Toon posts:

Artic Silver 2 waar in Amsterdam ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet toevallig ff een shop waar ik artic silver 2 kan halen, ik heb al bij pricewatch gekeken maar daar zijn de bezorgkosten meer dan de prijs van de koelpasta :r
Ik wil geen 47 gulden neerleggen voor die koelpasta
Dus wie weet een winkel in Amsterdam

Verwijderd

Topicstarter
Any1 ?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
niet zo snel je topic schoppen is niet lievv :x (ik woon btw ook ijn adam :D) ik zou ff kijken bij computerland oid, rijnstraat 111 of de site sjekken er zijn nog meer computerland vestigingen in adam www.computerland.com en dan ff bellen of ze het hebben en anders vragen of ze kunnen bestellen BTW arti silver 3 is ook al uit :D

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Ik zou ook niet weten, ben ook wel benieuwd. Misschien bij de electronica zaak op de centuurbaan (nog even verder voorbij Mycom etc. gezien vanaf Saphatipark).

Verwijderd

Topicstarter
Een winkel in de stad of in Osdorp het liefst :)

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ik kom zo nu en dan wel eens op de Ceintuurbaan, en ik heb nog nooit een winkel daar AS zien verkopen.
Volgens mij heeft mycom nu wel van Coolermaster een soort pasta in het assortiment, maar zeker weet ik dat niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 22:58 schreef keeper het volgende:
Ik kom zo nu en dan wel eens op de Ceintuurbaan, en ik heb nog nooit een winkel daar AS zien verkopen.
Volgens mij heeft mycom nu wel van Coolermaster een soort pasta in het assortiment, maar zeker weet ik dat niet.
Ja had ik dus ook gezien op die site van ze..
Maar ik wil artic silver :) kwaliteit spul.
Online bestellen betaal je al 25 piek aan bezorgkosten, meer dan dat de koelpasta waard is..

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10
Op dinsdag 15 januari 2002 16:21 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
niet zo snel je topic schoppen is niet lievv :x (ik woon btw ook ijn adam :D) ik zou ff kijken bij computerland oid, rijnstraat 111 of de site sjekken er zijn nog meer computerland vestigingen in adam www.computerland.com en dan ff bellen of ze het hebben en anders vragen of ze kunnen bestellen BTW arti silver 3 is ook al uit :D
Bij computerland verkopen ze ook geen Artic Silver. Het is gewoon een koelpasta met wat zilver compound doorheen.

Als je echt Artic Silver wilt dan moet je toch gaan online bestellen
Pagina: 1