Dutch Power Cows Ubero Hitparade 15 januari 2002

Pagina: 1
Acties:

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Hier is hij dan, de allereerste Ubero Hitparade. Wil je weten wat Ubero is, kijk dan even hier.

Om de client te downloaden moet je eerst een Java client installeren. Deze kun je hier downloaden. Ook kun je vanaf deze zelfde pagina de client downloaden.

Er zijn momenteel nog maar 8 leden, dus dat moet beter kunnen.

Dan nu de statistieken van dit moment :

Dutch Power Cows Top 8 Users Total
# User Assignments
1 Stappel 3021
2 mblaauw 518
3 bert 464
4 ddegroot 278
5 MrCyber 3
6 Heineken 3
7 Thorin 1
8 PBloem 0

Top 10 Daily
# Team Assignments
1 Team Chili Pepper 1890
2 FreeDC 1798
3 Team MacNN 1490
4 Trust No One 494
5 2 FastCPU 330
6 Dutch Power Cows 318
7 Team Germany 265
8 UberoUno 174
9 O Canada 152
10 WebCorgi.net 122

Top 15 Overall
# Team Assignments
1 FreeDC 259,143
2 Team Chili Peppers 242,555
3 Team MacNN 166,940
4 Trust No One 114,025
5 Team Picard 51,988
6 Ubero Uno 29,807
7 Team Germany 22,343
8 O Canada 13,058
9 Rechenkraft.de 12,578
10 Australia 12,427
11 2FastCPU 10,238
12 Dutch Power Cows 4,290
13 WebCorgi.NET 3,938
14 AMD Users 3,634
15 Stargate SG1 1,833

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Godnondeju! Wiezoe stoa ich der neet bij?!
vertaling: Godnondeju! Waarom sta ik er niet bij?!
Zal wel net te laat gejoined hebben :P

LinkedIn

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Tsja, hoewel ik het een goed initiatief van je vind om een DPCH te beginnen van een nieuw project vraag ik hem me af of het wel verstandig is, we kunnen wel als DPC-zijnde aan tientallen projecten meedoen, maar het lijkt mij verstandiger om eerst één of twee projecten af te ronden. Ik ga nu, in tegenstelling tot dat ik in de andere thread heb gezegt, op geen enkele computer van me Ubero draaien omdat ik ik eerst wil dat Eccp109 af is. :)

Het is imo ook erg simpel om te zeggen:
Wil je weten wat het is kijk dan op www.ubero.com
Er zal toch echt een nederlandse FAQ moeten worden geschreven om onduidelijkheden uit de weg te gaan.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik zie trouwens ook dat ik niet in de stats sta, dus als ik me afmeldt van een team retiren mijn assignement dus automatisch mee.

• MrCyber
Op dinsdag 15 januari 2002 15:02 schreef NoordGestoord het volgende:
Tsja, hoewel ik het een goed initiatief van je vind om een DPCH te beginnen van een nieuw project vraag ik hem me af of het wel verstandig is, we kunnen wel als DPC-zijnde aan tientallen projecten meedoen, maar het lijkt mij verstandiger om eerst één of twee projecten af te ronden.
Het voordeel van vroeg aan een project beginnen is dat je vrij snel op #1 staat en dan nog maar een beperkte capaciteit aan PC's nodig hebt om #1 te blijven. Als ik zie dat het team met de meeste agents er slechts 114 heeft moet het niet zo moeilijk zijn om dit aantal tijdelijk te overtreffen zodat we op #1 komen te staan waarna we er alleen maar voor hoeven te zorgen dat we #1 blijven staan.
Er zal toch echt een nederlandse FAQ moeten worden geschreven om onduidelijkheden uit de weg te gaan.
Uiteraard. Ben ik al mee begonnen, maar moet ook nog een beetje werken tussendoor >:)

My 2 cents

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Owjah, je kunt niet zomaar lukraak de stats gebruiken van op een willekeurig tijdsdeel, op die manier kun je niet goed vergelijken met andere dagen hoe hard of sloom je Ubero't.

• MrCyber
Op dinsdag 15 januari 2002 15:13 schreef NoordGestoord het volgende:
Owjah, je kunt niet zomaar lukraak de stats gebruiken van op een willekeurig tijdsdeel, op die manier kun je niet goed vergelijken met andere dagen hoe hard of sloom je Ubero't.
Je zal toch ergens moeten beginnen !

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 15 januari 2002 15:16 schreef MrCyber het volgende:

[..]

Je zal toch ergens moeten beginnen !
Mjah, ok, ik zou persoonlijk dus beginnen met een overleg met de DPC-crew.

• MrCyber
Op dinsdag 15 januari 2002 15:22 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

Mjah, ok, ik zou persoonlijk dus beginnen met een overleg met de DPC-crew.
Zal ik vanavond ook ff doen op IRC als ik thuis ben. Kan hier niet IRC'en helaas.

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 12:59

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Huh?
universal binding and execution of redundant objects

In het Nederlands is dit?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Dijkhuis
  • Laatst online: 21:02
Tsja, hoewel ik het een goed initiatief van je vind om een DPCH te beginnen van een nieuw project vraag ik hem me af of het wel verstandig is, we kunnen wel als DPC-zijnde aan tientallen projecten meedoen, maar het lijkt mij verstandiger om eerst één of twee projecten af te ronden.
:) heel oude discussie, toen er in den beginne alleen aan RC5 werd gedaan vond men zelfs mensen die ogr gingen doen 'overlopers' die maar net getolereerd werden. Seti was toen helemaal uit den boze. Zoek maar eens naar seti op dit forum, of nog leuker, in de oudste reacties op de tweakers.net frontpage, dan kom je wat verrassende keiharde tegenstanders ervan tegen. :P

Naar mijn mening idee is DPC pas echt groot geworden toen DPC ook andere projecten ging doen, onder het motto:

'Doe het project waar jij zin in hebt, zolang het maar voor DPC is'

En of je dan naar een of ander nutteloos getal op zoek gaat, in aliens gelooft of meedoet met een commercieel project waarbij anderen over jouw rug geld verdienen, dat moet je zelf weten >:)

Oftewel, laat iedereen doen waar hij zelf zin heeft, wees blij dat ze het voor DPC willen doen. Wat dat betreft is het zelfs leuk, eindelijk eens vanaf het begin meedoen ipv zoals bij een aantal andere projecten, op een megagrote achterstand te staan. *D

P.S. Team Chili Peppers, dat ruikt naar Ars Technica? Damn, staan die gasten al weer ergens (bijna) bovenaan! die gasten rulen bijna alle competities! :(

• MrCyber
Op dinsdag 15 januari 2002 15:27 schreef Cow_tipping het volgende:
Huh?

Het universeel verbinden en uitvoeren van redundante objecten :)

Geen idee dus.

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Hoewel ik geen Ubero doe, en dat ook voorlopig nog niet van plan ben, denk ik dat jou bezwaren wel mee zullen vallen. Nu bij RC5 het zo rustig is, trekt dat project weinig nieuwe leden, maar juist net de opkomende projectjes trekken nieuwe leden aan. Ook bestaande subteams worden aangetrokken, maar meestal minderen die hun inzet op de projecten waar toch al overschot was, dus dat is geen probleem.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Vandaag al 554 puntjes erbij, das toch 5de in de daily's. :)

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:25
Geinig projectje, vooral echt fantastisch door die real-time stats. Ik hobbel al een paar uur achter TCF aan, nog steeds 2 puntjes verschil :P Dit wil niet op een comp zonder inetverbinding hè? Anders geef ik m'n P3 ook even wat ander voer, om te zien hoe snel het daarmee gaat. Als dat ding steeds moet connecten voor/na elk assigmentje (wat 'ie dus doet), valt dat even ernstig tegen.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 15 januari 2002 18:37 schreef tha_snail het volgende:
Geinig projectje, vooral echt fantastisch door die real-time stats. Ik hobbel al een paar uur achter TCF aan.
TCF heeft momenteel maar 1 computer draaien op Ubero :)

• Tha_Snail
Grrr, heb ik net weer één af, 13, druk ik op F5, springen jullie op hetzelfde moment naar 15 :( :P ff overclocken dan maar.. hoeveel MHz hebben jullie dan? Aangezien ik ook maar 1 compje heb :)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 15 januari 2002 18:41 schreef tha_snail het volgende:
Grrr, heb ik net weer één af, 13, druk ik op F5, springen jullie op hetzelfde moment naar 15 :( :P ff overclocken dan maar.. hoeveel MHz hebben jullie dan? Aangezien ik ook maar 1 compje heb :)
Momenteel 1400 Mhz, maar ik ben ook druk bezig met gamen wat niet echt goed is voor Ubero :) Als je me inhaalt ben ik geneigd mijn andere computers ook ff tijdelijk om te zetten. ;-)

• Tha_Snail
Whaha lol vandaar ik heb hier ook 1400 MHz lopen :D Maar heb 'em nu op 1480 lopen, en lekker alles uitgezet, dus ik hoop jullie binnen enkele minuten ingehaald te hebben :P Zet die comps maar om, is beter voor DPC-Ubero hehe.

Verwijderd

Ik sluit mij aan bij vorige sprekers, KoW in het bijzonder. Iedereen is vrij om te kiezen als het gaat om het laten draaien van DC clients op zijn of haar PC. Laten we in ieder geval zorgen dat dit onder DPC vlag gebeurt.

Bij meer keus is er voor ieder wat wils. Het is belangrijker duidelijk te maken binnen welke projecten DPC een steuntje kan gebruiken, zodat we overal goed scoren. Voor het halen en houden van de #1 posities is het belangrijk om de krachten te verdelen, maar minstens zo belangrijk om de krachten uit te breiden door nieuwe leden. Als we door meer projecten nieuwe leden krijgen is dat alleen maar positief.

/me heeft inmiddels zijn statszuigertje aangepast en zuigt nu naast de andere projecten ook UBERO stats naar de DroopyBase.

• SvEn
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

* SvEn couted in ;)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Wel een nadeel dat je IEDEREEN zijn location kan bekijken en je dus meteen weet waar iemand woont..

Daar gaat je anonimiteit

(ps: hoor net dat je dat ook kunt wijzigen)

Wel twee machines van QU|CCC omgezet naar dit project.

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
ik zie trouwens al een non dpc-er staan

http://www.ubero.com/memberstats.asp?member=webcorgi

wie brengt em even bij DPC ;)

vraagje: is de client ook offline te gebruiken ?

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 19:35 schreef Rico-Burn het volgende:
ik zie trouwens al een non dpc-er staan

http://www.ubero.com/memberstats.asp?member=webcorgi

wie brengt em even bij DPC ;)

vraagje: is de client ook offline te gebruiken ?
Motte we betale??? noway
is nie goedf uitgelegd dat het gratix is..
lijkt me..
als dit zo blijft is de supportn zero, nada, noppes, nix, njema verzin ut mar...

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

mijne draait al ... put me in the member list :)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 15 januari 2002 19:11 schreef Droopy- het volgende:
/me heeft inmiddels zijn statszuigertje aangepast en zuigt nu naast de andere projecten ook UBERO stats naar de DroopyBase.
Zien! :Y)

• SvEn

SvEn

a.k.a sv3nrg

kunje die client niet van de taskbar afhalen , daarmee bdoel ik dus dat hij in de tray komt als ik hem minimaliseer

• Witlof
  • Laatst online: 20:31
Toch leuk om te zien dat Stappel alweer op nr 1 staat hier :)
Die probeerd ook echt alles :D

Verwijderd

Een volledig commercieel project, waar een bedrijf veel geld mee verdient om opdrachten uit te voeren voor derden, en waar de leden allerlei bonussen kunnen gaan verdien in de toekomst :?

Nee dank je :( Ik laat anderen geen geld verdien met mijn CPU power...

Maar dat is natuurlijk alleen mijn mening :7

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 20:04 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]
Geduld... Nog te weinig data (moeten er minstens twee dagen inzitten). Trouwens, die data is bedoeld voor de overall stats voor alle projecten.....

• Tha_Snail
* Tha_Snail is ondertussen TCF voorbij :)

Edit: wtf, waar is TCF opeens gebleven? en waar komt die Timmy opeens vandaan? :D

Verwijderd

Timmy gaat voor #1 :P

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Klopt het dat dit proggie zoveel geheugen vreet:?:?
Bij mij gebruikt agent.exe momenteel al meer dan 50Mb van m'n ram..
Ik draai win-xp btw.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 15 januari 2002 23:29 schreef splat het volgende:
Klopt het dat dit proggie zoveel geheugen vreet:?:?
Bij mij gebruikt agent.exe momenteel al meer dan 50Mb van m'n ram..
Ik draai win-xp btw.
Dit is intestellen bij installatie dacht ik.

* Heineken draait weer ECCp :)

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 23:30 schreef Heineken het volgende:

[..]

Dit is intestellen of bij installatie dacht ik.
Oh, ik d8 dat je daar je syteem specs moest invullen |:( Ik zal het nog is bekijken.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 09:21

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

We can provide distributed application development services to write programs for your unique needs. We will then deploy those programs on the UberON and they will execute on our member's nodes around the world. For more information please contact our sales team to work with a representative to get you started.
Dus jullie installeren die client en maken extra kosten door hoger energie verbruik enz. en die gasten van ubero zien het geld binnen stromen!? :?

* Gizz blijft lekker folding doen, dat is tenminste voor een goed doel.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Hoe kan ik instellen welke java jre de ubero client moet gebruiken

Ik heb hier een TB 1300 (XP) die hetzelfde produceert als een TB 800 (W98)

beiden hebben java 1.3.1-b24, maar als ik met een process viewer kijk dan zie ik dat die win-XP machine de 1.3.1_01a versie gebruikt welke ook op die win-xp staat het lijkt erop alsof die een stuk langzamer is??
Dus jullie installeren die client en maken extra kosten door hoger energie verbruik enz. en die gasten van ubero zien het geld binnen stromen!? :?
nu draait er een non-profit project bij ubero, als er sraks een profit project draait kun je geld krijgen op je paypal acount.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
Op woensdag 16 januari 2002 00:17 schreef purno het volgende:

nu draait er een non-profit project bij ubero, als er sraks een profit project draait kun je geld krijgen op je paypal acount.
Ik krijg steeds DCypher flashbacks bij dit project, en als er iemand keihard op zijn bek is gegaan dan is het DCypher wel. Al het werk, alle tijd en energie, alle moeite die we als team voor GammaFlux hebben gedaan bleek weggegooide CPU cycles.

We spend our years as a tale that is told

• Mr.Vulcano
  • Laatst online: 20-05 16:08
Op woensdag 16 januari 2002 00:34 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Ik krijg steeds DCypher flashbacks bij dit project, en als er iemand keihard op zijn bek is gegaan dan is het DCypher wel. Al het werk, alle tijd en energie, alle moeite die we als team voor GammaFlux hebben gedaan bleek weggegooide CPU cycles.
Praat me niet over Gammaflux. Had ik eindelijk een heel computer park laten assimileren houden ze ermee op. Sindsdien zit ik hier weer met enkele PC's op een positie die niemand aanspreekt. Als gammaflux er nog was geweest dan had ik zeker plaatsje 1 gepakt denk ik. Maar ja geen tijd voor mooie praatjes, crunchen is het motto :P

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Goh, waar is de tijd gebleven waar DPC alleen maar aan non-profit projecten zou meedoen :?

• DSmarty
  • Niet online
Past imho niet echt in het straatje van DPC.

In principe doen we alleen non-profit projecten.

Verwijderd

/me laat zich iig niet gek maken met allerlei commerciele praatjes. Ik blijf vollop G@H doen en anders ga ik naar F@H. Zolang het maar non-profit is, en het voor een zinnig doel is.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 17:45
Op woensdag 16 januari 2002 07:35 schreef DSmarty het volgende:
Past imho niet echt in het straatje van DPC.

In principe doen we alleen non-profit projecten.
dit non-profit voor DPC is nieuw voor mij en dan loop ik toch al een tijdje mee. zullen we UD dan ook maar afschaffen.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Verwijderd

Tja, het huidige project bij Ubero is niet commercieel,
als degenen die niet commercieel willen zijn er daarna mee stoppen hebben we mooi voor die tijd een leuke ranking in de stats kunnen bereiken.

En leven we allemaal niet voor de Stats? :)

• Tha_Snail
Op woensdag 16 januari 2002 08:02 schreef mpblaauw.
* Tha_Snail agrees.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 15 januari 2002 22:20 schreef tha_snail het volgende:
Edit: wtf, waar is TCF opeens gebleven?
Uit DPC, er is momenteel ook niemand die Ubero draait. We hebben eerst andere belangrijkere doelen. :)

• Tha_Snail
Ok, concurrentie weg, ga ik zo ook weer wat anders doen :)

Verwijderd

Ben je alweer weg?

Probeer eerst mij maar eens in te halen!

Lafaard ;)

• Tha_Snail
Dat gaat toch niet lukken :P

Ik sta het hoogst met 1 agent, maar als jullie er 3 hebben lopen haal ik jullie natuurlijk nooit te never in :P Ik zal nog even een paar uurtjes doordraaien om jullie een plezier te doen ;)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 15:27 schreef Cow_tipping het volgende:
Huh?

Het verbinden (in de trant van samen laten werken) en laten uitvoeren van objecten (PC's) die overbodig, in dit geval idle, staan.
Heel erg gezocht acroniem hoor.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Op woensdag 16 januari 2002 07:59 schreef stappel_ het volgende:

[..]

dit non-profit voor DPC is nieuw voor mij en dan loop ik toch al een tijdje mee. zullen we UD dan ook maar afschaffen.
Daar draaien we toch alleen mee met THINK?

• MrCyber
Op woensdag 16 januari 2002 09:29 schreef [eNeRGy] het volgende:

[..]

Daar draaien we toch alleen mee met THINK?
Klopt en Ubero is ook nog non-profit, dus waarom dan ook geen Ubero ?

• Mr.Vulcano
Op woensdag 16 januari 2002 09:42 schreef MrCyber het volgende:

[..]

Klopt en Ubero is ook nog non-profit, dus waarom dan ook geen Ubero ?
Inderdaad, dus kom maar met die stats. Ik zal zelf ook geen commerciele projecten draaien. Dus als ik meedoe dan is het non-profit :)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 09:07 schreef tha_snail het volgende:
Dat gaat toch niet lukken :P

Ik sta het hoogst met 1 agent, maar als jullie er 3 hebben lopen haal ik jullie natuurlijk nooit te never in :P Ik zal nog even een paar uurtjes doordraaien om jullie een plezier te doen ;)
Ik dacht dat jij ons weer een beetje mee ging helpen met RC5 / ECCp / F@H :?

• Tha_Snail
Ben ik ook mee bezig. Alleen even met 1 comp dit projectje uitproberen. De rest draait RC5/ECCp.

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 13:43 schreef tha_snail het volgende:
Ben ik ook mee bezig. Alleen even met 1 comp dit projectje uitproberen. De rest draait RC5/ECCp.
Nou vooruit dan maar.... ;)

• MeneerKrab
  • Laatst online: 28-04 18:57
ligt het aan mij of ligt die site eruit.

zal toch niet komen door die ene pc van mij ;)

• Mr.Vulcano
Op woensdag 16 januari 2002 13:52 schreef PowerCow het volgende:
ligt het aan mij of ligt die site eruit.

zal toch niet komen door die ene pc van mij ;)
Het ligt aan jou ;)

Verwijderd

Het gaat nu echt als een speer met DPC daar.
Als het zo door gaat zitten we zo op de vierde plaats. :)

Ben trouwens benieuwd wie die Timmy is, hij heeft al
9 agenten aan de praat voor Ubero.

Verwijderd

Sja 9 bakken maar denk dat dat niet zo lang zal duuren... was ff testje zolang die client zo vaak blokjes flusht en ophaald is het niet echt een optie.

Een potje online quake geeft dan om de haverklap een relaxte lag stoot. ADSL basic heeft z'n verneukte upload :(

Verwijderd

Jammer, het had zo mooi kunnen zijn, 9 Grazers... :)
Zal een proberen die koekenbakkerT van Ubero te bereiken.
Wie weet is tie al druk bezig met een soort cache progje.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Hoe zit het met computers die niet over een internetaccount beschikken? Kan ik die niet offline laten grazen?

Verwijderd

Ze zijn wel snel hoor! Ik heb al een reply gehad:

"We are working on a version that will support caching for users that are not on-line all of the time. We hope to have it out in v0.8.

Thank you for participating. It's nice to see so many people from the Netherlands involved!"
Opstekertje voor DPC! :);)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Das natuurlijk wel mooi, want ik ben dol op lokaal bufferen :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 20:04 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

http://home.zonnet.nl/dpcstats/DPCH-UBE.htm

Verwijderd

Bufferen, zoals in lokaal opslaan op een harde schijf,
niet te verwarren met Buffelen, zoals die smiley met die vork.... ;)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 18 januari 2002 14:33 schreef mpblaauw het volgende:
Bufferen, zoals in lokaal opslaan op een harde schijf,
niet te verwarren met Buffelen, zoals die smiley met die vork.... ;)
Is toch hetzelfde :?

Verwijderd

Is het niet mogelijk om een task op te halen en die naar een directory te kopieeren. En daarna weer één op te halen?? Dan kun je er misschien eerste een stapeltje ophalen en handmatig verplaatsen.. :Y) want dit is inderdaad niet erg handig...

Verwijderd

Wat ik tot nu toe nog heb meegemaakt maakt dat wat je wilt
erg moeilijk. Als ik hier de boel afsluit (CLI mode) dan maakt hij bij het opnieuw opstarten altijd eerst contact met de server om een taak op te halen. Ook al heb ik bij wijze van spreken de ene taak nog niet af waarmee ik bezig was.

Maar dat geldt voor de CLI dus. Ik weet niet hoe het zit
met de GUI, daar bestaat namelijk wel de mogelijkheid
om het crunchen tijdelijk te stoppen en daarna weer met
dezelfde unit verder te gaan. Misschien dat daar wel een
mouw aan te passen valt...

Verwijderd

Met de Gui is dat ook zo. Alleen als ik hem hidden laat draaien wordt er wel een bestand ubero.hidden aangemaakt, maar volgens mij kun je daar ook niet veel mee: er staan alleen een paar getallen (bv 1011365529671) :? Nou ja, dan maar wachten op v0.8 :)

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik had bijna een paar leden erbij gehad, maar deze klaagden dat de client onstabiel is, meer mensen die hier last van hebben?

Verwijderd

Instabiel?
Wat deed tie dan?
Was het de GUI of de CLI?
Wat meer info aub :?

• radial
  • Laatst online: 20:11

radial

Watch out

Echt onstabiel wil ik hem niet noemen, heb hem momenteel in taskbar staan en hij doet aardig z`n best, heb wel de versie IBM Java aan het lopen op XP en blijkelijk loopt ie hier stabieler op dan op versie van SUN daar was ik gisteren mee aan het testen en dat ging aardig vaak mis.

Het enigste probleem wat de text-client heeft en gui-client ook is het connectie maken met de server, het lijkt dat ie op bepaald moment blijft hangen met het versturen van de gegevens, waarna enigste mogelijkheid is opnieuw te laten connecten.

Heb trouwens een iets aangepaste versie van ubero tweak geschreven zie hier

20xSF170s - ozo

Pagina: 1