd

Topicstarter
Plz lees mijn topic goed ik wil jullie account namen niet eens de topic eerst eens goed voordat je iets zegt ik will gewoon weten wie goede chars heeft misschien heb ik ook met of tegen hun gespeeld thats all.

BTw ITS JUST A GAME:P

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik maar eens een slotje op deze topic laat zetten want jullie lezen niet wat ik wil.

maja zo zijn nederlanders he :) ben ik zelf trouwens ook

• SaURoN
  • Niet online
wij lezen wel maar goed ik heb duz 9 charcs in +80 kom maar op met die sojs, dan verdeel ik ze wel ff onder de trouwe d2 bezoekers :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 15:06 schreef Smoke_screen het volgende:

Als je echt echte sojs gaat uitdelen dan is dat wel cool. Maar ik geloof er nu nog niks van, eerst horen dat iemand ze krijgt en dat ze goed zijn.

Verder hoef je niet gelijk newbie te gaan roepen hoor, ik ben alles behalve een newbie. Vandaar dat ik het ook niet geloof snappie?

Verwijderd

Topicstarter
ik zeg ik ben met diablo gestopt wij spelen met een hele buurt samen dus wij hebben elkaars password. ik ben voor een tijdje gestopt.

btw mochten jullie het zaakje niet vertrouwen dan moet je diem_pk op b.net whisperen of Force-pk

• SaURoN
  • Niet online
wanneer kank de sojs ophalen ?

Verwijderd

Topicstarter
nog een laatste berichtje ook zou ik graag willen hoeveel dames/vrouwen op b.net spelen onder de nederlanders dan he

:):):)

• SaURoN
  • Niet online
een paar, maar ontwijk mijn vraag niet :P
waar en wanneer kan ik de sojs ophalen ?
anders zie ik dit voor oplichting en denk ik niet dat we daar blij mij zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
sauron deze topic blijft 2 dagen over maar zoals het er nu uit ziet zul je winnen :)

Btw sojs is ook niet alles :)

• SaURoN
  • Niet online
1 ding ik vertrouw dit ook niet, maar jongens ik probeer het toch, en als ik ze dus ooit krijg, deel ik ze wel ;)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 15:21

Jive

MooMooMastah

Ik heb pas een lvl 68 necro & lvl 70 sorc ...
maar mijn necro's merc is vanuit NM meegekomen naar lvl 58 en mijn sorc act2 merc is nu lvl 68 :)

Kun je beter een wedstrijd houden van .. wie heeft de hoogste merc .... lijkt me beter ... want een merc hoog maken is wat lastiger dan een char hoogmaken met al die bloodruns & cowruns.

Een merc moet echt zelf de kill maken wilie er XP voor krijgen ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• SaURoN
  • Niet online
Nopez, als ik kill geld dat ook als exp voor me merc, en hij kan natuurlijk het lvl van mercs niet controleren :)

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 01:25

Smurf

Detri

ik heb 15 accounts, dus ga ze echt niet allemaal opnoemen :)
owja, die stones zijn toch wel op HC he? ;) :P

d2x HC chars:
99 ama
87 ama
84 ama
76 nec
en nog een hoop lvl30-60

classic HC chars:
88 barb (rip)
67 pal
64 nec
45 barb

dat was het ongeveer.

)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 15 januari 2002 15:35 schreef smurv het volgende:
ik heb 15 accounts, dus ga ze echt niet allemaal opnoemen :)
owja, die stones zijn toch wel op HC he? ;) :P

d2x HC chars:
99 ama
87 ama
84 ama
76 nec
en nog een hoop lvl30-60

classic HC chars:
88 barb (rip)
67 pal
64 nec
45 barb

dat was het ongeveer.
Ik noem die van mij al niet meer op..... :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-10 15:21

Jive

MooMooMastah

Op dinsdag 15 januari 2002 15:34 schreef SaURoN het volgende:
Nopez, als ik kill geld dat ook als exp voor me merc, en hij kan natuurlijk het lvl van mercs niet controleren :)
Kan toch met screenshots ...
En aangezien je niet van andere mercs screenshots kan maken dan de jouwe lijkt me dat redelijk wat bewijs ;p

Maagoe ...

Ben toch benieuwd wie de hoogste merc rond heeft lopen ..
Als je ze op hell koopt beginnen ze rond lvl 60 ... maar dan ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

HUKHUK ~~ I NEED JODAN RINGS TO SEL ON EBAY TO FED FAMALAY. GIV ITAM PLZZ^^!!!!~~

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

Soullie

Planeshift

moge duidelijk zijn dat Smurv dit wint... mijn hoogste char is lvl 95 en ik vertrouw totaal niet als iemand gratis sojs bied........ vooral niet met die nieuwe hack... no offence... :)

mocht je toch een soj kwijt willen maak maar game ;)

de namen van de chars kun je btw vergeten... lees de frontpage van diabloII.net maar eens :) daar staat ook hoe je je high lvl chars kunt protecten tegen hackers... aangezien dit pas het begin schijnt te zijn :(

HACKERT >:)

• SaURoN
  • Niet online
gaat om de meeste highlvl charcs in sc en smurv is hc :)
maaruh hij reageert niet meer , duzze waar blijven die sojssss.

Verwijderd

Hij GEEFT het je, hij hoeft niets terug.

Gratis is goed! (dat is pas nederlands)

Gratis sojs. Wat zou er kunnen gebeuren dan?
Hij legt sojs op de grond jij pakt hem op, lukt het niet pech, je hebt er toch geen flikker voor gedaan.

Leuke scheldpartij kan je hem dan nog geven.
Alleen maar voordelen.

Mijn sterkste is lvl 9. Kom maar op met die sojs :D

Verwijderd

iemand die hier zo even binnen komt lopen (gereg'ed op 10/1/02) en even 4 sojs aan biedt voor de hoogste chars vertrouw ik niet. daar komt nog s bij dat er recent nogal wat high lvl chars gestript zijn..nee dank je wel.. ik sla deze ronde over..

• SaURoN
  • Niet online
maar ondertussen is hij hier niet meer te zien :) hij geeft dus niks weg, dat dachten we al :)

• Tosti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03-2024

Tosti

BlizzarD AddicT

Op dinsdag 15 januari 2002 15:15 schreef Smoke_screen het volgende:
ik zeg ik ben met diablo gestopt wij spelen met een hele buurt samen dus wij hebben elkaars password. ik ben voor een tijdje gestopt.

btw mochten jullie het zaakje niet vertrouwen dan moet je diem_pk op b.net whisperen of Force-pk
Dat zijn lekkere gasten...;) Force-PK heeft heel lang bij mij in de clan gezeten. Chaos Army

Ik heb allemaal chars rond de 80, of rond de 70 btw *D

<Edit> ff mijn accountnaam weggehaald...je weet nooit met de gasten idd </edit>

Iemand zin in om }:O te rellen?!

B-)

"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"

Pagina: 1