Goedendag allemaal
Ik zit met het probleem dat als ik mijn Toshiba Satellite 2520 CDT opstart, dat hij alleen maar een wit beeld geeft de hele tijd, ook als hij in windows komt, is hij nog steeds helemaal wit. We hebben verscheidende manieren geprobeerd om het te maken maar het mocht niet lukken. We hadden ook een nieuwe LCD monitor geprobeerd erop maar die gaf hetzelfde probleem dus het lag niet aan de hardware/LCD scherm. Aan de videokaart kan het ook niet liggen want we konden wel beeld krijgen op een monitor die we extern hebben aangesloten, dus het ligt ook niet aan de informatie die het hardware doorgeeft naar de monitor. Kabeltjes kunnen het ook niet zijn want door LCD display te verwisselen werden alle kabeltjes ook verwisseld en hij gaf nog steeds hetzelfde probleem. Nu dachten we eerst dat het misschein aan de bios zou liggen, dus hadden we de BIOS upgedate van 7.4 naar 8.0, maar dat hielp ook al niet. We zijn ten einde raadt, misschien dat iemand hier hetzelfe probleem heeft gehad of misschien een oplossing ervoor weet? Alvast bedankt 
(P.S. Naar de makelaar sturen willen we niet zo 1,2,3 want dat gaat allemaal veel te veel kosten dus willen we het eerst zo proberen
)
(P.S. Naar de makelaar sturen willen we niet zo 1,2,3 want dat gaat allemaal veel te veel kosten dus willen we het eerst zo proberen