Toon posts:

Cistron en KPN Budget lijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AAARGH!

Can someone spank me please?

Ik heb een nieuwe telefoonlijn laten aanleggen, naast ISDN, om over te gaan op Cistron ADSL MAXX. Nu heb ik, in al mijn ignorance, een budgetlijn laten aanleggen. Deze is niet geschikt voor ADSL. Ik dus de KPN bellen om het om te zetten naar een Basisabo, zegt die overigens heel vriendelijke meneer dat het bij de volgende periode pas overgezet wordt. (over ongeveer 2 maanden). AAARGH! Nu wordt de hele aanvraag met 1,5 maand vertraagd omdat BBned die lijn niet kan porteren....
FF keihard balen zeg... |:( :'(

Iemand anders die dit ook gehad heeft of ook mee zit?
Of ben ik de enige loser? ;)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Niet zo handig gedaan ;). Had je maar niet zo op de kosten moeten zitten. Voor dat tientje per maand had je dat ook niet hoeven laten.

Ik begrijp dat je die analoge lijn hebt genomen omdat Cistron bij jou nog geen ADSL+ISDN biedt, en je toch je ISDN wilt houden.

Maar je hebt nu eigenlijk ineens drie lijnen vrij om te bellen, dus misschien kan je je ISDN beter stopzetten of omzetten naar analoog (heb je alsnog twee lijnen).

Of je had beter even een paar maanden kunnen wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad toch toen voor de budgetlijn gekozen, omdat het allemaal al duur genoeg werd. Sja....had het kunnen weten natuurlijk.

Ik heb die vent doorgegeven dat hij een versnelde aanvraag moest doen, want mijn contract was nog niet verwerkt. Misschien heb ik kans dat ze hem meteen nog inkloppen als BelBasis.

Ik hoop het!

Ik ga sowieso niet die ISDN omzetten, het is een zakelijk nummer. Dat wordt te lastig. En inderdaad...geen ISDN/ADSL mogelijkheid. Linesharing ook nog niet.