Yoo diablo classic en diablo lord of destruction fans ik wil wel eens weten wat voor chars er rondlopen op b.net closed van de nederlanders. Volgens mij is het niet veel soeps als ik op nl channel zat was het altijd lvl 40 lvl 7 etc etc. Ik ben zelf ook wel laag geweest maar nooit lang ik zelf speel bijna niet in nederlandse games maar zat wel in een nederlandse clan :)misschien niet altijd even aardig maar toch wel beter als def clan en bs etc etc.
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dat de gene met de hoogste chars hier een namen van de chars neer willen zetten
als jullie de eer van nederlanders hoog willen houden.
de gene die de meeste hoge chars heeft die krijgt 4 sojs van mij Tjalle_diem Sheeva_slayer.
nou ik hoop voor een hoop reply's anders moet ik de sojs maar aan een goed doel geven zoals ebay
Als je echt goed stuff op een char hebt laat dat dan ook ff weten
.
nou replye dan
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dat de gene met de hoogste chars hier een namen van de chars neer willen zetten
de gene die de meeste hoge chars heeft die krijgt 4 sojs van mij Tjalle_diem Sheeva_slayer.
nou ik hoop voor een hoop reply's anders moet ik de sojs maar aan een goed doel geven zoals ebay
Als je echt goed stuff op een char hebt laat dat dan ook ff weten
nou replye dan