Toon posts:

[Toshiba Satellite 2520 CDT] LCD monitor probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allemaal :) Ik zit met het probleem dat als ik mijn Toshiba Satellite 2520 CDT opstart, dat hij alleen maar een wit beeld geeft de hele tijd, ook als hij in windows komt, is hij nog steeds helemaal wit. We hebben verscheidende manieren geprobeerd om het te maken maar het mocht niet lukken. We hadden ook een nieuwe LCD monitor geprobeerd erop maar die gaf hetzelfde probleem dus het lag niet aan de hardware/LCD scherm. Aan de videokaart kan het ook niet liggen want we konden wel beeld krijgen op een monitor die we extern hebben aangesloten, dus het ligt ook niet aan de informatie die het hardware doorgeeft naar de monitor. Kabeltjes kunnen het ook niet zijn want door LCD display te verwisselen werden alle kabeltjes ook verwisseld en hij gaf nog steeds hetzelfde probleem. Nu dachten we eerst dat het misschein aan de bios zou liggen, dus hadden we de BIOS upgedate van 7.4 naar 8.0, maar dat hielp ook al niet. We zijn ten einde raadt, misschien dat iemand hier hetzelfe probleem heeft gehad of misschien een oplossing ervoor weet? Alvast bedankt :)

(P.S. Naar de makelaar sturen willen we niet zo 1,2,3 want dat gaat allemaal veel te veel kosten dus willen we het eerst zo proberen :))

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :o

Verwijderd

Heb je wel in de bios gekeken dat die boot vanaf agp/pci
afhankelijk van de videokaart die je gebruikt ;)
Waarschijnlijk gebruik je een agp kaartje en staat je bios maybe default op pci

Lijkt me in ieder geval spelen met de bios instellingen
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt ik zal er even naar gaan kijken en met wat instellingen klooien dan , hopelijk is dat dan de oplossing :) Nogmaals bedankt :) en als dat het niet is hoor je wel weer van me ;)

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Heb ik wel vaker gezien bij klanten.
Heb in die gevallen het systemboard moeten vervangen.
Wat je zou kunnen proberen is alle contacten nalopen,
dus losnemen en herplaatsen, misschien dat dat helpt.
En anders is het jammer, zo'n systemboard kost rond de 500 euro, dat is relatief te duur voor zo'n oude laptop.
Heb ik het nog niet eens gehad over het vervangen,
als je dat wel vaker gedaan hebt,
ben je toch wel een uur / anderhalf uur bezig.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm goed nieuws om te horen weet ik in ieder geval waar het dan zou aan kunnen liggen dus, wel jammer dat het misschien geld gaat kosten maar jah als er echt niets is dat het kan verhelpen weet ik in ieder geval dat dit een oplossing zou kunnen zijn :) Bedankt, trouwens met de bios klooien had helaas niet geholden
Pagina: 1