Wat ik me eigenlijk afvroeg is het volgende. Baby Xl is een DSL provider dat op het moment alleen haar internet diensten aanbied aan Bedrijven of studenten van de UVA. Als ik speedtest bekijk op internet op bijv www.speedtest.nl blijkt dat zij een gem download snelheid hebben van 120 kb /s voor een studenten tarief van 60 gulden wat bijna 70 kb /s sneller is dan overige adsl aanbieders. Wat eigenlijk mijn vraag is zijn zij gewoon echt veel sneller dan de rest of zouden zij indien ze de consumenten markt op gaan, ze niet meer in staat zijn deze dienst aan te bieden tegen het gemiddelde tarief van 45 euro per maand. En zullen ze net zoals de andere providers die ook in staat zijn 120 kb /sec via adsl te leveren dan een soort plus pakket moeten aanbieden wat ongeveer 99 euro zal kosten en daarnaast een gewoon pakket aanbieden dat rond dezelfde download snelheden ligt (+- 54 kb/sec) als de overige aanbieders voor 45 euro per maand.
Babyxl kan je al krijgen via Eweka als ik het goed heb. Is vlgns mij even snel als BBned. Let op het 3 jaar contract bij Eweka!
Verwijderd
Ik denk dat ie meer geinteresseerd is of Baby XL ook de 120 kb/s kan halen als het product op de consumentenmarkt wordt aangeboden of dat de snelheid die nu gehaald wordt alleen zo hoog ligt omdat ze relatief een hele kleine afnemersgroep hebben.Op dinsdag 15 januari 2002 17:51 schreef broes_willems het volgende:
Babyxl kan je al krijgen via Eweka als ik het goed heb. Is vlgns mij even snel als BBned. Let op het 3 jaar contract bij Eweka!
Bij ons (Tiscali) kan je dus ook BaByXL nemen.
Die snelheid van 120KB/s vind ik niet echt hoog eigenlijk, gewoon een 1 mbit verbinding, maar voor die prijs die jij noemt is het natuurlijk wel hoog...
De prijzen voor "normale" gebruikers liggen inderdaad in de buurt van de andere aanbieders van ADSL.
Maar goed, ik zit nu ff te spammen, maar het is wel wat je wilt weten
Die snelheid van 120KB/s vind ik niet echt hoog eigenlijk, gewoon een 1 mbit verbinding, maar voor die prijs die jij noemt is het natuurlijk wel hoog...
De prijzen voor "normale" gebruikers liggen inderdaad in de buurt van de andere aanbieders van ADSL.
Maar goed, ik zit nu ff te spammen, maar het is wel wat je wilt weten
offtopic:
Foei BrZ
, zal je teamleider wel fijn vinden dat je zo spamt
.
Foei BrZ
En persoonlijk vind ik niet alleen de snelheid een pluspunt van BabyXl maar ook de service en afhandeling van eventuele problemen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Pagina: 1