Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Yeppah Bios 3.2, maar is het wel verstandig een XP met SDRAM is als een porshe met de moteur van een 2PKtje... nu ja niet echt maar je weet wat ik bedoel
wat is je bios versie dan?
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Mja, er past nou eenmaal niets beters dan SDRAM op dit boardje. Maar wat raad je me dan aan, een TB 1400?
Ja, die is unlocked en die heb je in een mum op 1,6
grin. Dan zal ik maar een andere cooler nemen ook, want deze nep-orb die nu op mijn Duron 800 zit kom ik niet ver mee als ik ga o/cen denk ik.
heb zelf een "el Cheapo" coolermaster en op 1,650 (is een 1,33) zit ik idle rond de zestig graden
stressed 5 meer, lekker zeg dat het winter is....o ja, wel twee case fans 80x80
Is het niet de moeite waard ofsow? ik zit er ook aan te denken om er een 1800+ in te douwen.Op dinsdag 15 januari 2002 12:36 schreef Zagato het volgende:
Yeppah Bios 3.2, maar is het wel verstandig een XP met SDRAM is als een porshe met de moteur van een 2PKtje... nu ja niet echt maar je weet wat ik bedoel
Komt die processor niet tot zijn recht in mijn bak ( zie Sign. )
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
ik zou het gewoon doen, BIOS updateje erover heen, ff proc unlocken en OC'en maar
Mijn bios heb ik nu op 3.4 dus da's zat. En die cpu'tjes kosten bijna nix meerOp vrijdag 24 mei 2002 22:33 schreef internetinfo het volgende:
ik zou het gewoon doen, BIOS updateje erover heen, ff proc unlocken en OC'en maar
uuuhm, dat valt ook wel weer mee hoorOp dinsdag 15 januari 2002 12:36 schreef Zagato het volgende:
Tegen een muurtje aan >300fps in Quake met alles op full in 1024...
Kan ook aan m'n radeon liggen natuurlijk
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Heb ook zo'n combinatie (msi k7t turbo en xp 1800) en het loopt prima !.
Do as I say, don't do as I do.
IK bedoel maar, is prima te doen hoor...Op vrijdag 24 mei 2002 22:41 schreef Bart-01 het volgende:
Heb ook zo'n combinatie (msi k7t turbo en xp 1800) en het loopt prima !.
ik zou zeker niet gaan voor een langzamere cpu omdat je ram op 133 Mhz loopt, een XP 1800 is echt wel beter dan een gewone Athlon 1400....
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Zagato suggereerd wat anders ofniet, maar ja is alweer een tijd geleden.
Pagina: 1