Toon posts:

ADSL of Kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er helemaal niets meer van wat is nou het voordeligst? ik wil namelijk van mijn telefoonlijntje af en waarvoor kan je nu het beste kiezen?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik denk dat je dit beter in een netwerk-forum zoals [forum=4] kan vragen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
maxstream? *D

Verwijderd

Ten eerste hoor je deze vraag niet hier te stellen.
2de... Persoonlijk kies ik voor ADSL. Je weet altijd waar je aan toe bent (KPN niet meegerekend). Coax kun je ook gegarandeerde bandbreedte krijgen alleen zit je dan gauw aan een limiet. Die bereik je zo hoe hoog die ook lijkt als je een filescharing proggie draait. Als je ongegarandeerde bandbreedte hebt, tja die kan dan wel heeeeeel laag zakken. Als je af en toe surft en af en toe wat download, dan is coax zeker een optie, toch nog steeds 1 van de snelste.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

lekkere vage topic titel heb je. Tja vergelijk gewoon de prijzen en de specs lijkt me ik weet niet wat kabel bij jou in de buurt kost. ADSL heeft bij mij tot nu toe altijd zonder problemen gewerkt bij kabel hoor je vaak erg veel klachten

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Moved naar [forum=4].

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
als je van je telefoonlijntje af wilt (en dat wil je) kun je al geen adsl nemen, dat gaat namelijk via de telefoonlijn (via een splitter en modem weliswaar maar je gebruikt die lijn)

dan kom je dus op kabel uit...

A wise man's life is based around fuck you

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
ikzelf heb nu kabel...soms zeer hoge snelheden, soms zeer lage...een onstabiele verbinding dus.

Ikzelf zou zeker adsl nemen. Je hebt dan mischien soms wel een iets lagere snelheid, maar wel een die stabiel is / waar je op kan rekenen.

En wees realistisch..alles boven de 1mbit is MEER dan zat....voor het gewone H,T&K is 512 eigenlijk opzich ookal zat :)

Verwijderd

hey misschien is het handig als je de search even gebruikt :)

[search=adsl kabel]
[search=mxstream]
[search=kabel]

Dit onderwerp is heel vaak aan bod gekomen :)

Verwijderd

Zie reactie van dat joch hierboven :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.