Heeft iemand de NEX II mp3 speler en zo ja, waar is deze gekocht? Waarschijnlijk import vanuit de VS, maar ik zoek nog steeds een fatsoenlijk bedrijf waar ik 'm kan bestellen!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
PB 3.2
Verwijderd
Verwijderd
Flamenco serie kan tot 2GB IBM disks... en kost je maar 89 Euro voor de duurste.Op dinsdag 15 januari 2002 14:49 schreef Sp het volgende:
deze heeft betere specs, ondersteunt die IBM schijfjes (naam ff weg...microdisks?) en is goedkoper (als je nog geen reader/writer hebt).
klopt, alleen moet je daarbij nog een reader/writer kopen en een disk....hoewel is deze niet automagisch al een reader/writer? (ff kijken!) en die microboss gaat maar tot 192 kbsOp dinsdag 15 januari 2002 15:12 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Flamenco serie kan tot 2GB IBM disks... en kost je maar 89 Euro voor de duurste.
Verwijderd
Verwijderd
Op woensdag 23 januari 2002 15:51 schreef H_Indewarrie het volgende:
Wat vul je in bij state wanneer je bij Datavision besteld?
Als ik Armed Forces Europe doe (lijkt me de enige goeie?) geeft ie nu $5,28 verzendkosten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq