Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met dit hippe ding ik ga hem vanmiddag kopen weet iemand hoelang je ongeveer met de Batterijen doet.

Verwijderd

ik zou hem niet kopen. Ik zou echt voor de Napa mcd 380 gaan, betere anti-shock, afstandstandsbediening, id3tag.
Vooral de antishock is slecht van de freecom, zo goed als alleen maar slechte verhalen over gehoord.

Maar antwoord op je vraag:
Op de site staat 3-4 uur, als je dan een beetje skipt (nummer over slaan) ga dan maar uit van 3 uur.

Verwijderd

Alstie dan toch afgeraden wordt... Waarom geen Salsa III? Ik tijfel tussen de Salsa III en de Pocket. Geen vergelijking idd, maar ik vergelijk in quanta costa. voor mezelf.

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

de anti shock is wel bagger van dat ding hoor
er zijn ook wel wat mooiere voor de zelfde prijs denk ik
een vriend van me heeft hem ook en als hij op ze scooter rij slaat hij allleen maar over

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• funrider
  • Laatst online: 02-02 12:08
Op dinsdag 15 januari 2002 13:41 schreef mssh het volgende:
Heeft iemand al ervaring met dit hippe ding ik ga hem vanmiddag kopen weet iemand hoelang je ongeveer met de Batterijen doet.
LET OP! ---- Freecom Beatman II (is sinds kort uit, vervolg op.. met ook 480 sec. shock net als napa en betere batterij verbruik maar nog steeds GEEN remote, digital muziek regeling button en id3tag) ----

Check voor info de freecom.com site voor meer info..

zie ook mijn post op funriders forum in engels wel te verstaan..

http://www.funriders.net/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=general&action=display&num=1010960101

:P

Verwijderd

Topicstarter
De Beatman rulezzz.
Die van mij doet het gewoon goed ik heb er verder geen problemen mee dus doe niet zo moeilijk. OOk de Esp ik kei goed (de rubbers waar de lasers inhangt zijn in het begin te stijf vervang deze en het ding werkt als een kei)
HAhahaha daar had niemand aan gedacht natuurlijk.

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

beatman is wel groot

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Topicstarter
Valt wel mee ik heb dat tasje erbij dat is echt superflex gewoon om je nek en overal scheit aan hebben.

• funrider
  • Laatst online: 02-02 12:08
iemand al ervaringen met de nieuwe Beatman II ??? wie heeft de nieuwe al gekocht wil graag weten of shock en batterij verbruik nu werkelijk verbeterd is?

en vele met mij denk.. :7

Verwijderd

dit is nou precies wat ik wil weten.. ik ben van plan om de nieuwe Beatman II te bestellen (ivm met verjaardag) :) de lange speeltijd klinkt mij goed in de horen..

iemand info? ;)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Op dinsdag 15 januari 2002 13:41 schreef mssh het volgende:
IK WORDT ZO STR*NTZIEK VAN DIE BEATMAN, GEBRUIK AUB DE SEARCH!!!!!!
[Kunnen dit soort stomme/domme/irritante vragen niet meteen geblocked worden?]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 22:11 schreef Alkahol!K het volgende:
dit is nou precies wat ik wil weten.. ik ben van plan om de nieuwe Beatman II te bestellen (ivm met verjaardag) :) de lange speeltijd klinkt mij goed in de horen..

iemand info? ;)
Lange speeltijd, lijkt me nix met de Beatman II te maken te hebben, maar met de Discs... |:(

<Fuckmodus>Of heeft ie soms longplay :P</Fuckmodus>

Verwijderd

deel 1:
[topic=220611/1/50]

deel 2:
[topic=299430/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.