Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de NEX II mp3 speler en zo ja, waar is deze gekocht? Waarschijnlijk import vanuit de VS, maar ik zoek nog steeds een fatsoenlijk bedrijf waar ik 'm kan bestellen!

Alvast bedankt!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Nog nooit van gehoort :?
Kun je ff wat Pics posten?

PB 3.2

Verwijderd

Topicstarter
http://www.datavis.com/webapp/commerce/command/ProductDisplay?prrfnbr=1917&prmenbr=2000 heeft mooie pics, alleen bestellen gaat een beetje brak daar, gisteren in ieder geval...

Verwijderd

Sorry hoor kan het niet laten... Waarom geen Microboss?

Verwijderd

Topicstarter
deze heeft betere specs, ondersteunt die IBM schijfjes (naam ff weg...microdisks?) en is goedkoper (als je nog geen reader/writer hebt).

Verwijderd

IBM Microdrive bedoel je. Bijv. de MICROBOSS MP3 Flamenco ondersteund deze ook.
Maar ik heb ook geozcht naar de Nex 2 en kon deze ook niet bij een goede shop vinden, ik heb toen de Napa mcd 380 gekocht, das een relaxt dingetje.

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 14:49 schreef Sp het volgende:
deze heeft betere specs, ondersteunt die IBM schijfjes (naam ff weg...microdisks?) en is goedkoper (als je nog geen reader/writer hebt).
Flamenco serie kan tot 2GB IBM disks... en kost je maar 89 Euro voor de duurste.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 januari 2002 15:12 schreef Jamez_Joint het volgende:

[..]

Flamenco serie kan tot 2GB IBM disks... en kost je maar 89 Euro voor de duurste.
klopt, alleen moet je daarbij nog een reader/writer kopen en een disk....hoewel is deze niet automagisch al een reader/writer? (ff kijken!) en die microboss gaat maar tot 192 kbs

Verwijderd

Ik heb die Nex II (ben trouwens nie de enigste hier dacht ik). Ik heb hem besteld vanop de site van Frontier Labs. Maar hij is tegenwoordig ook in België, Duitsland, ... te krijgen.

Verwijderd

Yep, heb 'm een keer via datavis besteld (voor $3,31 verzendkosten :)), maar toen ik er daar nog 1 voor een kennis wilde bestellen werd ik gemailt dat de verzendkosten naar NL opeens in de 40 dollar waren... Mazzel!
Die kennis heeft 'm toen maar bij frontierlabs.com besteld..
Zeer fijn apparaatje!

• H_Indewarrie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Wat vul je in bij state wanneer je bij Datavision besteld?
Als ik Armed Forces Europe doe (lijkt me de enige goeie?) geeft ie nu $5,28 verzendkosten.

Verwijderd

Topicstarter
Lol, wat dacht je van international :)

Moet toegeven dat ik zelf ook al wat langer dan verwacht moest zoeken daat :)
Ik zit echter al 9 dagen te wachten op een mail met het trackingnummer van UPS. Tot nog toe gaat het zwaar brak dat bestellen daar.....
Op woensdag 23 januari 2002 15:51 schreef H_Indewarrie het volgende:
Wat vul je in bij state wanneer je bij Datavision besteld?
Als ik Armed Forces Europe doe (lijkt me de enige goeie?) geeft ie nu $5,28 verzendkosten.
Pagina: 1