Pr0n is anders ook illegaal hier hoor, voor het geval je DAT soort shit zoekt...Op dinsdag 15 januari 2002 14:50 schreef Dxyzzer het volgende:
Wie weet er een goede ftp server met veel shit erop (geen illegale natuurlijk he
Alvast bedankt
ftp.download.com ????
ftp.tucows.nl?
ftp.xs4all.nl?
Beetje vaag dit..
illegale dingen.Op dinsdag 15 januari 2002 14:51 schreef Devil_2000 het volgende:
En wat voor een "shit" moet dan op die FTP server staan ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
he stellejt dildo's ik ben op zoek naar een leuke ftp server die jullie ook gebruiken dus ga geen spot me drijven anders heb je morgen vbs'sje op je meelmat legge
dus geef ff een reply!
dus geef ff een reply!
Verwijderd
hahaha, ben niet onder de indrukOp dinsdag 15 januari 2002 14:54 schreef Dxyzzer het volgende:
he stellejt dildo's ik ben op zoek naar een leuke ftp server die jullie ook gebruiken dus ga geen spot me drijven anders heb je morgen vbs'sje op je meelmat legge
dus geef ff een reply!
FTP://127.0.0.1
Verwijderd
Hey laue gasten,
Geef die gast toch zijn ftp server... ftp.disney.com ofzo?
Maareeh, is dit soort shit niet illegaal? Of mag je nou officieel alle software 24 uur houden en dan moet je het verwijderen, want zoiets lees je ook wel es. En kopieen voor eigen gebruik mag geloof ik ook toch? Dus waarom niet een paar sites?
www.warezftp.org
www.darkdante.com
Hehe... nou de mzzl he
Geef die gast toch zijn ftp server... ftp.disney.com ofzo?
www.warezftp.org
www.darkdante.com
Hehe... nou de mzzl he
he crappy dildoucker! (engelse ff gevolgt) ik vraag gewoon op een normale naar wat ftpjes en dat jullie ook wel ga nou niet overdreven doen met jullie bullshit en geef gewoon ff wat ftpees
mzzl
mzzl
Verwijderd
Met dit soort dreigementen zou ik ook maar heel snel ophouden.Op dinsdag 15 januari 2002 14:54 schreef Dxyzzer het volgende:
dus geef ff een reply!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()