Toon posts:

Boete van almererulez.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Mede Tweakers,
ik heb ff een vraagje ik ben met een jongerenwebsite ([url="http://youngplace..mine.nu"]http://youngplace.mine.nu[/url]) bezig waarvan een andere(www.almererulez.nl) (dit is overigens geen reclame) zegt dat ze omdat ze een KvK hebben kunnen zeggen als mijn site op die van hun lijkt dat ik een boete van 750,- moet betalen per dag zolang de content erop staat kan dit?

tevens zal je binnen 7 dagen de dingen die op almererulez lijken op jou site er af moeten halen is dat niet gedaan zullen wij aktie ondernemen.
dingen die de zelfde opbouw en naam hebben zullen berecht worden met een boete zoals in de kvk statuten besproken a 750 gulden per dag. kijk voor meer informatie op de kvk site onder internet recht.

lvast bedankt voor jullie reacties!!!! 8-)

Verwijderd

Je website werkt niet, hoe moeten wij dan weten of ze dat kunnen doen of niet?

Je zal vast wel iets van hun gejat hebben zoals alle webmasters doen.

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
lijkt me niet:
Almere rulez switch onderhand om de maand van ontwerp. Zij hebben zelf een heleboel standaard dingen op de site staan (en ILLEGAAL..)
Zorg er gewoon voor dat je zelf lekker je eigen site maakt, origineel zijn is bijna niet meer mogelijk. Iedereen leent van iedereen, maar maak wel je eigen site.

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
hmmm er zit een puntje teveel in de url

En nu ik de website gezien heb: ze hebben geen poot om op te staan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als de layout erg hetzelfde was kan je best een boete krijgen vanwege copyright (zie de thread over 3vo.nl ergens anders). Maar die site van jou lijkt er helemaal niet op wat mij betrefd - de kleur blauw en een menubalk links zijn nou niet bepaald genoeg om aan te klagen mag ik hopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Als jij content van hun exact kopieert terwijl je het niet overlegd hebt en doet alsof je het zelf gemaakt hebt, kunnen ze je wat doen, maar als jouw site er gewoon op lijkt kunnen ze je niks maken hoor. Ze kunnen echt geen copyright hebben op een tabelletje met bgcolor 432142
:)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

zolang je geen logoŽs kopieërt en referenties naar hun site maakt is er weinig aan de hand. Je moet wel gaan oppassen als je brieven van een advocatenkantoor krijgt, maar dat zullen ze toch wel niet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry khad de url verkeerd gespeld alvast bedankt voor jullie Reacties!!!!!!!!

• Wildfire
  • Laatst online: 07:12

Wildfire

Joy to the world!

Zoals al eerder gezegd, ze hebben geen poot om op te staan. De layout is niet hetzelfde, het lijkt er nog geeneens op. Behalve de kleur blauw dan, maar ja daar rust gelukkig geen copyright op - net zomin als links een kolom met keuzes en rechts de inhoud. Dat zijn gewoon algemene ontwerpen.

Almere Rulez kan dus de pot op.

<edit> Je kunt de URL in je eerste post gemakkelijk aanpassen hoor... daarvoor is het edit-knopje uitgevonden (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) </edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:05
Topictitel aangepast, was te onduidelijk.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 14:30 schreef BacoBoy het volgende:
...
tevens zal je binnen 7 dagen de dingen die op almererulez lijken op jou site er af moeten halen is dat niet gedaan zullen wij aktie ondernemen.
dingen die de zelfde opbouw en naam hebben zullen berecht worden met een boete zoals in de kvk statuten besproken a 750 gulden per dag. kijk voor meer informatie op de kvk site onder internet recht.
OMG wat is dit voor mavo-nederlands! Alleen al deze manier van iemand zo'n formeel bericht sturen krijg je iets van 'screw you, mofo!' :P :D

BTW: No offence voor de mavo'ers hier... maar luister maar eens naar Harry Jekkers, dan snap je wel wat ik bedoel :)

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 11:34
Is almererulez weer bezig. Die hebben ooit eens de halve site en content van fok geript. :(

En ik ken die lui nog persoonlijk ook, omhooggevallen kereltjes zijn het.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Op dinsdag 15 januari 2002 20:29 schreef Wceend het volgende:
Is almererulez weer bezig. Die hebben ooit eens de halve site en content van fok geript. :(

En ik ken die lui nog persoonlijk ook, omhooggevallen kereltjes zijn het.
Plus dat je als individu geen boete's mag opleggen aan anderen. Dat mogen alleen de rechthebbende in dit land (politie/justitie). Dus waar hebben ze het over :z

rm -r *

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 20:34 schreef ralfbosz het volgende:

[..]

Plus dat je als individu geen boete's mag opleggen aan anderen. Dat mogen alleen de rechthebbende in dit land (politie/justitie). Dus waar hebben ze het over :z
Precies, gewoon zeggen dat ze hun site in hun weledele r**t mogen steken; dat je nog niks van hun zou jatten als ze de laatste site op internet waren. En de politie krijgen ze hier echt niet wakker voor hoor, dus maak je geen zorgen... :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:31
het lijkt er niet eens op man.

stuur ze dit mailtje maar terug:
geachte almererulez,

naar aanleiding van uw mail betreffende de schijnbare gelijkenis tussen almererulez en mijn site, stuur ik u deze mail.

Ik heb beide sites eens met een grote loep onderzocht, en ben zeer weinig overeenkomsten tegengekomen waar u een copyright over ZOU kunnen hebben.

Indien u mij een concrete lijst kan geven van overeenkomsten, ben ik misschien geneigd eventuele aanpassingen te doen. Indien u geen concrete lijst kan of wil tonen beschouw ik uw bezwaar als ongegrond en zal niet overgaan tot betaling.

Deze mail geldt als zwart-op-wit brief, en alles wat in oude en komende correspondentie besproken wordt kan en zal in een aanvechting van eventuele boete gebruikt worden.

Bij voorbaat dank,

naam
owja ik doe ook mavo ;)

trouwens, als je het helemaal leuk wilt maken, kan je ook nog 'vriendelijk doch dringend' iets verzoeken :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

ik denk dat het bullshit is, ze zijn gewoon bang voor concurentie lijkt me.
EN hoe zat het ook alweer? was almrerulez.nl niet van gsmguru die hier ook op GoT hangt? (inmiddels met meerder nicknames) zo ja dan is het echt vette bullshit, hij is een oplichter die mij ook geprobeerd heeft op te lichten en nog een paar mensen hier van GoT, ga maar eens goed zoeken op GoT dan vind je nog wel een paar topics er over en vraag de gedupeerde maar eens.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op dinsdag 15 januari 2002 14:30 schreef BacoBoy het volgende:

dingen die de zelfde opbouw en naam hebben zullen berecht worden met een boete zoals in de kvk statuten besproken a 750 gulden per dag.
Bekijk deze zin eens goed. Inhoudelijk slaat het echt als een lul op een broodrooster.

...berecht worden met een boete zoals besproken in de statuten van de kvk...

Dit is dus echt 100% bullshit. Iemand heeft niet helemaal goed begrepen wat de termen nou precies inhouden waar hij mee loopt te smijten.
Flauwekul dus.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 14:32 schreef sjorsie het volgende:
Je website werkt niet, hoe moeten wij dan weten of ze dat kunnen doen of niet?

Je zal vast wel iets van hun gejat hebben zoals alle webmasters doen.
sorry lulkoek gepost ;(

Verwijderd

Wha ha ha ha. Wat zijn dat voor kinderen als dat design van hun dan ook niet geript is dan weet ik het niet meer.

[evil mode]
Stuur ze een mailtje terug met precies de zelfde inhoud alleen dan goed geformeerd vanuit een beetje groote site die er een beetje het zelfde uit ziet. Kun je misschien lachen.
[/evil mode]

Verwijderd

Jahaaa! Via shitzooi.com bv. en dan als afzender abuse@microsoft.com! >:)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
De mensen van almererulez hebben dit topic allang gelezen :O

Verwijderd

Dan wacht je toch net zo lang totdat ze het weer vergeten zijn... >:)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:11 schreef dennisdotcom het volgende:
De mensen van almererulez hebben dit topic allang gelezen :O
Hmmmm ja dat is toch http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19150
of niet???
Als ie het wel is dan "vind" ik hem een erg zielig mannetje als je zo probeert je concurente te verwijderen.

Het was dus vbo niveau

Verwijderd

Als je dit als sig neemt:
Refresh en zie de euro's in mijn icon toenemen

Tsja, vind ik ook al vrij sneu.

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 14:33 schreef DinoPK het volgende:
lijkt me niet:
Almere rulez switch onderhand om de maand van ontwerp.
:Z Huidige ontwerp is al van oktober 2000... en binnenkort komt er een nieuw ontwerp ja.
Zij hebben zelf een heleboel standaard dingen op de site staan (en ILLEGAAL..)
Kun je ook voorbeelden geven ? :O
Op dinsdag 15 januari 2002 20:29 schreef Wceend het volgende:
Je bent toch echt in de war met een andere site.
Op dinsdag 15 januari 2002 20:49 schreef wired het volgende:
ik denk dat het bullshit is, ze zijn gewoon bang voor concurentie lijkt me.
Almererulez.nl is anders redelijk succesvol al...
EN hoe zat het ook alweer? was almrerulez.nl niet van gsmguru die hier ook op GoT hangt? (inmiddels met meerder nicknames) zo ja dan is het echt vette bullshit, hij is een oplichter die mij ook geprobeerd heeft op te lichten en nog een paar mensen hier van GoT, ga maar eens goed zoeken op GoT dan vind je nog wel een paar topics er over en vraag de gedupeerde maar eens.
Almererulez.nl is NIET van gsmguru nee man alsjeblieft zeg.... :r
Op dinsdag 15 januari 2002 21:15 schreef Peter1 het volgende:
Dan wacht je toch net zo lang totdat ze het weer vergeten zijn... >:)
Alsof ik dit vergeet...

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:16 schreef DMS het volgende:
Hmmmm ja dat is toch http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19150
of niet???
Als ie het wel is dan "vind" ik hem een erg zielig mannetje als je zo probeert je concurente te verwijderen.

Het was dus vbo niveau
Godzilla is NIET de maker / eigenaar whatever van Almererulez.nl

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:23 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Godzilla is NIET de maker / eigenaar whatever van Almererulez.nl
Wie dan wel....

Verwijderd

Gokje: dennisdotcom??? :)

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:24 schreef DMS het volgende:
Wie dan wel....
Dat doet er niet toe. Anders gaan jullie weer lastig vallen etc...
Op dinsdag 15 januari 2002 21:25 schreef Peter1 het volgende:
Gokje: dennisdotcom??? :)
Nee ik niet.

[edit]
Waarom haal je nu die |:( weg :?

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:26 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Anders gaan jullie weer lastig vallen etc...
[..]

Nee ik niet.

[edit]
Ik wis dat jij het niet was want klopt niet in de achernaam van de domeinnaam.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:26 schreef dennisdotcom het volgende:

[edit]
Zat twee reply's te typen en haalde per ongeluk de smilies door elkaar. |:(

• Dennis
  • Nu online
De naam in de WHOIS is niet iemand die hier geregd is. Er lopen echter wel andere medewerkers rond.

En ja ik ben ook medewerker.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:31 schreef dennisdotcom het volgende:
De naam in de WHOIS is niet iemand die hier geregd is. Er lopen echter wel andere medewerkers rond.

En ja ik ben ook medewerker.
Ik weet al wie het is. Maar zeg nou zelf dennis zo iets verstuur je toch niet waarom doet ie zoiets.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:20
www.almererulez.nl > Info Almererulez > Kranten / Pers

Hier staat dat ze 2 oprichters hebben en dat 1 ervan ene
"Marc Herdes" is...bekend bij iemand?

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:33 schreef DMS het volgende:
Ik weet al wie het is. Maar zeg nou zelf dennis zo iets verstuur je toch niet waarom doet ie zoiets.
Hmmmja, ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet echt een slimme actie vind, maarja..

Gebeurd is gebeurd.

Wat de topicstarter er trouwens niet bij verteld is dat hij al 3x de site heeft geript en VANMIDDAG!!! nog geprobeerd heeft de server van AR te hacken.

En dat was dus vòòr dit topic, want n.a.v. die hack is die mail verstuurd.

Verder is de topicstarter ook al geband op de site.

• DizzyWeb
  • Laatst online: 10:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Eigenaar van almererulez.nl is weldegelijk een bezoeker van t.net. Hij is geregged als Marcje...

Ff voor de duidelijkheid :)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:36 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Hmmmja, ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook niet echt een slimme actie vind, maarja..

Gebeurd is gebeurd.

Wat de topicstarter er trouwens niet bij verteld is dat hij al 3x de site heeft geript en VANMIDDAG!!! nog geprobeerd heeft de server van AR te hacken.

En dat was dus vòòr dit topic, want n.a.v. die hack is die mail verstuurd.

Verder is de topicstarter ook al geband op de site.
Nou als ie heeft gehackt kan je dat toch beter versturen dan een bulshit verhaal. Over de layout ja hij heeft het een beetje het zelfde maar om nou met zoiets te komen.;

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:39 schreef DizzyWeb het volgende:
Eigenaar van almererulez.nl is weldegelijk een bezoeker van t.net. Hij is geregged als Marcje...

Ff voor de duidelijkheid :)
Valt nu moeilijk meer te ontkennen hè :o
Op dinsdag 15 januari 2002 21:39 schreef DMS het volgende:
Nou als ie heeft gehackt kan je dat toch beter versturen dan een bulshit verhaal. Over de layout ja hij heeft het een beetje het zelfde maar om nou met zoiets te komen.;
Dat kun je wel tegen mij zeggen, maar ik heb het niet bedacht hoor :)

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 11:34
Op dinsdag 15 januari 2002 21:36 schreef Wisey het volgende:
www.almererulez.nl > Info Almererulez > Kranten / Pers

Hier staat dat ze 2 oprichters hebben en dat 1 ervan ene
"Marc Herdes" is...bekend bij iemand?
Klopt ik ken Marc persoonlijk ze zijn onder andere eigenaar van http://www.conceptz.nl hun bedrijf wat ze ooit eens hebben opgericht. De tweede persoon is John van den Bosch.

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

hehe ik weet wel zeker dat de brief van die gast komt
kijk maar bij zijn profiel is zelfs nog lager dan mavo Studierichting: Vbo wat heeft die gast hier dan nog te zoeken. Hij denkt alleen maar aan euro's wat een eikel |:(

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:46 schreef firoz het volgende:
kijk maar bij zijn profiel is zelfs nog lager dan mavo Studierichting: Vbo wat heeft die gast hier dan nog te zoeken. Hij denkt alleen maar aan euro's wat een eikel |:(
Over wie heb je het nou?
En iets vriendelijker mag ook wel.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Haha almererulez dat ken ik nog wel... die hadden altijd een kanaaltje op de TMF CHatbox ... beetje uit de hand gelopen ;)

musicworld (de bekende MP3 site) gebruikt accountjes van AlmereRulez... zelfde makers ???

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:20
Op dinsdag 15 januari 2002 21:47 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Over wie heb je het nou?
En iets vriendelijker mag ook wel.
Indeed...die reactie van firoz zegt ook genoeg over z'n eigen niveau...

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:52 schreef dreeke het volgende:
musicworld (de bekende MP3 site) gebruikt accountjes van AlmereRulez... zelfde makers ???
Ach dat zal dan niet lang meer duren... :z
Nog een dagje of 20 :D

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 15:06
Plagiaat of niet.. wat maakt het uit... dat mailtje is gewoon niet rechtsgeldig. Reageer erop zoals in dat voorbeeld mailtje een page terug. Dan heb je netjes alles afgehandeld.

En namen noemen hier dat is niet echt netjes. Als ze zich bekend willen maken dan doen ze dat denk ik zelf wel... (maar dat is mijn mening en niet als flame bedoeld)

- een ex vbo-ertje -

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Dennis
  • Nu online
Op dinsdag 15 januari 2002 21:54 schreef WorkForce2 het volgende:
Plagiaat of niet.. wat maakt het uit... dat mailtje is gewoon niet rechtsgeldig. Reageer erop zoals in dat voorbeeld mailtje een page terug. Dan heb je netjes alles afgehandeld.
Dat hoeft niet eens. We gaan er toch niet verder op in. Het is gewoon een kleine foute beslissing geweest. Gewoon iets te snel gereageerd.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zou van die MAVO mannetjes van Almererulez.nl zwaar gehakt maken. (Ik heb zelf ook MAVO gedaan maar daarna wel HAVO en HBO). Na enige jaren auteursrecht te hebben moeten doorstaan kan ik toch wel zeggen dat de heren van Almererulez.nl geen poot hebben om op te staan. Daarnaast is de Kamer van Koophandel, (afkorting: KvK, niet kvk) enkel en alleen een bedrijfsregistratie instituut. Elke Jan met de korte achternaam kan daar een BV, NV, VOF of eenmanszaak registreren. Daarnaast is de KvK geen rechtsorgaan en een verwijzing naar "Internet Recht" is niet alleen uiterest vaag maar verwijst eigenlijk naar niets. KvK statuten voor een bedrijf zijn uberhaupt geen wettelijke normen en een bedrijf kan zelf zeer zeker geen boetes opleggen.

Mocht ik zelf ooit zo'n mailtje krijgen dan eis ik direct een excuus en een erkenning van fout handelen. Blijft dat uit, of erger, blijft men zulke onzin sturen dan zal ik contact opnemen met mijn rechtsbijstandsverzekering en eventueel een aanklacht indienen in de aard van afspering of bedreiging.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Hallo wacht eens HEEEL even!!!

Inderdaar KVK heeft geen flikker te maken met rechten..

tevens de oprichter en bedenker had Marc willen wezen maar dat was John samen met angela..

Verder is Musicworld ZEKERS niet van hun!
en dat vind ik echt een super belediging
voor die gasten die die site wel beheren!

Verders komt mij zo een heel stom geintje ERG bekend voor ze hebben ons zelfs met een emailtje van een advocaat bedreigd over "zogenaamd gejatte dingen" uiteraard kan je van zo een emailtje zien wat het IP is en aangezien wij die wel van Marcje wisten was het snel en duidelijk dat zij gewoon NAAM misbruik hebben gemaakt en dus zelf strafbaar waren....

Ik vind en samen met mij nog velen andere meer dat Marc en zn maatjes erg zielig weer bezig zijn..

Ook al hebben wij van John nooooit problemen of gezeik gehoord!

Greeetz!
Lex
Alcoholland.nl

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 15 januari 2002 21:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat kun je wel tegen mij zeggen, maar ik heb het niet bedacht hoor :)
Dat zeggen ze aan de KPN helpdesk ook altijd "maar daar kan ik toch niks aan doen". |:( Erg professioneel geregeld bij jullie dus.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 21:46 schreef firoz het volgende:
ik zou maar oppassen met wat je zegt friso anders.....

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 15:43 schreef mast3r het volgende:

[..]

ik zou maar oppassen met wat je zegt friso anders.....
Anders wat :?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

almererules.nl ? :?

Ja 't zal wel ;)

btw over rippen en strippen gesproken...

Kijk een naar mijn sig...
Op elke dag staat in Zwahiels sig het volgende

Good artist steal... Best artists copy.... - Steve Jobs, co-founder of Apple Computer Inc
Does Zwahiel have 2 say more... :?

Maar het is niet netjes... Dat wel...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

offtopic:
btw, Dennis... Had jij ook eerst niet gewoon www.dennis.com of zo? Die is nu pleitos gegaan? Overgegaan in je compay :?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 00:11 schreef DMS het volgende:

[..]

Anders wat :?
kan die gebanned worden toch :?

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 11:27
Zielig hoor van almererulez :r

Boete, whoehahahahaha, laat me niet lachten >:)

<Not Very Important>
* ex MAVOer
</Not Very Important>

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 09:20

Largo

Donderdraak

laat maar...

sorry

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 09:57
De eerste versie van AlmereRulez is officieel gemaakt door een vriend van me,
de eigenaar van AR zou hem hiervoor betalen, maar vandaag
de dag is deze persoon nog steeds niet betaald :(

De eigenaren van AR ken ik ook persoonlijk, een van hun is wel ok.
de ander is echt jammer... maar goed.. ik zal niet teveel zeggen anders
heb je weer een ban aan je broek.

En AR had iig wel illegale dingen op de server staan (denk aan veel mp3's)

[ Voor 4% gewijzigd door Carino op 22-05-2003 18:55 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk niet dat deze reply echt zinnig genoeg is om een dergelijke kick te rechtvaardigen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.