Toon posts:

Een "T-drive" ZONDER drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb een Thumbdrive secure 64 mb gekocht en die verkoper garandeerde mij dat er geen drivers en/of software voor nodig was.

NOT--> je moet wel degelijk een driver installen. Nu is mijn vraag bestaat er zoiets dat GEEN drivers nodig heeft. Dus gewoon in de USB proppen en gebruiken.

Enne deze T-drive gaat mooi terug

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:42
ALLES op usb heeft drivers nodig. Alleen win me/XP/2k hebben die drivers standaard in het OS zitten. Bij Win98 zul je voor bijna alles nog drivers moeten installeren.

Met de T-drive zal je onder ME/XP/2K geen problemen mogen hebben met drivers. Het wordt gezien als een removable storage device als ik me niet vergis.

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
mijn Cam een HP Photosmart 618
woord ook meteen gezien door windows
en hoef ik ook geen drivers te instaleeren
harstike makkelijk als je naar iemand toe gaat
gewoon inpluggen en leeg trekken

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Zoals PROnline al zegt zit bij alle fatsoenlijke OS'en (Win2k/XP) standaard drivers. Voor de drive zijn trouwens inderdaad geen drivers nodig, wel voor de USB. Dus als jij een oplossing voor een archaisch OS zoekt (win9x), heb je altijd drivers nodig..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Op dinsdag 15 januari 2002 14:10 schreef MokerHamer het volgende:
mijn Cam een HP Photosmart 618
woord ook meteen gezien door windows
en hoef ik ook geen drivers te instaleeren
harstike makkelijk als je naar iemand toe gaat
gewoon inpluggen en leeg trekken
onzin.. we hebben toen die drivers eerst zitten installeren.. na het formatteren van mn pa's pc kan ik je cam er niet zomaar aanhangen zonder drivers te installeren
Pagina: 1