Intranetserver i.c.m. Citrix XP

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:31

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Binnen ons bedrijf willen we een intranet creeeren. Nu hebben we onder andere al een gesprek gehad met het bedrijf dat het webgedeelte zal verzorgen werd gezegd, dat de intranet sites ook gehosted kunnen worden, i.p.v. binnen het bedrijfsnetwerk een Intranetserver te plaatsen.
Ik heb altijd gedacht dat het plaatsen van een intranetserver binnen je netwerk moest plaatsen, maarja.
Het intranet zal ook van buiten af benaderbaar moeten zijn.

Verder hebben we onze applicaties gepubliceerd via Citrix XP applicatieservers.
Nu is het via Citrix Metaframe XP FR1 onder andere mogelijk om via SSL een ICA-sessie op te starten.
Ook via webbased benadering moet het eigenlijk mogelijk zijn, om van thuis uit het intranet te benaderen.
Eventueel moet het ook mogelijk zijn applicaties via het intranet te publiceren.

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal mogelijk is op dit gebied? Waar moet de intranetserver komen te staan?
Iemand nog tips of op- en/of aanmerkingen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ik denk dat je hier beter een bedrijf voor in de armen moet nemen.. Je vraagt nu een totaal uitgewerkt netwerk plan :)

Verwijderd

NFuse is denk ik niet genoeg voor wat jullie willen. Kijk eens naar citrix extranet. Een nieuw product wat zeer aansluit op wat jij wilt.