naja, zal er maar direct aan beginne, sinds gister is m'n pc vreemde geluiden beginnen maken (en nu is ie weer bezig ..
)
Weet niet echt hoe ik het geluid moet omschrijven maar kdenk dat et best te vergelijken valt met een kip dat vast zit in m'n pc
of het piepend geluid dat een houten stoel maakt.
Kheb ff m'n case opengedaan eens gezien of alles goed vast zat,niets tegen m'n fans zat en alles bleek ok. Daarna hebbek hem ff aangelegd en m'n oortje ertegen gehouden en het geluid komt eerder van de kant van m'n HD
Weet niet of jullie me kunne helpe maar tis et probere waard
system specs:
amd athlon classic 750 (met dual fan iceberg cooler)
Aopen ak72 moederbord (met onboard sound)
Apacer 256 pc133 sdram
WD(caviar) 20GB (UATA/66) 5400 RPM
tnt2 pro 32mb
aopen 52x cdrom
(en os = win2k pro)
thx in advance
[ff offtopic]
wat ik ook eergister heb "ontdekt" is alsek m'n audio cable tegen m'n case houdt,net naast de gaatje waar ik em moet inpluggen in soundcard. Dat ik radioontvangst heb
(arabische radio zelfs). En gister trug,was muziek aant beluistere en kreeg ff geruis,ik muziek afleggen en wat een audiocable prutsen zodat geruis weg zou gaan en plots kreeg'ek nederlandse radio te hore. echt wel weird shit
Weet niet echt hoe ik het geluid moet omschrijven maar kdenk dat et best te vergelijken valt met een kip dat vast zit in m'n pc
Kheb ff m'n case opengedaan eens gezien of alles goed vast zat,niets tegen m'n fans zat en alles bleek ok. Daarna hebbek hem ff aangelegd en m'n oortje ertegen gehouden en het geluid komt eerder van de kant van m'n HD
Weet niet of jullie me kunne helpe maar tis et probere waard
system specs:
amd athlon classic 750 (met dual fan iceberg cooler)
Aopen ak72 moederbord (met onboard sound)
Apacer 256 pc133 sdram
WD(caviar) 20GB (UATA/66) 5400 RPM
tnt2 pro 32mb
aopen 52x cdrom
(en os = win2k pro)
thx in advance
[ff offtopic]
wat ik ook eergister heb "ontdekt" is alsek m'n audio cable tegen m'n case houdt,net naast de gaatje waar ik em moet inpluggen in soundcard. Dat ik radioontvangst heb
Life is a struggle one cannot win ..