Ik gebruik een inlog systeem met php. User worden normaal gesproken in een .txt file fo zoiets dergelijks gezet.
Ik heb het echter in een php file:
Doordat ik <?php er voor zet, is hij niet te zien door het publiek. Het publiek krijgt dan een error...
Nu wil ik echter in mijn "Adminpage", online het bestand openen dmv include. Ik include dit in een textarea. Includen van een txt file gaat wel lukken, maar een brak php file includen vind ie niet lekker. Dan gaat ie me ff melden dat het php file niet goed is
:
Of is er een andere oplossing
ik hoop dat het een beetje begreipelijk is...
Ik heb het echter in een php file:
code:
1
2
3
| <?php user;pass |
Doordat ik <?php er voor zet, is hij niet te zien door het publiek. Het publiek krijgt dan een error...
Nu wil ik echter in mijn "Adminpage", online het bestand openen dmv include. Ik include dit in een textarea. Includen van een txt file gaat wel lukken, maar een brak php file includen vind ie niet lekker. Dan gaat ie me ff melden dat het php file niet goed is
Hoe kan ik aangeven dat ik niet wil dat ie gaat kijken dat het php file brak is zonder het php file te renamen.<b>Parse error</b>: parse error in <b>/www/blaaaat/bl44t.php</b> on line <b>4</b><br>
Of is er een andere oplossing
ik hoop dat het een beetje begreipelijk is...
Some things can not happen until they happen...